2021-05-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Yep. Det var det jag misstänkte. Men det är ändå en liten peng.
Har själv en skön lax på 3.00.
Jag lyckades satsa 350 kr på Simon när hans odds var på 15 under vecka 2 men det har hänt mkt på dessa veckor och han har sjunkit i mina ögon. Men allt är fortfarande möjligt!
2021-05-10, 13:25
Medlem
Har nån lyckats knäcka nöten varför Adrians syrra fick komma till studion? Har det någonsin varit så, att EN deltagares familj klivit in på det sättet?
2021-05-10, 13:26
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jag lyckades satsa 350 kr på Simon när hans odds var på 15 under vecka 2 men det har hänt mkt på dessa veckor och han har sjunkit i mina ögon. Men allt är fortfarande möjligt!

Helvete vilket sjukt odds. Det är ändå fickpengar för vad man kan hugga.
Jag var lite sent ute och spred senare. Simon kan mycket väl vinna, beror helt på vilka som Simon mot honom.
2021-05-10, 13:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Har nån lyckats knäcka nöten varför Adrians syrra fick komma till studion? Har det någonsin varit så, att EN deltagares familj klivit in på det sättet?

Jag har aldrig sett någon av de andra deltagarnas anhöriga i studion så jag vet verkligen inte vad BB håller på med?
Medlem
Citat:
Dom kände väl att dom måsta försvara morsgrisen
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jassas syrra förra året.
Samt Mergims familj i bikten flera gånger.
2021-05-10, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
EXAKT!!! Blir helt RASANDE!!!! Uppenbart att produktionen vill rigga ut Madde på måndag

Du kanske missade på polis och tjuvfesten när Madde gick och pekade in i rosa rummet där Nardos och Adrian satt, hon svor över att ”Åh varje jäkla fest” och försökte få med sig Emelie på tåget. Det är verkligen visst en grej.

Madde är en egoist som tror hon har ensamrätt på Adrian, det märkte man typ samma dag hon kom in och la sig bakom Adrian i han och Emelies säng. Sjukt äckligt beteende! Hoppas Adrian får se det klippet när han kommer ut ikväll. Både hur sjukt beteende hans lilla fling har och hur ledsen Emelie blev.
2021-05-10, 13:28
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Ja Kirsty förra året. Som nu är programledare.
2021-05-10, 13:29
Medlem
Citat:
Förra året gästade Kirsty, kändes exakt lika skevt.
2021-05-10, 13:29
Avslutad
Citat:

Tjatat sig till kanske? Vill synas i tv?
2021-05-10, 13:30
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag har aldrig sett någon av de andra deltagarnas anhöriga i studion så jag vet verkligen inte vad BB håller på med?
Du ser la bara det du vill
2021-05-10, 13:32
Medlem
Mouchinos avatar
Slog nyss på liven och såg Simon liggandes på mage och att hans rumpa såg väldigt annorlunda och förändrad ut men det var Judith som låg där. Hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in