2021-05-08, 21:34
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Där sa du nåt. Om folk spelar så måste det väl vara någon kontroll eller är det så slapphänt? Värst är när folk (inklusive jag själv) blir misstänksamma mot TV4 och det gäller i alla slags program dom har när folk ska ringa och rösta. Varför döljer man siffrorna kan man undra?
Skulle vara intressant se siffrorna när Jesper åkte ut mot gamnacken o Kattie där gick det inte rätt till så kontakta spelinspektionen o dom visar siffrorna eftersom det finns spel på flertalet spelsajter är inte säker hur det fungerar .
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Deras smeknamn "Isbiten" är någon hemifrån som Tanja verkar ha haft någon sorts början av relation med innan hon gick med i bb
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Verkligen. Konstigt nog så har alla bögar försvunnit en efter en vilket verkar vara ett krav för att få deltaga. Nu har dom visserligen den asexuelle och könotippade Adrian kvar ihop med elefantkvinnan. Så det täcker upp med HBTQ och allt vad det innebär. Inte konstigt att det inte blir speciellt många kärlekspar i detta hus.
Så är det 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Produktionen får ju kasta in något nu, är detta en fest eller vad i helvete?
Sämsta festen på länge. Dock vill jag hellre höra dem snacka som nu än att dansa och skrika EEEYYYYYHHHH!!!
2021-05-08, 21:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Du menar att jag inte avskyr rätt personer? Gör dig inte löjligt och man rodnar när du mellan skriver tackord till folk här och berömmer varandra för att ni är så godhjärtade. Sista jag citerade dig och hoppas att du tänker lite av det jag skrev.

Du får väl avsky vem fan du vill men håll det för dig själv om du inte kan hålla en ton som överenstämmer med regler för vad som är rätt och moraliskt. Att sitta här och uttrycka dig som du gör med alla möjliga kvädesord är ju bara helt fel. Det är ingen tävling vem som avskyr mest eller rätt person. Jag hatar ingen, inte ens dig men jag ogillar ditt beteende.

Ja jag tackade men har för mig det var innan du började attackera mig för att jag svarade på någons inlägg då du kallade mig hatisk och elak. Tar inte åt mig av det för jag vet vem jag är och du är bara respektlös och jag tycker du kan gå och avreagera dig på nåt annat. Inte fan vet jag men du kanske kan lyfta skrot, gå ut och skrika ut allt för dig själv om du är så jävla frustrerad.
Medlem
Haha Simon väldigt lik banarne i Trazan och banarne. Saknas en banan, gul t-shirt och andra öron
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Tanja bekräftar bara vilket WT hon är "Alltid varit singel (därav liggandet) mer än 10 mindre än 70"
Vad är det som är wt med att vara singel och att ha sex?
2021-05-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Var är Nardos?

så jävla skönt utan henne, lol
Ja det var ju en jäkla röjarfest nu 😂
Medlem
Det är konstigt att man kan ligga och sova nästan hela tiden i BB och fortfarande vara produktionens favorit.
Men skönt för öronen är det.

Vad gör Adrian? Försöker han vara rolig genom att vandra runt poolen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Eller hur, roligt att få se Tanja lite mer istället
Roligt att få se (och höra) ALLA.

Samtalen har verkligen en helt annan dynamik utan henne, det är helt sjukt. Alla får komma fram, det är ett ömsesidigt utbyte och ingen tar över. Känns som att de är på en mycket högre nivå utan henne.

Är jag rasist nu?
2021-05-08, 21:37
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Produktionen får ju kasta in något nu, är detta en fest eller vad i helvete?

De har väl aldrig kastat in något under en fest dock, förutom mer alkohol. Snart kommer väl den vanliga spellistan igång också. This is the moment, Pissa i poolen, Aldrig aldrig osv.

OJ SÅ SKOJ! Längtar!
2021-05-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Deras smeknamn "Isbiten" är någon hemifrån som Tanja verkar ha haft någon sorts början av relation med innan hon gick med i bb
Lite underligt bara att peddot sa isbit till Emelie idag när dom bråkade i soffan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in