2021-05-07, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
den här sidan av tanja gillar jag.... när hon kan skaka av sig judda cartman så skiner hon upp och blir väldigt vettig.Skulle vilja se tanja några veckor utan storslöodjuret

Storsjöodjuret heter det, men du kanske menar slö för hon är slö?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Det enda som tar emot lite kring Emelie är att hon inte behöver pengar. Hon bor hemma, ensambarn som verkar rätt bortskämd. Simon har ingenting utanför huset, känner ändå lite för honom. Dock kommer jag fortfarande alltid rösta Emelie för vinst.

Jo men detta är ingen välgörenhet, eller att man förtjänar vinsten för att man inte har ett jobb.
Det handlar om personlighet.
Simon förtjänar verkligen inte att vinna med sitt bölande, hur han behandlat folk där men samtidigt säger att han växt så mycket men gör om samma misstag varje gång han blir sur
Medlem
Bra Simon, du sitter där som en riktig människa utan socialmedia stöd.
Medlem
Kommer han be Tanja gå ut snart också?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riquelme7
Simon är ju fan sorglig vidrig personlighet. Ett öga på kameran innan vi klämmer fram några krokodilögon.
Såg också det. Extremt fjolligt. Hade varit så jävla kul om Nardos vinner tillslut.
Medlem
codemeds avatar
Nä fyfan, Madde får min röst på måndag.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Alltså tror Tanja själv på sitt skitsnack just nu?
Klart hon har en STOR fördel.

"En liiiiten liiiten procent av mina följare röstar"
Ja juste... juste.

Men bara för att man följer henne på Instagram så betyder det inte att man röstar på henne. Jag följer Tanja och älskar hennes personlighet, men jag ser hellre Simon som vinnare och kommer rösta på honom framför Tanja och då följer jag inte honom på Instagram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Absolut, tycker också han har rätt i sak. Men tycker synd om Tanja som fått höra detta hela hennes vistelse i huset. Simon borde bara bita i det sura äpplet, göra det bästa han kan för att visa vem han är och hoppas på det bästa. Det han håller på med nu minskar bara hans chanser.

Ja nu trillar han rakt ner i min utkorg. Igen. Han kravlar upp med sin charm och energi och sen rasar han.

Om Tanja nu ”har allt” så tror jag inte hon fått det gratis. Simon kan också jobba för att nå dit han vill men han ska fan inte sitta och vara martyr och kasta skit på Tanja gång efter gång. Tycker han att hon ska gå ut frivilligt?
Medlem
Att Simon är så populär här är faktiskt riktigt skämmigt, inte riktigt i nivå med mammisarna men ändå. Ja han har rätt i sak att Tanja har en fördel, men hon hade förmodligen vunnit även utan den för att hon har en personlighet som många dras till. Så jävla trött på att höra på hans bölande varje gång han hänger löst och att han är elak emot personer som verkligen inte har något ont i sig överhuvudtaget.
TÖNT!
Avstängd
Skicka hem bebisen. vafan är detta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''På utsidan har jag ingenting''
''Du har en youtube kanal''

Simon
då har man allt 🤣🤣🤣
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han har varit övertydlig med Madde det är hon som är trög
Han lagar mat åt nardos och pedram varje kväll
Han gör massor med hushållssysslor
Han är med i alla lekar och äter äckliga saker dricker öl
Han och Simon skämtar med varandra hela tiden lika Dan som han var mot mergim

Lagar mat varje kväll? Är du tokig? Har aldrig sett honom laga mat, däremot värma upp mat som Judith slavat och lagat åt honom tidigare på dagen.

Han gör aldrig ett skit vad gäller hushållssysslor. Han försöker ständigt komma undan och få andra att göra det åt honom.

Jag har varken sett honom äta harakiri, vara med på matroulette eller äta surströmming. Vad har han ätit som är äckligt menar du?

Adrian "skämtar" inte med Simon. Han skrattar åt honom och driver med honom på ett elakt sätt och trycker på hans knappar för att han vill att Simon ska tappa det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in