2021-05-08, 20:06
Medlem
Ojoj oj om Emelie bara visste att Dompa hänger med Tess nu
2021-05-08, 20:07
Medlem
Mouchinos avatar
Jag förstår inte hur de som vill rösta kvar AD tänker och tror de på riktigt att det plötsligt kommer regna amors pilar ner på Madde och honom när BB snart är slut? För annars , vad är anledningen att hålla honom kvar två veckor till?

Vad har AD nu gjort under den här tiden om vi summerar, förutom att göra samma jävla saker hela tiden?

Läs nu igenom detta och fundera på om ni vill på detta resten av tiden som är kvar!

Dricka cider?
Putta burk?
Jaga efter vänskapsrelationer som han inte menar något med?
Peta sig i näsan?
Pitta sig i spegeln?
Äta mat?
Skjuta gummisnodd?
Leka nyfiken i en strut?
Ställa 10.000 frågor?
Vara nära de som har flest följare och åka på en gräddfilsmacka?
2021-05-08, 20:09
Medlem
bara så att alla vet. Madde har INTE sagt fula ord om nardos och emelie.

Det var Emelie som kallade Nardos (eller sig själv) för Fitta, och Madde stod bredvid
Medlem
Produktionen driver en hatkampanj mot Madde för att obemärkt kunna rigga ut henne på måndag
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Väldigt märkligt? 🤔

Och att Nardos tar minsta lilla skit-kritik om hennes upphöjda höghet, som att det vore ett regelrätt mordförsök är ju också jävligt underligt?

Man undrar ju om hon fastnade i sin Idi Amin roll, eller om hon helt enkelt har anlag för paranoia?

Hon har fått total hybris av att allt kretsar kring henne.. att hon blir "framröstad" till allt, att hon får alla fördelar. Hamnar hon på något negativt så räcker det för henne att gnälla lite och VIPS så får hon bästa rollen eller situationen igen så ordningen är återställd.

Igår gnällde hon om att hon skulle gå och lägga sig om hon inte fick "sin musik". Produktionen gör henne till lags och sätter på hennes val.
Hon gnällde om sin roll som trollkarl. Vad gör produktionen? Fixar så att en så kallad "tittare" med fakekonto på instagram (som lägligt nog heter Adriana) får välja henne till överhuvud. Då var hon nöjd igen.

Hon beter sig vidrigt och gnälligt för att det ger henne fördelar, och hon får produktionens applåder och gåvor.
2021-05-08, 20:10
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Samma här. Åker till min stuga och stänger ner. lägger alla mina röster på Simon och hoppas på det bästa. Kanske kikar in här på tråden om jag inte kan hålla mig från uppdatering, annars ska jag vila från detta elände.

Det låter riktigt nice och bra att ladda batterierna lite och koppla bort sig från detta. Önskar dig en riktigt bra fortsättning på helgen!
2021-05-08, 20:11
Medlem
Mouchinos avatar
Ok ska han helt plötsligt börja öppna upp sig nu och prata om sin tidigare relation, orkar inte?
2021-05-08, 20:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Papegoja då!!??
2021-05-08, 20:12
Medlem
Hatar när dom ska kriga om tema-klädsel helt stressade. Återkommer till liven då alla blivit nöjda, tar sån jäävla tid jämnt
2021-05-08, 20:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon har fått total hybris av att allt kretsar kring henne.. att hon blir "framröstad" till allt, att hon får alla fördelar. Hamnar hon på något negativt så räcker det för henne att gnälla lite och VIPS så får hon bästa rollen eller situationen igen så ordningen är återställd.

Igår gnällde hon om att hon skulle gå och lägga sig om hon inte fick "sin musik". Produktionen gör henne till lags och sätter på hennes val.
Hon gnällde om sin roll som trollkarl. Vad gör produktionen? Fixar så att en så kallad "tittare" med fakekonto på instagram (som lägligt nog heter Adriana) får välja henne till överhuvud. Då var hon nöjd igen.

Hon beter sig vidrigt och gnälligt för att det ger henne fördelar, och hon får produktionens applåder och gåvor.
Är så sjukt att man inte finner ord!
2021-05-08, 20:13
Medlem
Adrian "spriten får vi inte glömma ju" sen går han iväg
2021-05-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det låter riktigt nice och bra att ladda batterierna lite och koppla bort sig från detta. Önskar dig en riktigt bra fortsättning på helgen!

Önskar dig detsamma och dina kloka inlägg här är en av anledningarna att jag förmodligen kommer att kika in här då och då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in