2021-05-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Jeg har personlig aldri utelukket at TH har en rolle og trodde selv på dette da han ble siktet, men på et affektdrap.

Nå kommer jeg ikke til å kommentere noe særlig mer, men " oppringningen " 0950 er interessant for politiet. Nå har jeg fått mer info i forrige uke og det går nok an å finne ut hvem som kjørte bilen opp gangveien 0756 og 0856 og politiet har nok en mistanke der ut i fra vurderingen de hadde av en tredje siktelse, hvor enkelt det er å manipulere helseappen, kranglingen i tiden før om gammel dritt og økonomisk støtte til et nytt selskap som aldri har blitt noe av med mer.

Dette blir løst og var det AEH som ringte HHB og senere sendte tekstmelding om å utsette turen til kvitfjell ? Om det ikke var TH som hadde besluttet dette så hvem flere skulle være med på den turen ?
Antyder du at presten har gitt henne den siste olje. Mb skulle være med gikk det rykter om, men hun skulle jo bare ordne lønnen til teh. Begynner å ane at mb kanskje må kalles inn til nytt avhør...
Senast redigerad av LH07 2021-05-10 kl. 16:50.
Citera
2021-05-10, 16:53
Medlem
Forfatterne av boka sitter på mye informasjon de har valgt å ikke publisere.
Citera
2021-05-10, 16:54
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det med badet og oversvømmelse kan være en del av stagingen ja.

Hvis det er noenlunde korrekt gjengitt fra boka, høres det for meg ut som en
veldig dårlig forklaring på hvorfor det evt. ble funnet blodspor. Men siden jeg
ikke har lest boka (ennå) og sett disse opplysningene i kontekst, vegrer jeg
meg for å påstå for mye.

Det gir jo et inntrykk av at TEH har løyet om noe. At det involverer et fylt
badekar og blodspor, gjør det ikke særlig bedre. Men for all del, det kan jo
være sant også.
Citera
2021-05-10, 17:02
Medlem
Niffys avatar
Jævla spesiell historie, hvis det med badekaret og blodet stemmer.

Det lukter jo oppkonstruert lang vei...

Men da har vi i hvert endelig fått litt mer svar på det med hundepasset. Ganske vesentlige opplysninger, spør du meg.

Edit: Når var det forresten politiet opplyste at de mente angrepet hadde startet i husets 2.etasje?
Citera
2021-05-10, 17:03
Medlem
Rettelse

Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Antyder du at presten har gitt henne den siste olje. Mb skulle være med gikk det rykter om, men hun skulle jo bare ordne lønnen til teh. Begynner å ane at mb kanskje må kalles inn til nytt avhør...

HHB har intet med dette å gjøre. Men, jeg tror folk flest begynner å ane litt ugler i mosen vedrørende noen når det som nå har kommet frem og mer etterhvert dukker opp.

Selv for de som ikke sitter på inside aner vel at det blir vel mange tilfeldigheter knyttet rundt en person til at den overhodet ikke har noe med saken å gjøre.
Senast redigerad av Bolony 2021-05-10 kl. 17:09. Anledning: Skrivefeil
Citera
2021-05-10, 17:03
Medlem
Både far og sønn var i huset og gikk rundt i huset før Tom møtte politiet. Det må jo være noe de 2 skjuler. Er altfor mange tilfeldigheter i den boken...
Citera
2021-05-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Forfatterne av boka sitter på mye informasjon de har valgt å ikke publisere.

Er det «boken» av «Hvor er Anne-Elisabeth» av M Rafat du mener?

Har skummet den, og det er jo en mildt sagt dårlig skrevet roman. Ble for irritert over språk og bruk av navn h e l e tida til å få noe ut av den.
Citera
2021-05-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
Er det «boken» av «Hvor er AE» av MR du mener?

Har skummet den, og det er jo en mildt sagt dårlig skrevet roman. Ble for irritert over språk og bruk av navn h e l e tida til å få noe ut av den.

Nei, det er boken "Lørenskog-mysteriet" som ble sluppet i dag det er snakk om, skrevet av TV2-journalister.
Det "skrivet" du henviser til er bare tull og ikke verdt å bruke tid på.
Citera
2021-05-10, 17:10
Medlem
Du må lese boken "Lørenskog mysteriet".
Citera
2021-05-10, 17:16
Medlem
Niffys avatar
For MB sin skyld håper jeg hun har rent mel i posen og er veeeeeldig sikker på at det faktisk var AEH hun snakket med den morgenen....

Og det neste blir vel at det var TEH som tok med seg vaskebøtta også da, siden han hadde brukt den til å vaske badevann, blod og glasskår kvelden i forveien? Det hadde jo vært en fin oppkonstruksjon av hvorfor vaskeutstyr er borte...
Senast redigerad av Niffy 2021-05-10 kl. 17:20.
Citera
2021-05-10, 17:24
Medlem
Kan AEH blitt oppbevart under vann over natten for å skjule liklukt?
Dagens opplysninger er ikke lovende for hverken TEH eller MB ihvertfall..
Citera
2021-05-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Noen som har lest boken "Lørenskog mysteriet"??

Der står det en del ting som ikke har stått i media og et par ting eg syns er litt vel "tilfeldig" og rart..

Det står bl.a at sønnen deres var hjemme i huset deres og passet valpen når de var på teater.. Han skulle ta et bad i 2 etasje og mens badekaret fyltes med vann så hadde han gått ned igjen til valpen. Vannet hadde rent over kanten på badekaret. Når han moppet gulvet hadde han knust taklampen på badet med skaftet, fått glasskår over seg som traff ryggen og han begynte å blø. Han hadde ikke fått tørket opp alt før han dro..

Så da må jo politiet ha funnet blod etter sønnen på badet oppe..
Veldig rart at han var så uheldig og begynte å blø på badet rett før AEH forsvant...

Syns det stinker!

Vi får også lese noen sms som AEH har skrevet til venninner og de beskriver ikke akkurat god stemning de dagene før hun ble "kidnappet"..
Er dette det badet politiet snakker om ? Hvor AEH skal ha blitt drept ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-10 kl. 17:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in