2021-05-08, 23:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Gick in på liven för första gången sedan i Måndags.. Ser att Adrian fjäskar för tittarna genom att sitta och deeptalka med Pedram om att han inte vill att Madde ska må dåligt och att han vill ge det en ärlig chans på utsidan.
Han har inte brytt sig ett skit när hon har gråtit sig till sömns och gråtit sig igenom fester förr.. utan till och med haft mage att pranka Nardos och Emelie medan Madde ligger och storbölar i soffan bredvid. Helt plötsligt NU när fanskapet hänger löst och inser att hans sätt ser illa ut för tittarna så "bryr" han sig.

Undrar om han ska lyckas manipulera sig kvar med det har snacket nu.... Instagramtjejerna får nytt hopp och röstar kvar tråknörden.

Han utlovade för cirka 2 timmar sen att han skulle MAXA ikväll, sin sista fest! Du ser ju hur han fullkomligt röjer hårtransplantationen av sig på utegården.
2021-05-08, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Han är inte emot spelet. Han är emot paktningar. Så varken hyckleri eller dubbelmoral.
Tittar vi på samma program?
2021-05-08, 23:15
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han utlovade för cirka 2 timmar sen att han skulle MAXA ikväll, sin sista fest! Du ser ju hur han fullkomligt röjer hårtransplantationen av sig på utegården.
Jag borde nog inte skrattat. Men jag gjorde det. Tack?
2021-05-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är den ända som kan dansa
Det var inte det/då.
Det var när hon satt själv på gungan och stirrade in i barväggen i flera minuter.
Medlem
Pedram är mer mogen än Adrian iaf. Han kan prata depptalk o har inte så mkt murar.

Men tror han kan börja tycka han är knas mot Madde lite.. det är nog många som anser det.

Hon har varit så ledsen därinne.. o säkert känns mindfuckad.

Hans logik att ta de på utsidan är bluff -BS!!

1. det blir krångligare i Corona-samhället, De bor 6h ifrån varann o kam inte ses inom 1h spontant på fika/bar. Så då är huset bättre att nyttja fucking tiden på Om han nu är intresserad eller gillar henne/har tanken att ses på utsidan

2. Allt är för spelet mest tror jag, ju närmare miljonen. o om han/hon hänger löst, så är han på henne lite mer, enligt oss tittare som det framkom idag på Bb honesty

3. Är man attraherad av nån i ett hus, ska man väl ta chansen att hänga, sova ihop eller iaf Hångla. D har endast hånglat 1g, på skolveckan. i Ryska Posten Men inget mer utöver det väl?

4. De skulle va mer som Dennis o emelie, då hade man trott på nånting hans agt adrian iaf. Finns bara BS i hans lilla mun, Snacket från gymet förra lördagen, va ganska specifikt på hans noll intresse-men vill inte helt stänga dörren.. (för spelet)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack! Fick så dåligt samvete.
Lovar att jag inte ska skvallra till apan att du jämförde han med svintohuvet
Medlem
Stör mig helt sinnessjukt mycket Nardossistens jävla spegeldans med tungan ute och hur hon kör förförarblicken PÅ SIN EGEN SPEGELBILD

hur delusional kan man va
Medlem
Missat typ hela dagen, varför är Madde ledsen? Något mer som har hänt utöver ”fula-ord”-händelsen?
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror mer Adrian har ångest för att slutet är nära och hur han ska dissa Madde på bästa sätt utanför. ”Dag för dag” funkar snart inte mer.
Han kommer dra ner mössan över öronen och försvinna fortare än kvickt hem till mamma. Eller gayklubben?
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tittar vi på samma program?

Han har ju sagt att han är emot att man påverkar varandra?
Sen har han inte sagt något om att man inte ska rösta taktiskt för sin egen skull.
Det är två helt olika saker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är den ända som kan dansa
Nej, det kan hon inte. Det ENDA hon gör är att försöka skaka på sin ÄNDA. Nu fick du dessutom ett språktips. Det heter för i helvete enda.
2021-05-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det jag inte begriper på full allvar är hur man kan ligga och gråta över en människa som man inte ens vidrört. Över mitt förstånd. Får dåliga vibbar av denna kvinna. Nu är jag seriös.
Madde är tragisk .34 år och så patetisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in