2021-05-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jag hade börjat skjuta heroin.
Jag med. Men produktionen hade förmodligen varit ännu snålare med knark än vad de är med alkoholen.
2021-05-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Rakbladet hade blivit min bästa kompis.
Det hade varit en fin vän som jag klickat med, kommit närmast, vi hade haft samma magkänsla.
2021-05-05, 18:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag ska plåga mig till på måndag med förhoppning att Adrian och Pedram hänger löst och två ska lämna.

Är rätt säker på att det blir Madde som får åka nästa gång. Dels för att hon har fullgjort sin mission därinne som potentiellt kärleksintresse åt Mössfan. Dels att hon håller på att få en psykos och skämmer ut sig. Dels att det bara är tre killar kvar och de vill balansera det.
Men hoppas givetvis på Mössfan eller Peddot även om det ser mörkt ut nu.
2021-05-05, 18:24
Medlem
Har de fått reda på Emilies uppdrag? Klara hon det?
2021-05-05, 18:24
Medlem
"Mo-skito"

2021-05-05, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha JA den här tråden har varit så mycket mer underhållande än själva programmet. Har skrattat mer åt tokkommentarerna härinne än vad jag gjort åt dem i huset. Hurra för Flashback!

Haha stackars missen att bli sammankopplad med ett sådant vider som Mössdjävulen! Ska ringa Djurens Rätt

Big Brother borde byta namn till Rig Brother eller BLM Brother möjligtvis med tanke på deras förutsedda inkvoterade vinnare av millen.
där har du nåt skicka in ett gäng så får man se hur många timmar de kommer kunna hålla sams de wokest of the woke.Såg ett klipp från BLM stockholm som stod och skrek i en megafon hahahaha sjykt ruligt ....ringledaren hade samma röstresurser som nardos
-vad vill vi ha
-vad vill vi ha
-eeeeeehhhhhhhh
nu cinco de mayo
2021-05-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Undra hur Juddan såg ut innan sin gastic bypass
Har hon verkligen gjort en sån? Med tanke på hur mycket hon äter .Skulle hon ha gjort den och äta så mycket skulle hon bli dålig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med. Men produktionen hade förmodligen varit ännu snålare med knark än vad de är med alkoholen.
Hade bara satt på mig en krullig peruk med en huvudbonad, tagit 14 lager bus, dansat skrikande framför en spegel, ätit kopiösa mängder mat, låtit andra göra skitjobbet och skitit i regler/uppdrag vips hade slussen varit öppen med heroin och tillbehör.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om det var två separata hus, med de som blivit utröstade:

Luis, Ponne, Jesper, Jaqi, Tess, Steph, Dennis, Mergim, Katti och Alex

Så tror jag att festerna och stämningen hade varit bra mycket bättre (om man bortser från Merge kanske)
Det har verkligen bara varit EN gång som veckofinalen känts ok.. och det var när Mergim fick lämna.

Håller fullständigt med! Därför har jag också slutat kolla på detta tyvärr. Att hänga här utan att kolla är roligare.

Men fan vad man mått bättre av att sluta titta på bb
2021-05-05, 18:28
Medlem
Citat:
Hade bara satt på mig en krullig peruk med en huvudbonad, tagit 14 lager bus, dansat skrikande framför en spegel, ätit kopiösa mängder mat, låtit andra göra skitjobbet och skitit i regler/uppdrag vips hade slussen varit öppen med heroin och tillbehör.
Just det ja. Fan, det kanske det Narcos håller på med ändå. Hon får en sil och sedan måste hon sova som fan. Blandat med lite uppåttjack där hon står och tokskriker. Skulle förklara mycket!
2021-05-05, 18:29
Avstängd
Tjuvdrian gömde 4 cider direkt
2021-05-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Har hon verkligen gjort en sån? Med tanke på hur mycket hon äter .Skulle hon ha gjort den och äta så mycket skulle hon bli dålig
det kan ju ha varit ett sånt lap band eller vad det heter och det töjs väl ut om man inte sköter sig.Källa doktor Nowzaradardiadan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in