2021-05-06, 21:36
Medlem
Paladins avatar
Snarkos har ju stört sig på Juddan ett tag. Tror hon tagit sikte på att söka konflikter med Juddan än mer nu faktiskt. Snarkos kan inte släppa en (påhittad) oförrätt!
2021-05-06, 21:36
Bannlyst
Pedram börjar förstå att han inte kommer vinna miljonen 😂😂😂👮🏽‍♀️✌️
2021-05-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Snarkos har ju stört sig på Juddan ett tag. Tror hon tagit sikte på att söka konflikter med Juddan än mer nu faktiskt. Snarkos kan inte släppa en (påhittad) oförrätt!

Så är det absolut, det har man märkt i ett par dagar och jag tror Emelie njuter av det
2021-05-06, 21:37
Medlem
Ghandis avatar
tanja fattar inte att det itne bara är 1 människa som tycker detta. Dels så säger dom "tittarNA! inte tittaREN.... och dels så är det baserat på 1 kommentar kanske men med 30.000 likes som håller med statementet... Och detta gäller alla gången som nånn därinne försöker förklara det med att det bara är EN kommentar !
2021-05-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså hon pratar om att såna här konflikter finns inte på utsidan ungefär! Snälla vi lever i verkligheten och på utsidan tampas man med konflikter ofta och även om skitsaker men man möter varandra och sen går man vidare. Nu är de instängda med varandra 24/7 och det är väl inte chockerande att det blir tjafs, eller!

Det har inte med dålig energi att göra utan det kallas konflikträdsla och därför känner man sig obekväm och lämnar platsen där diskussionen äger rum!

Exakt
Medlem
MEN SNÄLLA PEDRAM.

Det var inte bara DU! Alla fick ju smaka på ”våra sanningar” jisses. Cry me a fucking river.

Dock roligt hihi
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Judith är rasist för hon råkar bråka med en svart kvinna, det är så det är. BLM-rörelsen är stark och är du synligt utländsk så är du sen en tid tillbaka rasist om du kritiserar den personen.

Hade Nardos varit vit hade man ogillat henne lika mycket, men då hade det i värsta fall varit vanlig trakasserier eller kvinnoförnedring och mannen hade varit svinen. Nu är till och med alla andra kvinnor svin så fort de hamnar i kläm med Nardos.

I min värld så är det helt OK att ge folk mothugg när de beter sig illa oavsett färg, form och kön. Förr i tiden kallades det uppfostran och gavs till små barn. Jag tror det upphörde nångång på 90-talet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Det är ju de som har ställt frågorna på ett sådant sätt att vissa grillas mer än andra.
Frågorna som Pedram fick angående Nardos var jävligt överdrivna.

Kommer inte ens ihåg vad han sagt om henne. Kanske något när hon betett sig illa kan jag förnimma, något där flera reagerade mot henne. Tycker Nardos snackat femtioelva gånger så mycket skit som Pedram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
tanja fattar inte att det itne bara är 1 människa som tycker detta. Dels så säger dom "tittarNA! inte tittaREN.... och dels så är det baserat på 1 kommentar kanske men med 30.000 likes som håller med statementet... Och detta gäller alla gången som nånn därinne försöker förklara det med att det bara är EN kommentar !

Önskar att de hade förtydligt det, BB som vanligt kan aldrig göra något tydligt
Medlem
Alla andra är lättkränkta och som Adrian nu försöker visa "en bra version" av sig själv.

Jag gillade Tanja hur hon hanterade detta när det kommer till att visa mer sidor. Hon garva åt det och sa "ha, jag kommer inte förändra mig". Älskar det, hon är sig själv hela vägen <3 Lennie förra året var falsk med sin positivitet, men Tanja känner man verkligen är genuin
2021-05-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tro fan att man säger det för att trösta sina vänner? Eller vad tycker du att hon ska säga? Att det KAanSkE är hela svenska FoLkeT?
2021-05-06, 21:39
Medlem
Varför bad Simon att Tanja skulle förlåta honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in