2021-05-06, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det som er så fint i en sosialdemokratisk rettstat er at du i likhet med alle oss andre står fritt til å uttale oss.

At du ikke sitter med fasiten for hverken dette eller skyldspørsmålet i seg selv er også styrken med en rettsstat da det blir opptil rettsstaten å ta stilling til.

Tøv fra ende til annen, uten en tiltale så tar ikke rettsvesenet stilling til noe som helst.
Senast redigerad av Formann 2021-05-06 kl. 01:51.
Citera
2021-05-06, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Årsaken til dette møtet, var kanskje at TH er deleier i GHHs treningssenter på Lørenskog?
Hagens selskap, Holding 2 A/S, eier 25% av aksjene:
https://proff.no/roller/condis-l%C3%B8renskog-as/l%C3%B8renskog/treningssentre-og-andre-sportsaktiviteter/IGC0FIC10L8/
men hvorfor vil th ha styremøte rett før han skal ta livet av kona.
Citera
2021-05-06, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Kanskje politiet ønsket å vise hvor god oversikt de har over bevegelser ved åstedet og i Lørenskog sentrum, som et ledd i å forhindre falske tilståelser?

Hvis person A plutselig skulle dukke opp og si, jeg var med på kidnappingen sammen med x og y, og uhell skjedde slik og sånn, og x og y tok med seg liket mens A dro annet sted, og så går det ikke an å finne x og y, kanskje de er forsvunnet, kanskje de er døde. Altså, hindre falske tilståelser.

Eventuelt, det finnes andre personer på opptaket. Mange har vært opptatt av Hettemann2.
mulig noen falske tilståere får penger for å sitte noen år i fengsel. Tror ikke det er en god ide. 21 år og ut etter 2/3, men falske tilståelser kan forvirre. En annen mulighet er at mgm tilstår og fritar bestiller th.
Citera
2021-05-06, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Tøv fra ende til annen, uten en tiltale så tar ikke rettsvesenet stilling til noe som helst.

Jeg er litt usikker på hvordan du klarte å tolke det jeg skrev på den måten og ikke minst i forbindelse med hva jeg skrev om.

Her kan du lese mer om rettsstaten:

https://jusleksikon.no/wiki/Rettsstat
Citera
2021-05-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Nei, det er ikke glemt, jeg har beskrevet den enkle forklaringen på kryptorigg og trusselbrev.
Og GM gjør selvfølgelig rent før han drar. Ikke noe komplekst i dette.
Du skriver mye fornuftig og innsiktsfullt i innlegget.
Citera
2021-05-06, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hvis det har vært en krangel i 2.etasje mellom mor og sønn, som endte fatalt, ved at AEH ble dyttet ned trappen, stemmer jo dette med de brå bevegelsene som ble registrert på hennes helseapp.
og istedenfor å ringe ambulanse vikler han dette inn i en voldsom dekkoperasjon i hui og hast uten spor med tidligere planlegging og villedninger. Til og ned får andre med på dette med høy strafferamme for å skjule ulykken. Naivt. Huff.
Citera
2021-05-06, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Kan være en av de første vitnene som politiet undersøker på nytt.
Verisure har jo kontor lokaler på Futurum også 🤗
Citera
2021-05-06, 06:29
Medlem
Hva om AEH ble dyttet ned trappa i håp om hun skulle omkomme på en, sett utad, ikke-kriminell måte. Så skjedde ikke og plan B om å ta seg av henne på andre måter måtte iverksettes.

Plan A ville utløse arv. Plan B mindre gjennomtenkt, men ville forhåpentligvis utløse løsepenger.

Dette forklarer telefonen ned trappa, planlegging og det som oppfattes som svakheter ved kryptoopplegget.
Citera
2021-05-06, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Nå var det en årsak til at politiet var skeptiske til eks-svogeren som selv oppsøkte politiet.

Han har ikke noe med saken å gjøre, men hadde en klar agenda som politiet raskt forstod.

På Hadeland " ordner " man gjerne opp på en litt mindre fordelaktig måte i både private og samfunnsmessige anliggende og det er såklart ikke spesielt bra.

At TH er som jeg har skrevet før er en relativt enkel sjel er ikke å anse udelt positivt om denne, men noen klarer ikke å lese mellom linjene. Det er mye som befinner seg i mellom to ytterkanter og pest og kolera.
Har du link til påstanden om at politiet var skeptiske til svogeren..?
Med all denne konsekvente propagandaen om at TEH står bak og har startet norske største etterforskningsarbeid for å dekke over et uhell, går jeg ut i fra at dine innlegg er betalt trolling.
Dine pretensiøse innlegg med selvoppnevnte «sannheter» er det flere som kjøper, ser jeg.
Citera
2021-05-06, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Det er så dumt. Og er ikke troverdig.

Det er den første troverdige teorien som er presentert i hele tråden. Her er det endelig en forklaring som støttes av spor på åstedet, "kidnappernes" oppførsel, og hvorfor TH ikke hørte AEs telefon.

Hvis det Bolony skriver stemmer, og det blir avslørt, så blir det spennende å se hvor mange som fortsatt tviholder på at TH er den skyldige.
Senast redigerad av Lorentsen 2021-05-06 kl. 08:00.
Citera
2021-05-06, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Boka "Lørenskog-mysteriet" nærmer seg. Selv om forlaget har fjernet noe av det TH og familien har reagert på, så vil det nok komme andre detaljer som ikke har vært kjent før. Boka vil også lede til en del nye artikler i mediene fremover, noe som forumet sikkert vil finne interessant.

Bra, trenger noe nye input nå Når det går lenge mellom nye opplysninger øker bare kranglenivået her inne.
Citera
2021-05-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det er den første troverdige teorien som er presentert i hele tråden. Her er det endelig en forklaring som støttes av spor på åstedet, "kidnappernes" oppførsel, og hvorfor TH ikke hørte AEs telefon.

Hvis det Bolony skriver stemmer, og det blir avslørt, så blir det spennende å se hvor mange som fortsatt tviholder på at TH er den skyldige.
Jeg tviholder. Ser ut som det er ny runde med aeh og paraplydrinker på Bermuda. Vi mangler kun innlegg fra Lego.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in