2021-05-10, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Det var tider. Amilia gick helt loss på Instagram över Lennie. Med live nästan varje dag.
Och Samis morsa och polare satt och sände på Instagram hos Glasman och sedan även hos Jullan där de bodde. Snacka om engagemang förra året. Och här satt vi till 6 på morgonen med fullt ös.
Saknar det mycket
Det var annat då. 😍
2021-05-10, 15:37
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Judith lever ju om överlägset mest så man kanske blir lurad att hon får mycket DC tid, men det är ju faktiskt enbart absurt att ens diskutera DC tid för dom här stackarna.

Dom får ju enbart slåss om dom ynkliga få minuter som blir över varje dag, efter Emelie men framförallt Nardos.

Halva gänget sitter nominerade så det blir inte enkelt att avgöra.
Det är annorlunda när de är 16 pers.
2021-05-10, 15:38
Medlem
Citat:
Judith lever ju om överlägset mest så man kanske blir lurad att hon får mycket DC tid, men det är ju faktiskt enbart absurt att ens diskutera DC tid för dom här stackarna.

Dom får ju enbart slåss om dom ynkliga få minuter som blir över varje dag, efter Emelie men framförallt Nardos.
Glöm inte idiotsnorkråkahormössa.😡🤬
2021-05-10, 15:40
Medlem
Citat:
Aha Vertuo, visst är det den som har dom nya större kapslarna med rund botten?

Ja alltså, varje jävla morgon dom senaste månaderna har man ju förbannat sig själv varför i helvete man inte slutat kolla på liven i tid?
Samma tankar varenda dag: "Det är inte värt det! Ikväll ska du i säng i tid, din dumma jävel!" 😁

Groundhog Day!
Yes, de har dessutom en streckkod som läser av mängden vätska så det finns bara en knapp att trycka på. Jag har haft min i några år och gillar den. Att man både kan göra en lite espresso till typ fem dl kaffe.

Haha, snart är det över. Sov så sjukt dåligt i natt så ska kanske ta mig en tupplur nu inför ikväll. Skulle ju vara magiskt väder med ser inte allt så roligt ut så att gå ut och gå skiter jag i.
2021-05-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur Madde alltid kollar på Adrian och hennes leende är obehaglig, usch
Verkligen!
2021-05-10, 15:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag älskar valpis på Instagram

han e fantastisk

Hahahahaha drog en instagramrunda och hamnade på Lennies. Har du sett filmsnutten från frissan? Vattna det till lite?
2021-05-10, 15:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan det vara jämnaste drabbningen hittills ikväll? Oddsen säger någonting annat men magkänslan är att det blir tight.

Simpa är fortsatt en jojo. Besvikelse på besvikelse men på något jävla sätt tar han sig alltid tillbaka till mitt hjärta. Antar att det är samma för många av er. Han får min röst och jag räknar med att han är säker. Gissar på att det blir väldigt jämnt mellan resterande 3.

Ta hem hela BB: Simon 2.75, Judith 8.0, Podde 12.0, Madde 20.0

Att åka ut ikväll: Podde 1.25, Madde 3.0, Judith, Simon 6.0

Juddans 6.0 och Maddes 3.0 är väldigt spelvärda om ni är snabba. Även Tanjas 2.75 till att vinna hela skiten kommer droppa redan imorgon - mycket spelvärd just nu. Hon vinner i år.

EXAKT samma för mig, snubben är verkligen en levande jojo. Hur många gånger jag än haft honom i botten så har jag förlåtit honom och han har stigit igen. Så kommer ett nytt klavertramp på fyllan, och han rasar. Sedan gör/säger han något helsjukt och jag gillar honom igen.

Drämde in en trehundring på Tanja, jag litar på dig, du brukar ju ha koll på bettingen.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 15:45
Medlem
Trodde liven hängt sig. MEN det var DC på idiotmössa och madde i sovrum.
2021-05-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Trodde liven hängt sig. MEN det var DC på idiotmössa och madde i sovrum.
Båda åker ikväll,så passa på att titta 😉
2021-05-10, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Båda åker ikväll,så passa på att titta 😉
HELST inte. 🤮!!!! Åker bägge: 💯💢💥💫👍👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahahaha drog en instagramrunda och hamnade på Lennies. Har du sett filmsnutten från frissan? Vattna det till lite?
Hahahah näääe... vill jag ens se?

känns som att jag kommer må dåligt

Är det på story?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Du kanske inte var med förra året, men hysterin var 10 ggr större med att rösta ut eller kvar.
Det är småpotatis nu.
Ja, nu känns det ju bara som det är skitsamma egentligen?
Veckofinalerna är ju bara samma jävla gäspning som programmet i övrigt, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in