2021-05-06, 22:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Oj, vad Adrian blev obekväm när man började prata om snoppar...
Klart som fan. Han saknar väl sin egen. Ibland får jag en känsla av att han gjort ett könsbyte och skyller på fågeln. Bögen är så djävla egendomlig att det inte går att få nåt grepp om människan.
2021-05-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Han verkar ha något att dölja
Komplex av gigantiska mått... Ooops. Dumt ordval... komplex.
2021-05-06, 22:37
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Vänta nu, Nardos ifrågasatte Judith just för hennes kommentar inför gruppen , hon svarade upp med att det var lika för henne när det kommer till Judith. Fine ….Sen tar Judith det till en annan nivå vilket visar att hon är inte schysst.

Det jag menar är Judith borde se över sitt egna beteende innan hon öppnar käften för hon är riktigt vidrig . Nardos må vara orädd och backar inte för konflikter , men hon försöker oftast ta saker med personen i fråga och inte dra in en hel grupp.

Judith är en översittare, hon är mer intellektuell och passivt agressiv. Hon är absolut inte någon jag försvarar, men Nardos har vid flera tillfällen valt fel fighter. Som när hon hoppade på Dennis över hans twist med Emelie under bekännelse-leken och blir arg när Dennis ber dem att inte lägga sig i (hon och Mergim). När hon går ifrån Pedram som sitter i lillebror-ytan efter de tjafsar varpå Pedram fortsätter prata om vad som hände för några andra. Nardos skriker till Pedram att han ska ta det med henne när HON gick därifrån. Om någon säger något allmänt som ”folk är så lättkränkta” så höjer Nardos ögonbrynen och frågar ”Vadå är jag lättkränkt eller?” och så bryter det loss. Eller när Simon skulle till bikten med Steff och ville inte ha med Nardos och Nardos tog illa upp.

Bara några exempel, problemet med Nardos är att hon inte har någon självinsikt, hon är den som allra mest hamnar i tjafs av en anledning och det är för att hon inte kan hålla det på en lugn nivå. Hon har ingen social kompetens alls, folk måste vara försiktiga för oavsett hur de säger det till Nardos så tar hon illa upp och lägger över det på dem, och förväntar sig att de ska förlåta henne.

Man kan säga att Tanja och Nardos är varandras motsatser när det kommer till konflikter.
2021-05-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Ge fan i spriten och vällingen på kvällen. Gå och lägg dig, du pratar i nattmössan nu, gå och dröm om papegojaknullaren. ❤️

It's just a prank bro. Lika kul som när Mössan sprayar sönder Nardos som en liten insekt.
2021-05-06, 22:39
Medlem
Va

har de tappar bort uppslagsboken med Aktuella rön 1983?
2021-05-06, 22:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Sjukt det skulle vara om Judith vunnit så mycket mark på det här att hon tar så mycket av rösterna från Simon att det är han som får lämna Dom två tävlar garanterat om ungefär samma röster, mycket stor risk att han blir bortglömd tror jag.
Nä, om man gillar Simon ska man absolut inte utgå att han klarar sig lätt, och taktikrösta på nån annan.
2021-05-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
NEJ! Hederliga tubsockor! 🤣🤣🤣
Shit, googlade runt och hittar inga bilder, har jag drömt att de hade ett skivomslag men snoppar i socka???
2021-05-06, 22:41
Medlem
1754s avatar
Det bråkades i ca 15 min, sen var allt som vanligt igen.
2021-05-06, 22:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Tjejerna sitter och diskuterar kukar:

Omskuren eller inte omskuren? Buskig eller inte buskig?

Simon: ...strumpa eller inte strumpa?

HAHA! Och ingen där rör en min! Antingen har de ingen humor eller så är det fel på mig

Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Och vem lämnar samtalsämne, tönt Adrian

Han kände sig utanför. Han hade velat haft frågan:

- knipsad av en papegoja eller inte?

🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜
2021-05-06, 22:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det var så kul när Vicky (enda gången hon var rolig) frågade om hon och AD hade gjort nåt (kysst eller liknande) och Madde tindrande med ögonen och svarade glatt "jaaa",

och både Vicky och Emelie frågade när och Madde sa "ryska posten" och Vicky sa typ

"jaha men det var ju påtvingat i en lek, alltså aldrig på riktigt?"
Urgh! Läste sista meningen med Vidriga Vickans vedervärdiga röst! 🤢
2021-05-06, 22:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Shit, googlade runt och hittar inga bilder, har jag drömt att de hade ett skivomslag men snoppar i socka???
Vilka?
Ufo? Eller nä?
2021-05-06, 22:49
Medlem
Kom igen nu och putta burk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här