2021-05-08, 19:57
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Luis garanterat
Ja älskade dom ihop skrattade som fan 👍
2021-05-08, 19:59
Medlem
Ridnes avatar
Är det inte märkligt att om någon yppar ett enda negativt ord om Nardos så får de äta upp det för att produktionen ser till att det kommer upp i "tittarfrågor" eller dylikt..?
Alla andra snackar skit om alla, inte minst Nardos själv, men de kommer undan med det.
Inte konstigt att Nardos beter sig illa och olidligt. Hon har ju insett själv att hon är produktionens älskling och att de gör allt hon säger och vill och vinklar allt till hennes fördel. Hon beter sig som queen of the house, för att hon tillåts vara Queen of the house helt enkelt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Så länge det kläcks en papegoja med anlag för håravfall om 9 månader så är Madde nöjd.
Hahaahhaha! 😂
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Exakt vad jag tänkte. Hon har ju jobbat rätt aktivt med att prata ner Emelie sen hon kom ut så.
Är det sant? Fan vad tragiskt att använda sociala medier och sin tid för att prata ner andra man har träffat. Speciellt nu när Emelie är instängd och kan ej försvara sig. Släpp det bara.

Då blir det garanterat ett knull.
2021-05-08, 20:00
Medlem
Adrian får min röst gånger 50
Enormt fin människa hjälpsam stöttande och rolig
2021-05-08, 20:01
Medlem
Finns det någon NSFW tråd eller liknade?
2021-05-08, 20:01
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Utan tvekan så röstar man på Madde deńna gång. Simon var min favorit förrut men tycker inte om han längre med sitt beteende.

Vad är det för n? Trodde det var något på min skärm
2021-05-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Exakt vad jag tänkte. Hon har ju jobbat rätt aktivt med att prata ner Emelie sen hon kom ut så.
Fast det har hon ju inte. Varje gång Tess eller Steffie har live så får dom frågor angående Emelie och då är dom rätt tydliga med att dom inte gillade att Emelie bara sa saker rakt ut utan att tänka sig för.
Rätt tydligt att du är en Emelie simp som försvarar henne i allt.
2021-05-08, 20:03
Medlem
Fy fan för horluvan,vilken jävla pappskalle !
2021-05-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vad är det för n? Trodde det var något på min skärm

Trodde också det var nåt på min skärm 😁
2021-05-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag pallar inte att sitta i två veckor till och kolla på AD och ¨då är Simon ett självklart val!! Jag har redan röstat på Simon och inget svårt val.

Samma här. Åker till min stuga och stänger ner. lägger alla mina röster på Simon och hoppas på det bästa. Kanske kikar in här på tråden om jag inte kan hålla mig från uppdatering, annars ska jag vila från detta elände.
2021-05-08, 20:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det inte märkligt att om någon yppar ett enda negativt ord om Nardos så får de äta upp det för att produktionen ser till att det kommer upp i "tittarfrågor" eller dylikt..?
Alla andra snackar skit om alla, inte minst Nardos själv, men de kommer undan med det.
Inte konstigt att Nardos beter sig illa och olidligt. Hon har ju insett själv att hon är produktionens älskling och att de gör allt hon säger och vill och vinklar allt till hennes fördel. Hon beter sig som queen of the house, för att hon tillåts vara Queen of the house helt enkelt.
Väldigt märkligt? 🤔

Och att Nardos tar minsta lilla skit-kritik om hennes upphöjda höghet, som att det vore ett regelrätt mordförsök är ju också jävligt underligt?

Man undrar ju om hon fastnade i sin Idi Amin roll, eller om hon helt enkelt har anlag för paranoia?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in