2021-05-07, 01:39
Medlem
Varför ligger bara Nadros o Adrian själva? Ännu mer jobbigt för madde,

Adrina känns lite ointresserad av det Nardos prata om...? Sömnig.. bla bla.

Han är slug, tror inte han kommer bryr sig genuint om henne sen IRL.. De känns lite olika egentligen, olika bakgrund o kultur.. etc.. Hon är förortbrud crazu hyper
Han mer tillbakadragen o lugn, stel. Svårt o se de umgås med han möss-vänner Nån mer som tänkt så?

Tror adrian är den som mest "låtsas-värna" om dessa nyskapat vänskaper i det här huset.. Han kommer återgå till sitt Lund-liv ...men sina gym-kompisar..
2021-05-07, 01:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
fast det är lika bra hade ju blivit total mindfuck om man hela tiden har gått runt och varit ORMBÄRAREN det låter ju inte så pussitivt

Fan det blev sallad i mitt huvud nu efter att ha läst om mitt nya stjärntecken. Identitetskris.
Haha men Synd jag inte blev ormbäraren. Ändå kul att få säga att man är ORMBÄRAREN när någon frågar och dom tror man är helt galen.

Eller skriva till Aftonbladet om hur kränkt man är för att man aldrig får läsa ormbärarens dagliga horoskop
2021-05-07, 01:41
Medlem
padde förminska inte naddes dejtingliv ....hon har faktiskt träffat sin pojkvän fyra gånger på 3 år
2021-05-07, 01:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
padde förminska inte naddes dejtingliv ....hon har faktiskt träffat sin pojkvän fyra gånger på 3 år

Visst var det hennes "pojkvän" hon pratade om? Hörde sen att hon sa att dom träffats fyra ggr 😳
2021-05-07, 01:43
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Varför ligger bara Nadros o Adrian själva? Ännu mer jobbigt för madde,

Adrina känns lite ointresserad av det Nardos prata om...? Sömnig.. bla bla.

Han är slug, tror inte han kommer bryr sig genuint om henne sen IRL.. De känns lite olika egentligen, olika bakgrund o kultur.. etc.. Hon är förortbrud crazu hyper
Han mer tillbakadragen o lugn, stel. Svårt o se de umgås med han möss-vänner Nån mer som tänkt så?

Tror adrian är den som mest "låtsas-värna" om dessa nyskapat vänskaper i det här huset.. Han kommer återgå till sitt Lund-liv ...men sina gym-kompisar..

Ja alltså han känns ju som en blatte wannabe ibland, verkar ha många babbe vänner. Men de känns väldigt olika. Han kanske gillar hennes utseende(?) Jag hade velat se hur hans ex ser ut. det hade förklarat en del.
2021-05-07, 01:44
Medlem
Nu ska Judith hem och hon kan ta med sig den där falska jävla Tanja
2021-05-07, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fan det blev sallad i mitt huvud nu efter att ha läst om mitt nya stjärntecken. Identitetskris.
Haha men Synd jag inte blev ormbäraren. Ändå kul att få säga att man är ORMBÄRAREN när någon frågar och dom tror man är helt galen.

Eller skriva till Aftonbladet om hur kränkt man är för att man aldrig får läsa ormbärarens dagliga horoskop
ja det är ju ett brev direkt till DO denna diskriminering ska inte accepteras #justiceforormbäraren
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-05-07 kl. 02:01.
2021-05-07, 01:46
Medlem
Nardos ändå. kul språk. FATTARu,
undrar hu många ggr hon sagt det under hela vistelsen skulle va kul om produktionen körde en repeat sen
2021-05-07, 01:49
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
undrar hu många ggr hon sagt det under hela vistelsen skulle va kul om produktionen körde en repeat sen

Av min erfarenhet är det rätt typiskt av blattar och negrer att avsluta alla sina meningar så.
2021-05-07, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Visst var det hennes "pojkvän" hon pratade om? Hörde sen att hon sa att dom träffats fyra ggr 😳
ja paris-pojkvännen på snap chat
2021-05-07, 01:53
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu ska Judith hem och hon kan ta med sig den där falska jävla Tanja

Oljudet hade varit fint att få ut. Trött på hennes jävla röst och ständiga skrik. Hon låter som en prepubertal pojke. Enormt störigt
2021-05-07, 01:54
Medlem
1754s avatar
Citat:

Vad är det för kul med det? Det är enbart jobbigt att lyssna på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in