2021-05-06, 11:40
Bannlyst
Klockan 15:00 idag presenteras vilka som är nominerade, sen kommer det vara stendött tills på måndag 21:00.
2021-05-06, 11:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Undrar varför spelbolagen slutat erbjuda spel på BB?
Kanske pågår en utredning om riggning? Om någon anmält.
2021-05-06, 11:42
Medlem
Adrian: "Vad minns du från igår"
Tajna: "Jag minns typ allt. Men inte allt"
Adria: "Det där såret?"
Tanja: "Det minns jag inte"

Medlem
Kollade precis på klippen där Emelie avslöjar att hon var ond och fick en immunitet. Adrian och Pedrams minner var fan obetalbara och de tittade dessutom på varandra så är helt säkert på att de snackat ihop sig om Emelie. Någon skrev ju igår att de höll på med något märkligt vid bardisken igår innan blockningen och båda röstade ju på Emelie.
Avslutad
Vad kan magiska spegeln vara?

Att se sig själv från säsongen? Klipp? Se gemensamt avsnitt tillsammans kanske?
Att få videohälsning i form av att "titta i spegeln"?
Att gamla deltagare finns på andra sidan "glaset"?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korkskruv-77
Vet Emelie att Tanja inte la en blockeringsröst på henne?
Igår när Emelie var nere så låg Tanja och Judith med henne i sängen väldigt länge och pratade. 1 timme senare sitter Emelie med Nardos och säger att ”folk” är så falska och tröstar henne fast dom röstat.

Jag vet faktiskt inte. Men är det något jag vet så är det att det inte är någon som helst idé att försöka make sense av Surmelies resonemang eller beteende. Hon är dubbelmoral personifierad. Och Nardos.. ja. Hon är Nardos.
2021-05-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Kan varit det bästa som hänt i årets säsong, Adrians ansikte när han fick höra att Emelie blev immun, är oslagbar!
Nu köttar vi fram Emelie till miljonen, så hon kan leva lyckliga i alla sina dar med Dompa! 💪🏼
Vet inte asså. Enligt henne så skulle det gå att köpa en lägenhet och renovera den för den miljonen. Hennes uppfattning av pengar är obefintlig. Fast det är väl bättre än Peddot som hade köpt en bil för allt och sedan varit tillbaks på noll. Likaså Eritrea som hade köpt skor och plastikoperationer för allt. Ingen av dessa idioter förtjänar en miljon kronor. Vad har de gjort för att förtjäna det? Klagat, ätit och sovit sig igenom en hel säsong.
2021-05-06, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad kan magiska spegeln vara?

Att se sig själv från säsongen? Klipp? Se gemensamt avsnitt tillsammans kanske?
Att få videohälsning i form av att "titta i spegeln"?
Att gamla deltagare finns på andra sidan "glaset"?

Lite orolig. Nardissos riskerar att fastna framför sin egen spegelbild sluta sina dagar där.
2021-05-06, 11:46
Avstängd
Pedram 2 p till Madde och 1 till Simon dagens solklaraste 🤣
2021-05-06, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korkskruv-77
Vet Emelie att Tanja inte la en blockeringsröst på henne?
Igår när Emelie var nere så låg Tanja och Judith med henne i sängen väldigt länge och pratade. 1 timme senare sitter Emelie med Nardos och säger att ”folk” är så falska och tröstar henne fast dom röstat.

Nej det vet hon tyvärr inte. Därför hoppas jag inte att hon går på den tanken när hon ska nominera nu utan sätter dit Adrian så det smäller.
2021-05-06, 11:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Det gör hon nog, när hon blev lärare och kunde göra någon immun nästa prov så började Adrian direkt fjäska för henne. Så när de gjorde i mat ihop sa hon "fjäsk funkar inte på mig ska du veta!". Så hon om någon därinne går nog inte på det, och hon har bevisat innan att hon är den skarpaste därinne när det kommer till sådant.

Nej Emelie går inte på sånt där och speciellt inte när det är knappt 3 veckor kvar till final och det är så tydligt hur AD försöker nu. Han har ju haft en rätt sval attityd mot Emelie fram tills idag. "Suck"

Likadant Pedram men han kommer nog inte undan från att bli nominerad av Emelie då han blockade henne sist och fortfarande var motiveringen att Emelie spräckte hans ballong!
2021-05-06, 11:50
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Undrar varför spelbolagen slutat erbjuda spel på BB?
Utredning kanske när tex Jesper åkte !satt mot Pedram o katti
Senast redigerad av Conny63 2021-05-06 kl. 11:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in