2021-05-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian vill inte ha mat

FÖR-LÅT? Grisar började flyga och helvetet frös till is.
2021-05-09, 19:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
När man trodde man hade läst allt så skriver Victoria nu på sin instastory att man är dum om man inte förstår att hon blev utkastad pga att hon är en blattebrud och inte pga händelsen.

Jag känner bara herrejävlagud. Hon är fan inte klok hon heller.

Edit: tvåa på bollen ser jag
TV4 vill ha en kvot av korkade deltagare och hon var en ur den. Om hon skriver så undrar jag varför dom värsta blattarna är kvar. Syster Nardos och hennes bror Peddo.
2021-05-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nu försvarar BB’s officiella Instagram konto Nardos bland kommentarerna igen.

Fler käcka ”haters gonna hate 💁🏼‍♀️🤪💅🏻💅🏻💁🏼‍♀️”-svar alltså?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Döpte dom inte den förra året?
De hade ju flera olika namn, Mus-Marie, Ann-Marie, Britt-Marie.. om jag minns rätt. Fanns kanske en Rått-Marie också? Svårt att hålla reda på allt..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Jag orkar inte det faktiskt

Kan meddela att de loooovar att Nardos och Adrian kommer börja prata igen. Märks på dem att de är livrädd att få Nardos fans emot Adrian
2021-05-09, 19:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De hade ju flera olika namn, Mus-Marie, Ann-Marie, Britt-Marie.. om jag minns rätt. Fanns kanske en Rått-Marie också? Svårt att hålla reda på allt..
Britt-Marie var det. Kan ha fel men det känns rätt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nardos fans börjar ogilla Adrian för han är mer med Madde nu 👮🏽‍♀️😂
Hade ju varit intressant att se den utvecklingen, men tyvärr lär väl Adrian ryka i morgon om man ska gå efter pollarna. Skulle mycket hellre se Judith åka, hon tillför inte så mycket och så kanske Tanja får chansen att blomma ut lite mer också..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
När man trodde man hade läst allt så skriver Victoria nu på sin instastory att man är dum om man inte förstår att hon blev utkastad pga att hon är en blattebrud och inte pga händelsen.

Jag känner bara herrejävlagud. Hon är fan inte klok hon heller.

Edit: tvåa på bollen ser jag
Ursäkta mig? Det var fan det värsta jag har hört! Hon är verkligen inte klok!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
FÖR-LÅT? Grisar började flyga och helvetet frös till is.

Helt sjykt asså wow Finns liksom UST till mackorna. Men kanske för lite pruttein i soppan?
2021-05-09, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Helt sjykt asså wow Finns liksom UST till mackorna. Men kanske för lite pruttein i soppan?

Tyckte mig se honom slaska i sig en portion mat (rester kanske?) vid 17 snåret:-)
2021-05-09, 19:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hade ju varit intressant att se den utvecklingen, men tyvärr lär väl Adrian ryka i morgon om man ska gå efter pollarna. Skulle mycket hellre se Judith åka, hon tillför inte så mycket och så kanske Tanja får chansen att blomma ut lite mer också..
Judit har Tanja i ett järngrepp. I början var Tanja glad men nu ser hon mer uppgiven ut. Vet Tanja om att elefanten pullade Julia eller är det bara tittarna som vet? Vad har monstret gjort med Tanja? Läskig djävla kärring det där som tar för sig med sina lustar. Att inte fler reagerar är märkligt.
2021-05-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tyckte mig se honom slaska i sig en portion mat (rester kanske?) vid 17 snåret:-)

Aha det är klart Trodde pöjken blitt sjuk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in