2021-05-05, 19:38
Medlem
Utd spelar alltså 9, 11 och 13e. Stor risk att minst en av matcherna förloras med så hårt matchande.
Citera
2021-05-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Utd spelar alltså 9, 11 och 13e. Stor risk att minst en av matcherna förloras med så hårt matchande.
Det är ett tufft spelschema, då kommer de kanske rotera runt bland spelarna så att de kanske tappar en del spets.
Citera
2021-05-05, 20:31
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Laget är ju i ingemansland ändå och det spelar väl inte så stor roll hur slutet på säsongen går egentligen.
Citera
2021-05-05, 20:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Dom har ingen chans på guldet, och dom kommer att sluta på en CL-plats oavsett. Vet inte om det har så stor betydelse i slutändan hur det än går.
Citera
2021-05-05, 20:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Lägg till 5, 18, 23 och ganska säkert 26:e
7 matcher på 21 dagar hyfsad antal matcher på säsongslut sedan väntar sommarspel i juni/juli för några.
Citera
2021-05-06, 00:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du hakar verkligen upp dig på detaljer, kunde du inte förstå vad jag menade med mitt ursprungliga inlägg? Jo att Pep tar över klubbar som inte behöver en transformation. Killen går in i klubben med bäst förutsättningar i både England och Tyskland.

Killen har fått miljarder på bara ytterbackar, skulle Pep ta över ex spurs nu så skulle de inte alls bli lika bra som det City är nu.
Du påstog att Man City hade den bästa truppen i PL när Pep blev deras manager i 2016, gjorde du inte? Och jag skrev att Chelsea hade då den starkaste spelartruppen. Stämmer inte detta, eller?

Pep har förbättrat varenda klubb han har tränat, dessutom så byggde han ett nytt lag i Barca, Bayern och nu i City. Och det är knappast tillfälligheter till att det är Pep som har rekorden för att hans lag har vunnit LaLiga, Bundesliga och den engelska högsta divisionen med rekord många poäng, eller att Pep är tränaren som har tagit flest vinster på raken i LaLiga, Bundesliga och PL. Varför tror du att det är just Pep som har tagit de här rekorderna? Var Barcelona, Bayern och City fattiga mellanmjölksklubbar innan Pep tränade ngn av de här klubbarna?

Pep är utan tvivel världens bästa manager, och det har jag menat i över 10 år nu. Bara synd att han tränar en plastklubb som City.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-05-06 kl. 00:54.
Citera
2021-05-06, 07:11
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Salah utan tvekan.

Hur har salah varit bättre denna säsong?
Citera
2021-05-06, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Pep har förbättrat varenda klubb han har tränat, dessutom så byggde han ett nytt lag i Barca, Bayern och nu i City. Och det är knappast tillfälligheter till att det är Pep som har rekorden för att hans lag har vunnit LaLiga, Bundesliga och den engelska högsta divisionen med rekord många poäng, eller att Pep är tränaren som har tagit flest vinster på raken i LaLiga, Bundesliga och PL. Varför tror du att det är just Pep som har tagit de här rekorderna? Var Barcelona, Bayern och City fattiga mellanmjölksklubbar innan Pep tränade ngn av de här klubbarna?

Pep är utan tvivel världens bästa manager, och det har jag menat i över 10 år nu. Bara synd att han tränar en plastklubb som City.
Ni har "rätt" bägge två.
Du har rätt i att Pep är en fantastisk tränare. Hans resultat bevisar det med lätthet.
Imbaz har rätt i att han har ju haft betydligt bättre förutsättningar (läs, det är inte svårt att skita med röven full) i att skapa fantastiska lag då mycket redan varit på plats och ekonomin varit utan limits. Sen köper jag inte argumentet att med fria pengar så får du per automatik ett superlag men det är avsevärt lättare att fixa till ett antal positioner i City än att göra det i Brighton.
Citera
2021-05-06, 13:50
Medlem
Il.Malizias avatar
Engelska fotbollslandslaget byter ut Plantagenet-märket mot ett lejon, en lejonhona och en lejonunge. "More inclusive", men redan frågar folk varför det är en kärnfamilj, varför inte två mammor eller två pappor.

Idiotisk wokeism; återta det ursprungliga märket.

https://twitter.com/EnglandFootball/status/1390260670789259273
Citera
2021-05-06, 17:30
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Engelska fotbollslandslaget byter ut Plantagenet-märket mot ett lejon, en lejonhona och en lejonunge. "More inclusive", men redan frågar folk varför det är en kärnfamilj, varför inte två mammor eller två pappor.

Idiotisk wokeism; återta det ursprungliga märket.
Hur ser det ursprungliga märket ut? Om jag förstått det hela rätt har det ändrats flertalet gånger.

Dessutom är det väl folks egna tolkningar som gör det till en kärnfamilj. Inget som säger att det är en familj i den bemärkelsen över huvud taget.
Citera
2021-05-06, 17:46
Medlem
TilhelmWells avatar
Nu är jag tillbaka från England. Jag var bara tvungen att vara där. Glazers out! Oavsett vad som beslutas.
Citera
2021-05-06, 20:47
Medlem
ms18s avatar
''The Champions League final between Manchester City & Chelsea that is meant to be held in Istanbul could be alternatively moved to Villa Park, with Aston Villa having approached UEFA & the FA ''

Ja varför inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in