Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 20:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Snabb sökning på Google gav följande resultat...http://www.u2416905.fsdata.se/naturist_map och http://www.scandinavianaturist.org/SNF/se/node/33
Hade hittat de där länkarna innan, men sedan inte kommit längre. Nu gick det dock bättre! Tack för din hjälp :-)

http://www.scandinavianaturist.org/EOS/sv/node/32
Citera
2018-10-13, 01:34
Medlem
tazzos avatar
Hur är det på Svedmyrabadet i stockholm, där det anordnas nakenbad varje söndag under vintern? Är det värt att besöka?
Citera
2020-07-15, 17:40
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Några uppdateringar här? Jag föredrar också att bada naken. Helst där det inte är några människor i närheten, men då måste man åka så jävla långt från Stockholm. Vad finns inom 60 minuter med bil från centralen? Är inte intresserad av att titta på gubbar/gummor och föredrar att ingen står och runkar eller glor på mig. Någon som varit vid Kärsön i sommar? Kanske helt motsatta sidan funkar, man kan väl gå runt ön tror jag men aldrig provat.

(Varför ligger denna tråden under Erotik och sexualitet?)
Citera
2020-07-15, 17:47
Bannlyst
Nudiststränder är inte till för att knulla, och går du runt där med bånge eller börjar knulla din tjej så kommer ni bli bortkörda fort som fan och förhoppningsvis polisanmälda.
Citera
2020-07-16, 09:29
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Några uppdateringar här? Jag föredrar också att bada naken. Helst där det inte är några människor i närheten, men då måste man åka så jävla långt från Stockholm. Vad finns inom 60 minuter med bil från centralen? Är inte intresserad av att titta på gubbar/gummor och föredrar att ingen står och runkar eller glor på mig. Någon som varit vid Kärsön i sommar? Kanske helt motsatta sidan funkar, man kan väl gå runt ön tror jag men aldrig provat.

(Varför ligger denna tråden under Erotik och sexualitet?)

Motsatta sidan finns det bad. KFUM har en gård där så mycket ungar på läger.

Jag föredrar liksom du att få bada i fred och jag brukar sätta mig lite var som utmed vattnet. Något ställe med klippor och stenar som är otillgängligt. Jag rör mig utmed Mälaren i Västerort. Sen syns man ju för alla de som åker båt men det är smällar man får ta när man badar naken i tätort.

Jag tror att tråden ligger här för de som kanske inte är ute efter sol och bad utan en sexuell upplevelse.
Citera
2020-07-26, 15:38
Medlem
graFFes avatar
Ågesta Naturistbad utanför Farsta kanske?
Citera
2021-05-05, 16:03
Medlem
Finns det något private nakenbad i Stockholms området? Dvs som kräver att man betala inträde eller års avgift för få tillgång till badet?
Citera
2021-05-05, 16:20
Medlem
Dille24s avatar
Kanske något man borde starta

Nej, men kallbadhusen är väl ofta en sådan inrättning, där du kan bada naken mot inträde så att du slipper gubbar som inte har råd med porr.
Citera
2021-05-05, 17:28
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheezSorcerer
Nudiststränder är inte till för att knulla, och går du runt där med bånge eller börjar knulla din tjej så kommer ni bli bortkörda fort som fan och förhoppningsvis polisanmälda.
Det där är ju inte sant, beroende på vilka ställen du besöker.. Har haft många trevliga upplevelser på nakenbad. I Stockholm. Undantaget är väl om du åker till Ågesta och lägger dig och knullar eller ställer dig och runkar där. Där är det ju barnfamiljer som gillar att vara nakna och inte så lämpligt att utöva sex. Finns gott om andra alternativ om det är just utövning som lockar...
Citera
2021-05-06, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Kanske något man borde starta

Nej, men kallbadhusen är väl ofta en sådan inrättning, där du kan bada naken mot inträde så att du slipper gubbar som inte har råd med porr.

Det hade ju varit trevlig om någon vill starta ett. Jag gissar flera än jag skulle kunna tänka sig betala ganska bra för få tillgång till nudistbad. För medlemmar och utan in syn för icke medlemmar. Samt att badplatsen underhålls.

Det finns ju liknade platser runt om i landet som är välbesökta och sköts av någon förening eller privat person. Ofta en stor gräsmatta och möjligheten till dopa sig från klippa eller mindre strand. De plaster jag besökt så har de varit mycket trevligare stämning bland besökarna alla hälsar på varandra och små pratar lite. Emot de offentliga där ofta håller sig alla för sig själva eller sitt sällskap. Det är i alla fall min bild av offentliga badplatser.
Citera
2021-05-06, 19:37
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAstar
Finns det något private nakenbad i Stockholms området? Dvs som kräver att man betala inträde eller års avgift för få tillgång till badet?

Finns kommunalt utomhusbad med nakendel för kvinnor i Solvik. Sen finns isbjörnarnas bastuklubb, även den i Bromma men då ska man helst ta på badkläder vid bad.

Båda baden ligger nära Kärsön för den som vill bada könsblandat.
Citera
2021-05-06, 19:54
Medlem
Tullan utanför södertälje, klippor, inga faciliteter, men skyddat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här