2021-05-09, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Varför gör Republikanerna detta? Biden är president oavsett vad denna omräkning kommer fram till. Resultatet av denna omräkning kommer inte ändra någonting oavsett resultat. Det vet dem. Det gäller att hålla lågan levande. Det gäller att se till att bidragen fortsätter att strömma in. Om man tror att detta, oavsett resultat, ska få Trump att återfå presidentskapet är man en riktigt sorglig idiot.Trump kan vinna Maricopa County med 100 mot noll, det har ingen betydelse jävla losers

Partiet saknar pengar. Detta är enbart för att samla in pengar inför 2022 när de Är sårbara därföratt Biden är som teflon. 60 procent approval ratings, och en 1400 dollar i fickan samt 400 dollar i veckan i bidrag.

Inga utspel. Inga skandaler i media. Inga tokiga tweets.
Det är svårt att få något att fastna på en så pass effektiv president.
Senast redigerad av Magaretards 2021-05-09 kl. 18:43.
2021-05-09, 18:46
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/newt-gingrich-mind-no-question-close-battleground-states-stolen-2020-election-video/

Newt Gingrich: In My Mind “There Was No Question” all of the Close Battleground States Were Stolen in 2020 Election

Citat:
The tide truly is turning when Newt can go on FOX News and not be lectured for making such a bold and honest statement.
Of course, Maria Bartiromo is not your average FOX News host.

Ja det är en intressant utveckling. Tyder på att Republikanerna inser att deras väljare kommer straffa dom om de på riktigt inte försöker undersöka valet mer nära. Har fusk förekommit?
Senast redigerad av Haddock93 2021-05-09 kl. 18:50.
2021-05-09, 18:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
0
Dvs
Sushinijas granskning kommer att resultera i 0 nya röster för president Trump.

Vill du vara vänlig och tala om en sak för mig.
Vad för slags video rekommenderar youtube för dig när du besöker youtube.com?

Ta gärna en skärmdump så gör jag detsamma.

Anledningen till att jag frågar är för att jag starkt misstänker att du radikaliserats till att tro på tokigheter därför att du matas med pro Trump content

Sen undrar jag ochså om du vet var Frankfurt servern är?
Och hur många cia soldater som dog i räden?

Ha ha, eller så är det du som tuggat vänstersmörja så allt höger om Fridolin är radikalt, "allt till alla" och det finns minst 13 kön, annars är det fel eller hur

YouTube algoritm. Ja man kunde ju önska detta av Youtube. Du känner inte till att Youtube stängt ned allt som har med legitima val eller Trump att göra så det finns tyvärr inte mycket sanning kvar i den skärmdumpen. Pedofili och annat djävulstyg finns ju dock kvar.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-09 kl. 18:50.
2021-05-09, 18:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/newt-gingrich-mind-no-question-close-battleground-states-stolen-2020-election-video/

Newt Gingrich: In My Mind “There Was No Question” all of the Close Battleground States Were Stolen in 2020 Election

Hatten av. En av de absolut mest inflytelserika Republikanerna tar bladet från munnen.
2021-05-09, 18:52
Medlem
Newt Gingrich och Gateway Pundit är båda två betrodda källor. Historien visar ju att dessa herrar måste tas på allvar. Så detta är självklart något vi alla måste ta i beaktande
2021-05-09, 18:52
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hatten av. En av de absolut mest inflytelserika Republikanerna tar bladet från munnen.

Ja och det är intressant utveckling då Fox News står under RINOS kontroll. Krigshetsaren Liz Cheney försvinner från partiet och Mitt Romney blir utbuad. Börjar Trump få 100% kontroll över partiet nu bakom kulisserna? Kingmaker?

Eller har republikanerna insett att deras väljare inte kommer rösta på partiet om de inte undersöker valet noggrannare? Det är nog därför auditen i AZ ger Demokraterna och media sån panik, det är en riktig audit med order från republikanska partiet och som troligtvis kommer ge så starka bevis så de inte går att motsäga.

