2021-05-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Dags för mute, hon är vaken!
Helvete! Abandon stream!
2021-05-08, 22:02
Medlem
Citat:
+1000
Exakt
Nu verkar skriket vara på väg upp. Hoppas hon bara ska skita eller något annat som inte berör festen. DC väljer alltså att filma Narcos ensam i sovrummet när alla andra festar i poolrummet. Helt sanslöst!!
Medlem
Produktionens prinsessa har vaknat. Klart vi ska se när hon knyter skorna istället för att se de andra festa
Medlem
Citat:
Dags för mute, hon är vaken!
Äntligen blir det fart på festen
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
OMG!!! Kolla hur PW.. jag menar Adrian flippar sönder I poolrummet just nu!!! Svingar som tarzan med gungan och hinkar cider som en cool gammal kärring!!!

Helt jävla maxad nu den där Adrian 🤪
Att han är så förtjust i Cider visar också prov på att det inte står rätt till. Vilken karl gillar den drycken när det finns bärs? Han är en äkta fjolla och helt tom i brallan.
2021-05-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Konstigt att Dennis vill festa med Therese och kompani. Han borde väl veta att dom inte gillar Emelie och om han vill ha Emelie, men festar med dom som inte gillar henne..
Han gillar väl dom . Hon kan ju inte bestämma vem han umgås med
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Det är nu BB-Rodney kommer in med 4 plattor öl och ett helrör.

Och allt ska drickas upp ikväll, om de inte klarar det så sitter ALLA nominerade nästa veckofinal.

Hahahahaha vilket kaos det skulle bli, både av ölen och av Roddan! (Fast han kanske har lugnat ner sig, han är ju 10 år äldre nu) 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastarlitefear
Missat några timmar, någon vänlig själ som kan uppdatera😇 Varför är inte Nardos med på festen? Surar och är negativ som vanligt eller?
Ingenting har hänt senaste timmarna. Narcos skulle sova sa hon. Festen var så mycket roligare att titta på än när hon står och skriker men nu verkar hon tyvärr vara på väg upp.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Alltså jag älskar Simons bra sidor och jag hatar de dåliga. Frågan är hur mycket de dåliga tynger ner. Efter igår ville jag inte ens se honom i final men så glimrar han till igen och jag ändrar mig. 😳

Tyckte han hanterade bandytävlingen jättebra idag om man tänker på hur det varit tidigare, de blev ju desutom snuvade på thai krubbet. Jag tänkte att nu kommer han lacka sönder men det gjorde han inte.

Jag fick mig ett jävligt gott skratt åt Simon när de körde dance battle och jag röstade Simon idag för om jag tänker på tiden som gått så har han mestadels bjudit på sig själv och gett mig många skratt. Han har en självironi som jag älskar för han är så spontan och obrydd.
2021-05-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Konstigt att Dennis vill festa med Therese och kompani. Han borde väl veta att dom inte gillar Emelie och om han vill ha Emelie, men festar med dom som inte gillar henne..
Inte konstigt alls, deltagarna gillar varandra bortom dreven, alla är vänner med alla även om de såklart fortfarande har sina favoriter.

Dessutom så sa Dompa att han såg fram emot att få träffa den mytomspunne Tess när han var inne i huset också. Emelie beskrev Tess som en snäppet hetare version av sig själv och Dompa sa att det hade han svårt att tro att han skulle tycka men att han som sagt såg fram emot att träffa henne.
2021-05-08, 22:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
OMG!!! Kolla hur PW.. jag menar Adrian flippar sönder I poolrummet just nu!!! Svingar som tarzan med gungan och hinkar cider som en cool gammal kärring!!!

Helt jävla maxad nu den där Adrian 🤪

Visste ni att PW när han var ung levde ett helt år bland massajerna i Afrika? Han dödade sitt första lejon när han var 12 år gammal.
2021-05-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon hörde väl fåglarna ute på gården. Som bekräftade att Emelie är en orm

Haha det var väl mer riktat till Tanja som jag fattade det?
Hursomhelst får hon gärna avstå festen helt så slipper vi hennes dåliga vibes och hennes narcissistiska-nardos- spegeldans. Men självklart ska äckel-Adrian gå o hämta henne...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in