2021-05-05, 23:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kom på en sak, Madde sa ju i sin ansökningstiden att hon hade blivit tillfrågad om att vara med redan förra säsongen.
Undrar vem hon hade blivit fullständigt maniskt kär i då? Sami? Glasman? 😁

Nää, troligen den hoppande skrik-fjanten megamuppen Lenny!
Eftersom Adrian är ju nästan som en latare och vidrigare version av dumLenny, och försöker hålla sig på god fot med alla. (fast det går ju inte så bra!) 😁

Haha antagligen ja! Lennie hade ju dock lite mer personlighet fastän han också var tråkig som få. Dessutom var han inte lat och manipulativ så en mycket bättre man och människa än Adrian.
2021-05-05, 23:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han grävde runt så högt i lådan så ingen skulle höra att han tröck ur tabletter ur en sån karta. Och gömde sen skräpet? Vad fan är det han tar för något?

Får vi reda på detta skulle det nog förklara en hel jävla del.

Jag hörde det och han drog nån ramsa också för att dölja ljuden.

Det var fan det skummaste! Produktionen lär ju veta och ha koll på vilka mediciner de har och får ta in hoppas jag?
2021-05-05, 23:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Madde trodde hon skulle få sova med Adrian inatt. Det syntes på den minen!
Ja du, den kärleken. Hon kommer förfölja bögen i resten av sitt liv. En besatt människa botas inte så lätt och det kräver lång förvaring på hospitalet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Det var fan det skummaste! Produktionen lär ju veta och ha koll på vilka mediciner de har och får ta in hoppas jag?

Jag tror det är tabletter mot håravfall, vet killar som tar det och skäms över det
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej jag är inte i din ålder grodan.. Jag vet att du är kär i Madde men hon är seriöst PINSAM. Så många dissar och hon ger sig inte.. Skäms å hennes vägnar.

Huh. Så gammal är inte Grodan. Långt ifrån.
Nej jag skäms definitivt inte. Morsan var på farsan som fan innan han fattade.
Ändå valde han spriten. Men det är en annan story. Tror säkert att många kan tycka att Madde tar för sig.
För mig är det en målinriktad flicka. Härligt med att se att det finns annorlunda tjejer.
Medlem
Citat:
Han grävde runt så högt i lådan så ingen skulle höra att han tröck ur tabletter ur en sån karta. Och gömde sen skräpet? Vad fan är det han tar för något?

Får vi reda på detta skulle det nog förklara en hel jävla del.
så många frågor chansar på rogaine eller hormonterapi
2021-05-05, 23:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Testosteron?
Inskickat av produktionen, maxdos.
2021-05-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag tror adrian madde Judith

Hmm..vem/vilka tror du kommer nominera Judith?
2021-05-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja verkligen... Hon framstår som den där 'crazy ex-girlfriend' memen.. Samma blick snart också :P

Absolut... Visst han har gett dubbla signaler men SÅ många gånger som hon åkt på diss av honom nu är bara totalt bevis på att det är läge att backa och skita i honom. Hon gör bara bort sig.
japp heellowww madde skärpning om hon inte lider av "det jag inte kan få vill jag ha mer"-sjukan
2021-05-05, 23:20
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Testosteron?
Inskickat av produktionen, maxdos.
Snack. Man får inte ta med sig medicin på recept in i huset.
Det kan vara vitamintillskott.
2021-05-05, 23:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Jag tror det är tabletter mot håravfall, vet killar som tar det och skäms över det

Ja det kan det vara för AD är ju väldigt mycket för att ha mössa på sig. Ja det förklar varför han inte vill att någon ska veta det.
2021-05-05, 23:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Inget konstigt alls att det finns mediciner av olika slag i den gruppen. Dom som inte tar sina piller gapar och skriker så det hörs till Hökarängen. Jag skulle inte fattat om det var Big Brother eller Glada Hudik om jag inte visste. Adrian uppfattar jag som han fått en haschpsykos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in