Skulle inte förvåna mig om man har använt dominion inte bara i USA men även i andra länder.
Senast redigerad av Haddock93 2021-05-09 kl. 18:54.
2021-05-09, 19:18
Medlem
groovesnuss avatar
Everybody loves a winner

Det vet vi gäller i USA.

Men också

No One loves a whiney bitch ass loser.

Undras hur länge Trump tror det är en bra idé att ständigt påminna väljarkåren att han förlorade ?

🤷‍♂️
2021-05-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ja och det är intressant utveckling då Fox News står under RINOS kontroll. Krigshetsaren Liz Cheney försvinner från partiet och Mitt Romney blir utbuad. Börjar Trump få 100% kontroll över partiet nu bakom kulisserna? Kingmaker?

Eller har republikanerna insett att deras väljare inte kommer rösta på partiet om de inte undersöker valet noggrannare? Det är nog därför auditen i AZ ger Demokraterna och media sån panik, det är en riktig audit med order från republikanska partiet och som troligtvis kommer ge så starka bevis så de inte går att motsäga.

Skulle inte förvåna mig om man har använt dominion inte bara i USA men även i andra länder.
Republikanerna vet att de inte kan vinna val om de ska genomföras någorlunda juste. Arizona kan visa Republikanerna på nya sätt att fuska om inte annat. Bortsett från den uppenbara fördelen att undergräva förtroendet för den demokratiska processen. Jag menar om man förlorar kan man ju bara överklaga in i det oändliga. Varför ens rösta? Det är den passiviteten GOP vill se. En befolkning som är så desillusionerad så man inte finner någon mening med att delta i samhället när Soros ändå bestämmer allt. Lika bra att relaxa framför skärmen där vi alltid vinner
2021-05-09, 19:31
Medlem
Haddock93s avatar
https://rumble.com/vgq10t-new-fraud-evidence-in-antrim-county-1061-votes-not-on-voter-rolls-100-turno.html

New Fraud Evidence in Antrim County: 1,061 Votes Not on Voter Rolls, 100% Turnout of 80 year olds
2021-05-09, 19:35
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Everybody loves a winner

Det vet vi gäller i USA.

Men också

Undras hur länge Trump tror det är en bra idé att ständigt påminna väljarkåren att han förlorade ?

🤷‍♂️

Om han är självsäker över att valfusket kommer bevisas, vilket jag faktiskt tror att det kanske gör nu, så är det givetvis bara bra att han håller narrativet igång. Jag var mer skeptisk mot att det skulle bevisas för någon månad sedan. Men nu verkar Republikanerna ställa sig bakom Trump så nu tror jag det kan hända saker.

Om Trump innerst inne visste att valet var 100% korrekt, varför skulle han då pusha för undersökningar? Och om Demokraterna hade rätt varför vill de inte att man gör en undersökning i AZ för att bevisa vilken clown Trump är?
2021-05-09, 19:39
Medlem
maricopa är den första audit som faktiskt genomförts.. eller förhoppningsvis kommer att genomföras.
innan har den manuellt räknat en slumpvis del uttagna röster. tror det var i wayne county de räknade typ 700 röster och dubbelkollade dessa i maskinerna, alltså mot utskrifterna av exekveringen.
Maricopa har dock inte än fått tillgång till routrarnas lösenord och själva maskinerna.
även utan dessa så är det en fullständig audit vad det gäller alla röstsedlar. som någon påpekade innan, de jämför inte signaturerna, så alla mail-ins är ju fortfarande outredda efter detta.

såklart kommer de att hitta fel här, frågan är hur mycket, men USA's superkonstiga system så är det väl att räkna med en hel del mänskliga misstag. men börjar det bli systematiskt så blir det intressant.
2021-05-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Everybody loves a winner

Det vet vi gäller i USA.

Men också

🤷‍♂️

om det visar sig i ett county att han inte gjorde det då?

dessa audits som genomförs nu, kommer ej att kunna flippa resultatet, det är alla överens om. Nu är vi nere på tilliten för systemet, trump varnade redan i början av 2020 för riskerna, vad skulel det innebära om han hade rätt?

inte undrapå att dems stretar emot.. det är mycket som står på spel.
bara ett år kvar till mellanårsvalet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in