2021-05-07, 17:08
Medlem
Pope666s avatar
En brud jag snackar med har ca 67 000 följare på youtube tror jag det var. Går det att försörja sig på sånt? Vill inte börja prata om pengar så tidigt i ” relationen”.

Trodde det krävdes miljoner följare för att kunna försörja sig?

Min nuvarande brud har ett heltidsjobb och ett extra jobb. Vem drar in mest stålar?
Citera
2021-05-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
En brud jag snackar med har ca 67 000 följare på youtube tror jag det var. Går det att försörja sig på sånt? Vill inte börja prata om pengar så tidigt i ” relationen”.

Trodde det krävdes miljoner följare för att kunna försörja sig?

Min nuvarande brud har ett heltidsjobb och ett extra jobb. Vem drar in mest stålar?
Om hon kör youtube på svenska för svenskar så är det möjligt att hon kan försörja sig på det med hjälp av svenska sponsorer. Men youtube i sig ger antagligen inte många kronor. Och om hon gör youtube på engelska tjänar hon antagligen väldigt lite på det.
Citera
2021-05-07, 17:13
Bannlyst
Det beror lite på vad din nuvarande brud tjänar och lite vad den nya tjänar.

Hade du ingen sämre trådstart att skapa?
Citera
2021-05-07, 17:13
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lursan
Om hon kör youtube på svenska för svenskar så är det möjligt att hon kan försörja sig på det med hjälp av svenska sponsorer. Men youtube i sig ger antagligen inte många kronor. Och om hon gör youtube på engelska tjänar hon antagligen väldigt lite på det.

Bajs hon är från usa. Tjänar man mer om det är 67 k på typ insta? Tror hon spelar o skit.
Citera
2021-05-07, 17:16
Medlem
constants avatar
Citat:
Är det viktigast, vem som är rikast?
Citera
2021-05-07, 17:18
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Är det viktigast, vem som är rikast?

Vem ska annars försörja mig? Du?
Citera
2021-05-07, 17:19
Medlem
constants avatar
Citat:
Vem ska annars försörja mig? Du?
Visste inte att du inte var kapabel till att fixa det själv.
Citera
2021-05-07, 17:40
Medlem
Ja, du kan dra dig tillbaka i ca två månader tills hon upptäcker att du är en parasit som väljer att leva på andra.

Så, nu kan den här tråden gå i papperskorgen.
Citera
2021-05-07, 17:48
Medlem
brajzillas avatar
Helt rätt! dumt att slösa tid på loser-brudar... ta den som drar in mest deg skulle jag säga! men 67k följare låter lite lite tycker jag...
Citera
2021-05-07, 18:01
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Helt rätt! dumt att slösa tid på loser-brudar... ta den som drar in mest deg skulle jag säga! men 67k följare låter lite lite tycker jag...

Jo, trodde hon höll på med porr först men är spel. En porrbrud lär ju ha fler än 67 k följare.
Citera
2021-05-07, 18:22
Medlem
HAHAHA

En manlig guldgrävare! Skäms pårej lilleman. Så du kan inte försörja dig själv? Sitter du i rullstol? Och dessutom försöker ta reda på en annan bruds lön när du redan befinner dig i ett förhållande. Smutsigt.

Men för att vara on topix: Det är få följare och ingen hållbar inkomstkälla. Så det är mer säkert att du håller dig till din nuvarande kärring. Glöm inte att påminna henne om att byta blöjorna på dig.

TACK Å HEJ =)
Citera
2021-05-07, 19:01
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Jo, trodde hon höll på med porr först men är spel. En porrbrud lär ju ha fler än 67 k följare.

Ja det låter skumt... finns ju brudar på insta som typ bara tar kort på sina arslen i olika vinklar och har miljoner följare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in