2021-05-05, 18:34
Medlem
getbusys avatar
Så hur länge tror de ni tar innan Håkan är på gatan helt och hållet, med sjuttisen i högsta hugg?
Citera
2021-05-05, 18:40
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Suck, vilken dag det måste varit för Håkan, mycket att ta tag i. Lite bakfull har han väl tagit bussen till KFM för att försöka rodda i saker, parallellt med att försöka hitta något annat boende för natten. Den där bunkern kan ju inte vara mysig att komma "hem" till, förstår att han använder alkoholen som kudde...
Om han har båtplats så kan han i princip få en segelbåt om han byter ner sig lite i storlek. Det finns skänkes-annonser på Blocket och så finns andra som vill ha typ 5000 bara för att bli av med båten bekvämt. Visst, de har väl inte fräscha segel, men de har en kajuta.
Citera
2021-05-05, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Så hur länge tror de ni tar innan Håkan är på gatan helt och hållet, med sjuttisen i högsta hugg?

Innan sommaren är slut.
Citera
2021-05-05, 21:50
Medlem
Har en bekant som verkar ha HB som gud och tror stenhårt på allt han gör. Har tyckt redan från början att det är nåt som inte stämmer med honom. Min magkänsla hade rätt.
Citera
2021-05-05, 22:07
Medlem
falsksons avatar
Var inte för hårda mot alkisgubben, då tar han livet av sig.
Citera
2021-05-05, 22:18
Medlem
prominentens avatar
"Spännande" har aldrig förr varit mer relevant. Möjligen under valfritt krig
Citera
2021-05-06, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Har en bekant som verkar ha HB som gud och tror stenhårt på allt han gör. Har tyckt redan från början att det är nåt som inte stämmer med honom. Min magkänsla hade rätt.

Antar att du uppdaterat honom om Bergmarks bravader. Och i sånt fall vad tycker din bekant om Bergmark nu ?
Citera
2021-05-06, 00:13
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Var inte för hårda mot alkisgubben, då tar han livet av sig.

Han är på tok för självgod för att begå självmord.
Citera
2021-05-06, 06:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Om han har båtplats så kan han i princip få en segelbåt om han byter ner sig lite i storlek. Det finns skänkes-annonser på Blocket och så finns andra som vill ha typ 5000 bara för att bli av med båten bekvämt. Visst, de har väl inte fräscha segel, men de har en kajuta.

Ja det har jag också sett. Rätta mig om jag har fel men han har aldrig vad jag vet filmat då han seglar.
Citera
2021-05-06, 08:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ja det har jag också sett. Rätta mig om jag har fel men han har aldrig vad jag vet filmat då han seglar.
Jo, det finns något klipp som är 2-3 år gammalt, i Mälaren. Kort och inzoomat klipp...
Citera
2021-05-06, 08:26
Medlem
Om Håkan Bergmarks Segelbåt ..
Blir aktuell till salu som kronofogden har utmätt till skuld på 175K
så kommer annonsen läggas upp här på denna sajt:

https://auktion.kronofogden.se/auk/w.ObjectList?inC=KFM&inA=WEB

Spännande ..
Citera
2021-05-06, 09:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Om Håkan Bergmarks Segelbåt ..
Blir aktuell till salu som kronofogden har utmätt till skuld på 175K
så kommer annonsen läggas upp här på denna sajt:

https://auktion.kronofogden.se/auk/w.ObjectList?inC=KFM&inA=WEB

Spännande ..
Jag tror han kommer skramla till skulden - sjuka summor folk kan tigga till sig och han har ju BlåGula korset och Education4future att ösa ur också, kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in