2021-05-05, 19:50
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hon får ett nytt barn och skiljer sig strax därefter, hur tänkte hon där?
Det har ju inte undgått någon att hon bytt tant stilen mot knullrufs, höga klackar och en osande sexualitet , vilt uteliv som färsk milf på marknaden ,inget fel med det, hon hade kunnat se ut som Annie Lööf.
Svär inte i kyrkan
Citera
2021-05-05, 20:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Om du tycker att välklädd och snyggt friserad "osar sexualitet" då vete fan hur du är skapad,om du kallar hennes frilla knullrufs, ja då vet inte jag vad detta är om man bortser från alla thaitjejeers fittbuske, där snackar vi knullrufs
Nu kanske det inte detta var just knullrufstillfället.
Men hon dyker ju upp ibland på bilder och ser lite små e:ad ut, med en frisyr som anlagd i sänghalmen.

Klart hon ska leva lite. livet är inte över bara för att du fått några ungar på halvtid.
Citera
2021-05-05, 21:31
Medlem
Citat:
Nu kanske det inte detta var just knullrufstillfället.
Men hon dyker ju upp ibland på bilder och ser lite små e:ad ut, med en frisyr som anlagd i sänghalmen.

Klart hon ska leva lite. livet är inte över bara för att du fått några ungar på halvtid.
Små e:ad?
https://www.dn.se/nyheter/politik/ebba-busch-thor-om-vi-aker-ur-riksdagen-borde-jag-fa-sparken/
Citera
2021-05-05, 21:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
https://www.dn.se/nyheter/politik/ebba-busch-thor-om-vi-aker-ur-riksdagen-borde-jag-fa-sparken/
Hon kan fan starta ett eget parti, Ebba Busch partiet. vem fan orkar bry sig om KD.
Jag tror hon gillar gå girl gone wild...
Citera
2021-05-05, 22:09
Medlem
Citat:
Hon kan fan starta ett eget parti, Ebba Busch partiet. vem fan orkar bry sig om KD.
Jag tror hon gillar gå girl gone wild...
Jag kan inte säga emot dig.
Men om (tanken är kittlande) hon startar ett eget parti så tror jag inte hon får några röster. Inte ens i Jönköping.
Denna drinkxxxx kan gott krypa in på närmsta Stureplans klubb o sälja ut sig.
Stackars gammal som gjort fastighetsaffär med denna bortskämda tös som folk trodde skulle bli ett lyft efter Hägglund.
Citera
2021-05-05, 22:29
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Hon gillar säkert att bli dragen i håret och få lite smisk på rumpan Ebba.
Efter skilsmässan så har hon slampat till sig, men sånt är väl ganska vanligt. Sen är det ju konkurens nu bla, snygga kvinnliga ledare. Sanna Marin tex,.

Citat:
Hon får ett nytt barn och skiljer sig strax därefter, hur tänkte hon där?
Det har ju inte undgått någon att hon bytt tant stilen mot knullrufs, höga klackar och en osande sexualitet , vilt uteliv som färsk milf på marknaden ,inget fel med det, hon hade kunnat se ut som Annie Lööf.
Om du hävdar att Ebba har "knullrufs" och idkar något "vilt uteliv" så får du gärna presentera något belägg för detta. Hur många cm klack utgör förresten din gräns för vad som är "slampigt"? Jävla taliban
Citera
2021-05-05, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar

Är det bara jag som tycker att hon alltid ser ut som en sträng och sur ryss?

Typ så här...
https://images2.imgbox.com/40/40/FZSisDSA_o.jpg
Citera
2021-05-05, 23:08
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Om du hävdar att Ebba har "knullrufs" och idkar något "vilt uteliv" så får du gärna presentera något belägg för detta. Hur många cm klack utgör förresten din gräns för vad som är "slampigt"? Jävla taliban

Det låter som om du tror att detta är nåt ensamstående nyskilda mammor inte ägnar sig åt,,, samt att du tycker det är någor fel i det?

Jag hyllar Ebba för att upptäcka sig själv igen, vi lever bara en gång.
Citera
2021-05-05, 23:25
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Det låter som om du tror att detta är nåt ensamstående nyskilda mammor inte ägnar sig åt,,, samt att du tycker det är någor fel i det?

Jag hyllar Ebba för att upptäcka sig själv igen, vi lever bara en gång.
Det låter som att du har väldigt förutfattade meningar om vad andra människor tror...istället för att komma med minsta lilla belägg för dina egna påståenden.
Citera
2021-05-05, 23:45
Medlem
Tror Ebba vill signalera sin oskuld i det hon privat är indragen i. Ju flickigare hon ser ut dess fler ser henne som ett offer och någon man kan lita på.
Sen gjorde hon klart att det är Jimmie hon stöttar. Alla nickar och leenden när han talade visade detta.
Citera
2021-05-05, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LenaAnn
Tror Ebba vill signalera sin oskuld i det hon privat är indragen i. Ju flickigare hon ser ut dess fler ser henne som ett offer och någon man kan lita på.
Sen gjorde hon klart att det är Jimmie hon stöttar. Alla nickar och leenden när han talade visade detta.

Ja, hon valde nog vitt med omsorg, men frågan är om Ebba ör oskuld i prutten? Hon sägs gilla besök där bak.
Citera
2021-05-06, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Ja, hon valde nog vitt med omsorg, men frågan är om Ebba ör oskuld i prutten? Hon sägs gilla besök där bak.

Fråga henne? Eller fundera på vad det du hört? kan innebära.

Vad har du för källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in