2021-05-07, 16:18
Medlem
Varför ska Judith gapa och skrika och försöka ta över, så trött på den människan.
2021-05-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han äter betydligt mindre än vad Dennis åt han äter väldigt mycket mindre än en man med hans fysik och träning gör.
Idioter
Nu skojar du som fan! Dennis åt inte i närheten av så mkt som Adrian och Dennis sa t.o.m. till Adrian inne i lilla bb att han åt jämt medan Dennis avstod att äta ibland för det enda dom gjorde där inne var att äta men sen åt han för att annars skulle han inte fått ngt senare för Adrian äter ju upp allt. Sen äter Adrian väldigt mkt! Vadå hans fysisk och träning? Han är ingen elitidrottare och tränar som det där inne? Jag tror mer bulimi
2021-05-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Madde ser lite betuttad ut i charmören Podde säger inte ett ord, jobbigt för honom när det kommer i en kille med lite karisma

Tänkte PRECIS på det! Trodde Isidor hade trollat bort Adrian men så såg jag att han sitter ju fan där! Helt knäpptyst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Kan tycka med så lite kvar ge dom en riktig fest tillsammans . Snart är BB slut. Må bästa kvinna vinna😉
Dream on. Kolla förra säsongen. Och den var skrämande nog bättre. 6/5 hade de fått möta anhöriga bla bla. I år är det: leka med burkar/gummisnoddar. Sova och bråka, av tristess. Narcos vinner. Förra året "ex" nazist, som var ingenting annat än förrvirrat barn som nu som vuxen ådragit sig 1000000 skulder, blancolån. I år ska vi rädda orten. Snarcos.... tyvärr. Malmö komun ger 1,5 millar till säsong 2 blå tunna linjen. Vad skitdåligt. På riktigt.reklam för malmö....ok...😱😱😱👀👀👀
Medlem
Surmelie herregud
2021-05-07, 16:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Fan vad många är avundsjuka på Adrian
Vad gör han som stör er ?ska han springa runt soffan hela dagarna ?
Jag hade inte badat där då många verkar pissa i den.
Vissa tycker inte om att bada
Han gör exakt lika mycket som alla andra
Han rår inte för att en tjej kärat ner sig i ett utseende för hon vet inget om hans verkliga jag.
Snubben går i kyrkan varje söndag är en städad skötsam kille. Inte fan blir man kär i ett spel du vet inte hur en människa är på utsidan

Det är tur att det bara är du på Flashback som verkar gilla Mössdjävulen iallafall.. Vi andra har vaknat upp till vad det är för en skitstövel
Medlem
Klart Nardos är en sån som ska förstöra genom att försöka förklara allt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tänkte PRECIS på det! Trodde Isidor hade trollat bort Adrian men så såg jag att han sitter ju fan där! Helt knäpptyst.

Han är ju van vid att vara den som luras och manipulerar och nu kom det en trollkarl som slår honom med hästlängder. Han känner sig hotad
2021-05-07, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tycker ej han är snygg.
Jag är också vältränad.
Vill verkligen inte ha hans frisyr.
Röst? Jag är kvinna, vill verkligen inte ha en mansröst.
Kunnande? Vet inte vad du syftar på? Har inte märkt något kunnande han har som jag är avundsjuk på men du får gärna utveckla lite mer.
Jag har själv en vinnarmentalitet och ser det som positivt, så det är inget jag är avundsjuk på.

Om du utvecklar vad du menar med kunnande så kan jag svara på det.

Kom igen nu lilla fimpen, du är väl lite avundsjuk på hans enorma kunnande i att putta burk?

Blir det fylleslag i huset sen tro?
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Han vad? Tror du att det är en lista över alla som tittar på bb som röstat? Det ger ju ett hum över och skiljer det så jävla mkt så ger det väl ett lite starkare hum och det hoppas jag verkligen på, för att Adrian ska åka ut!! Håller igång? Tror inte ngn vuxen människa skulle vara avundsjuk på hans beteende, det är extremt omoget, manipulativt, egoistiskt och äckligt/ohygieniskt att peta i näsan och kleta runt det. Så ser inga attribut som man skulle vara avundsjuk på?
Det var det bästa jag hör på länge här. Bra skrivet, och så rätt...
Ut med tråkmånsen 👊👊👊👍
Medlem
Nu gör Nardos det igen. ALLA ska vänta på henne, till och med trollkarlen
Medlem
lillaflippens avatar
Fan vad Nardos förstör jämt med att försöka vara rolig genom att vara långsam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in