När man trodde man hade läst allt så skriver Victoria nu på sin instastory att man är dum om man inte förstår att hon blev utkastad pga att hon är en blattebrud och inte pga händelsen.
Jag känner bara herrejävlagud. Hon är fan inte klok hon heller.
Edit: tvåa på bollen ser jag
TV4 vill ha en kvot av korkade deltagare och hon var en ur den. Om hon skriver så undrar jag varför dom värsta blattarna är kvar. Syster Nardos och hennes bror Peddo.
Nardos fans börjar ogilla Adrian för han är mer med Madde nu 👮🏽♀️😂
Hade ju varit intressant att se den utvecklingen, men tyvärr lär väl Adrian ryka i morgon om man ska gå efter pollarna. Skulle mycket hellre se Judith åka, hon tillför inte så mycket och så kanske Tanja får chansen att blomma ut lite mer också..
När man trodde man hade läst allt så skriver Victoria nu på sin instastory att man är dum om man inte förstår att hon blev utkastad pga att hon är en blattebrud och inte pga händelsen.
Jag känner bara herrejävlagud. Hon är fan inte klok hon heller.
Edit: tvåa på bollen ser jag
Ursäkta mig? Det var fan det värsta jag har hört! Hon är verkligen inte klok!
Hade ju varit intressant att se den utvecklingen, men tyvärr lär väl Adrian ryka i morgon om man ska gå efter pollarna. Skulle mycket hellre se Judith åka, hon tillför inte så mycket och så kanske Tanja får chansen att blomma ut lite mer också..
Judit har Tanja i ett järngrepp. I början var Tanja glad men nu ser hon mer uppgiven ut. Vet Tanja om att elefanten pullade Julia eller är det bara tittarna som vet? Vad har monstret gjort med Tanja? Läskig djävla kärring det där som tar för sig med sina lustar. Att inte fler reagerar är märkligt.