2021-05-08, 23:14
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du glömmer ofta att länka till det du pratar om. Hur kommer det sig att det blir en bild (som inte har något med saken att göra) istället?

Jag länkar allt som oftast, du måste ha misstagit mig för dig.

Här är korrekt bild på pressmeddelandet: https://pasteboard.co/K0ZJOHl.jpg
2021-05-08, 23:21
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja han fick det December 14, 2020!

Några veckor.. om några veckor är det nytt president val i USA!

Du är skoj!

Antrim County
Du har som vanligt inte följt detta. Det har lagts till detaljer vad avser dem massiva fusket i Antrim Michigan till rättscaset alldeles nyligen. För övrigt är detta case 'alive & kickin'.

Lite info & detaljer
https://mobile.twitter.com/pjcolbeck/status/1390030664133750792

PS. Din båt tar in häftigt med vatten nu
2021-05-08, 23:25
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Jävlar så desperata de verkar vara.

I sina försök att försvara demokratin så blir de dessutom hotade.... (av stämmning)

Demokrati för vem kan man undra?
2021-05-08, 23:28
Medlem
siisters avatar
Citat:

Det är bara att kolla vad du länkar
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Såhär står det.
"The physical routers commanded in the January subpoenas route network traffic across 50 different County departments, not just the Elections Department. Those routers contain some information that is confidential; some is related to classified law enforcement activities; and access to this map of the County network could potentially allow someone to intercept sensitive data entrusted to us."

Och du tolkar det som:

Citat:
I följande nyligen släppta pressmeddelande medger Maricopa Countys Supervisors (dom som skulle hålla fusket borta i Maricopa) att röstmaskinerna potentiellt kan nås av en utomstående...

?
2021-05-08, 23:30
Medlem
Nixters avatar
Många mycket smarta personer jag följer har börjat undra, om man går tillbaka år innan Trump rekryterades för att ställa upp som president kandidat att huvudmålet med planen en långväga sådan var att fixa valsystemet, som var korrumperat långt värre än någon insett. Att allt vi upplever nu efter valet men även Bidens stöld från 2020, var att lyfta fram detta och motivera folket i USA att kräva att detta fixas på statlig och lokal nivå.

Hela världens framtid hänger på att ärliga val kan hållas i USA.
2021-05-08, 23:33
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det är bara att kolla vad du länkar
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Såhär står det.
"The physical routers commanded in the January subpoenas route network traffic across 50 different County departments, not just the Elections Department. Those routers contain some information that is confidential; some is related to classified law enforcement activities; and access to this map of the County network could potentially allow someone to intercept sensitive data entrusted to us."

Och du tolkar det som:

?

Nu är det klarlagt, du har lässvårigheter.

"Could potentially allow someone to intercept sensitive data entrusted to us."

Här friskriver dom sig från ansvaret. När fusket exponeras vill dom kunna springa långt därifrån
2021-05-08, 23:39
Medlem
siisters avatar
Citat:
Nu är det klarlagt, du har lässvårigheter.

"Could potentially allow someone to intercept sensitive data entrusted to us."

Här friskriver dom sig från ansvaret. När fusket exponeras vill dom kunna springa långt därifrån

Tror du att 50 olika avdelningar har röstmaskiner?
2021-05-08, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Svarar Nixter så blir det en hunka till Biden! Kom igen nu Nixter, pappy Joe väntar på sin slant!

Du hade rätt. Han undviker selektivt inlägg med specifikt fakta som talar emot hans lögner.
Han påstod att röstkort inte skrivs ut. Jag länkade till Arizonas väljarhemsida där militären och utlandssarbetare skriver ut sin absentee ballot.

Han ignorerar inlägget och skriver att jag talar vänstergegga.

Vi har ett stort problem i denna tråd.
Nämligen :

Fakta som bemöts med konspirationsteorier och hat.

Argument byggs på videofilmer producerade av en fd crackhead istället för yrkanden inlämnade i domstol.
2021-05-08, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
För mig är det viktigare att säkra demokratin än att förståndshandikappade får rösta med sitt bibliotekskort.

Alla andra kan och bör skaffa sig den legitimationen som staten kräver om dom vill engagera sig i ett val. Förståndshandikappade får normalt hjälp med sådant här.

Här hjälper en kvinna i Texas 67 förståndshandikappade patienter att rösta.
https://dfw.cbslocal.com/2020/11/06/texas-social-worker-charged-counts-election-fraud/

Försök inte övertala mig om att afro-amerikaner inte klara av eller har råd med legitimation.

Jag väljer att inte bemöta halmgubberetorik
2021-05-08, 23:48
Bannlyst
Citat:
Många mycket smarta personer jag följer har börjat undra, om man går tillbaka år innan Trump rekryterades för att ställa upp som president kandidat att huvudmålet med planen en långväga sådan var att fixa valsystemet, som var korrumperat långt värre än någon insett. Att allt vi upplever nu efter valet men även Bidens stöld från 2020, var att lyfta fram detta och motivera folket i USA att kräva att detta fixas på statlig och lokal nivå.

Låter som Qanon-nötter

Du menar att en failed bankrupt reality TV stjärna i hemliga verket försöker stoppa deep state?

Vet dessa smarta personer vart Frankfurt servern tog vägen?
2021-05-08, 23:51
Medlem
Citat:

För en gångs skull har du faktiskt en poäng. Och det är just därför som det är så illa att man från Trumpanhängarnas sida gör allt för att rasera tilltron till valsystemet. Den nu pågående cirkusen är på väg att placera USA i bananrepublikernas skara. Och det är mycket illa.
2021-05-08, 23:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Jag väljer att inte bemöta halmgubberetorik

Tack.

Det uppskattas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto