2021-05-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tack Tanja och Juddan!

2021-05-06, 15:55
Moderator
Dr Kings avatar
Simon och Madde sitter säkert denna vecka. Simon är populär och Madde hyfsat populär plus att hon kommer att få stödröster från Emelies fans.

Det står alltså mellan Adrian och Judith om vem som skall åka. Judith är ingen favorit hos mig men hon kan få vara kvar i huset en vecka till om Adrian lämnar. Det blir till att lägga några taktikröster på Judith i hopp om att äntligen få ut den lata Mössan.

Jag hoppas att fler tänker likadant.
2021-05-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
De pratar väl om sådant som kan sätta dem i dålig dager?
Kanske! det förklarar varför nardos sjunkit i odds :P galet
Medlem
Conny63s avatar
Självklart räddar man Simon o tror Madde klarar sig hon har stort stöd . Sedan får Adrian eller judith åka spelar ingen roll helst bägge👍
Medlem
Tror Tanja kommer må bra om Judith åker. Och inte ha någon efter sig 24/7
2021-05-06, 15:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Simon och Madde sitter säkert denna vecka. Simon är populär och Madde hyfsat populär plus att hon kommer att få stödröster från Emelies fans.

Det står alltså mellan Adrian och Judith om vem som skall åka. Judith är ingen favorit hos mig men hon kan få vara kvar i huset en vecka till om Adrian lämnar. Det blir till att lägga några taktikröster på Judith i hopp om att äntligen få ut den lata Mössan.

Juddan har min röst i vilket fall. Åker Adrian på grund av det ser jag det som en sekundärvinst. Gott så!
2021-05-06, 15:58
Medlem
Raskaoverisens avatar
Hej edra BB Fanatiker Har någon länk till denna SK Mamma grupp på facebooooook
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Finns det någon hemsida där Nardos fanbase kan se det aktuella och gemensamt rösta på någon eller vad menar du? Jag röstar Nardos 9 av 10 gånger men skulle aldrig få för mig att rösta på Adrian. Som någon tack-gest tänker du då eller?

Det är så konstigt resonemang. Ta tex Tanja som är otroligt älskad och har sin fanbase överallt och inte minst i tråden där majoriteten verkar älska henne. Denna fanbase avskyr även Judith men med ditt resonemang så röstar dessa förmodligen Judith ändå för att de två är vänner?

Nä jag tror inte att någon får röster från något specifikt håll som gentjänster eller tacksamhet. Folk har sina favoriter och avskydda och röstar baserat på det. Med det sagt, Nardos fanbase kommer inte att taktiskt rösta på Adrian det är det konstigaste jag läst, finns inget att få ut av det. Och om det så fanns så hade det nog ändå inte röstats på honom. Det är en dokusåpa och inte något livsavgörande beslut.

Det känns inte som du riktigt har förstått att olika sociala grupper fungerar olika? Nardos har stöd hos främst 15-25 åriga tjejer som känner stark identitet i henne. Det spelar inte så stor roll vad Nardos gör för något i huset, de kommer inte rösta på någon annan vilket som. De skapar grupper, fankonton, fakekonton för att hjälpa Nardos så mycket som möjligt. Deras vilja att hjälpa Nardos är så stark att de i mycket större utsträckning kommer hjälpa Nardos närmaste i huset, vilket är Adrian. Har redan sett flera fankonton som spammar om att rösta kvar Adrian.
Medlem
Vad var det för tecken Adrian gjorde till Simon nyss? Är Simon den nya deltagaren i Adrians fejkuppdrag?
2021-05-06, 15:59
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pollina123
Tror Tanja kommer må bra om Judith åker. Och inte ha någon efter sig 24/7

Det är precis så jag tänker.
Och tjejerna kanske slipper att någon med våld skall ta på dom och utnyttja dom när de har druckit.
Massor av varningar dessutom och artikel i Aftonbladet. Mina öron blöder dessutom.
2021-05-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Vet inte dina önskemål men blev påmind av kloka kommentatorer här på tråden att Adrian troligen har stöd från Nardos fanbase.
Fick i alla fall mig att sätta mig ner med tankerynkor i panna.
2021-05-06, 16:00
Medlem
lillaflippens avatar
Har rosa knappen varit än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in