2021-05-09, 00:37
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvor kjøper du Bitcoin, som du trenger for å kunne sende meldinger til kommunikasjons kontoen ? Kidnapperen brukte falsk legitimasjon ved kjøp av Bitcoin.

Der kom jeg på noe, han er i Norge. Du trenger ikke noe legitimasjon for å kjøpe Bitcoin i utlandet. Eller går det kanskje ann å kjøpe Bitcoin i Oslo uten legitimasjon ?

Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør, siden du virker som å ha peiling.

Så det er ikke det samme, å opprette en btc-konto, som å faktisk kjøpe valutaen?

Hva er forskjellen?
Citera
2021-05-09, 00:39
Medlem
Citat:
Hvor kjøper du Bitcoin, som du trenger for å kunne sende meldinger til kommunikasjons kontoen ? Kidnapperen brukte falsk legitimasjon ved kjøp av Bitcoin.

Der kom jeg på noe, han er i Norge. Du trenger ikke noe legitimasjon for å kjøpe Bitcoin i utlandet.

Du trenger iallefall et visa kort
Citera
2021-05-09, 00:43
Medlem
Har blitt fundert tidligere i tråden på hvem som initierte dette intervjuet 3 mnd før forsvinning.
«Eiendomsutvikler Tom Hagen fra Lørenskog litt øst for Oslo gjorde gode penger på sitt strømsalg-selskap og sine eiendomsinvesteringer i fjor. Av en omsetning på nesten 2,4 milliarder kroner, satt han igjen med 174 millioner kroner etter skatt, rekordresultat.»
https://www.dn.no/marked/tom-hagen/strom/eiendom/tom-hagen-tjente-174-millioner-pa-strom-og-eiendom-i-fjor/2-1-387353
Citera
2021-05-09, 00:46
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Der kom jeg på noe, han er i Norge. Du trenger ikke noe legitimasjon for å kjøpe Bitcoin i utlandet.

Hvordan mener du man kan kjøpe bitcoin i Oslo uten legitimasjon?
Citera
2021-05-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg vet ikke, det er derfor jeg spør, siden du virker som å ha peiling.

Så det er ikke det samme, å opprette en btc-konto, som å faktisk kjøpe valutaen?

Hva er forskjellen?
Jeg skjønner hvor du vil. Vi kan ikke ha en matnyttig diskusjon om vi hele tiden skal tro en av oss er TH, RU, GM eller i slekt med en av disse eller jobber for en av disse.
Citera
2021-05-09, 00:48
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg skjønner hvor du vil. Vi kan ikke ha en matnyttig diskusjon om vi hele tiden skal tro en av oss er TH, RU, GM eller i slekt med en av disse eller jobber for en av disse.

Jeg spør deg om helt enkle ting, som du tydeligvis ikke vil, eller kan, svare på.
Citera
2021-05-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du trenger iallefall et visa kort
Nei i utlandet dytter bare sedler i en automat og får kvittering ut med ferdig kontonummer og bitcoin beløp på. Enda et bevis på at kidnapperen var amatør, han kunne bare ha kjøpt de bitcoinene han trengte til kommunikasjonen på en automat.
Citera
2021-05-09, 00:53
Medlem
Citat:

Det er jo ikke akkurat matnyttig det du kommer med.
Få holdepunkter og mange ubegrunnede påstander.
Citera
2021-05-09, 00:55
Medlem
Citat:
Nei i utlandet dytter bare sedler i en automat og får kvittering ut med ferdig kontonummer og bitcoin beløp på. Enda et bevis på at kidnapperen var amatør, han kunne bare ha kjøpt de bitcoinene han trengte til kommunikasjonen på en automat.

??? Det er da avdekket at kryptokontoen ble opprettet fra Oslo så hvor vil du?
Citera
2021-05-09, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er jo ikke akkurat matnyttig det du kommer med.
Få holdepunkter og mange ubegrunnede påstander.
Kan jo ikke mate den konspirasjonsteorien dere kjører.
Citera
2021-05-09, 00:56
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Ja, det var noe sånt jeg lurte på.

Er det en vanlig måte å kjøpe btc?
Citera
2021-05-09, 00:57
Medlem
Citat:
Kan jo ikke mate den konspirasjonsteorien dere kjører.

Der kom det en ny meningsløs påstand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in