2016-10-21, 20:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Snabb skning p Google gav fljande resultat...http://www.u2416905.fsdata.se/naturist_map och http://www.scandinavianaturist.org/SNF/se/node/33
Hade hittat de dr lnkarna innan, men sedan inte kommit lngre. Nu gick det dock bttre! Tack fr din hjlp :-)

http://www.scandinavianaturist.org/EOS/sv/node/32
Citera
2018-10-13, 01:34
Medlem
tazzos avatar
Hur r det p Svedmyrabadet i stockholm, dr det anordnas nakenbad varje sndag under vintern? r det vrt att beska?
Citera
2020-07-15, 17:40
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Ngra uppdateringar hr? Jag fredrar ocks att bada naken. Helst dr det inte r ngra mnniskor i nrheten, men d mste man ka s jvla lngt frn Stockholm. Vad finns inom 60 minuter med bil frn centralen? r inte intresserad av att titta p gubbar/gummor och fredrar att ingen str och runkar eller glor p mig. Ngon som varit vid Krsn i sommar? Kanske helt motsatta sidan funkar, man kan vl g runt n tror jag men aldrig provat.

(Varfr ligger denna trden under Erotik och sexualitet?)
Citera
2020-07-15, 17:47
Bannlyst
Nudiststrnder r inte till fr att knulla, och gr du runt dr med bnge eller brjar knulla din tjej s kommer ni bli bortkrda fort som fan och frhoppningsvis polisanmlda.
Citera
2020-07-16, 09:29
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Ngra uppdateringar hr? Jag fredrar ocks att bada naken. Helst dr det inte r ngra mnniskor i nrheten, men d mste man ka s jvla lngt frn Stockholm. Vad finns inom 60 minuter med bil frn centralen? r inte intresserad av att titta p gubbar/gummor och fredrar att ingen str och runkar eller glor p mig. Ngon som varit vid Krsn i sommar? Kanske helt motsatta sidan funkar, man kan vl g runt n tror jag men aldrig provat.

(Varfr ligger denna trden under Erotik och sexualitet?)

Motsatta sidan finns det bad. KFUM har en grd dr s mycket ungar p lger.

Jag fredrar liksom du att f bada i fred och jag brukar stta mig lite var som utmed vattnet. Ngot stlle med klippor och stenar som r otillgngligt. Jag rr mig utmed Mlaren i Vsterort. Sen syns man ju fr alla de som ker bt men det r smllar man fr ta nr man badar naken i ttort.

Jag tror att trden ligger hr fr de som kanske inte r ute efter sol och bad utan en sexuell upplevelse.
Citera
2020-07-26, 15:38
Medlem
graFFes avatar
gesta Naturistbad utanfr Farsta kanske?
Citera
2021-05-05, 16:03
Medlem
Finns det ngot private nakenbad i Stockholms omrdet? Dvs som krver att man betala intrde eller rs avgift fr f tillgng till badet?
Citera
2021-05-05, 16:20
Medlem
Dille24s avatar
Kanske ngot man borde starta

Nej, men kallbadhusen r vl ofta en sdan inrttning, dr du kan bada naken mot intrde s att du slipper gubbar som inte har rd med porr.
Citera
2021-05-05, 17:28
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheezSorcerer
Nudiststrnder r inte till fr att knulla, och gr du runt dr med bnge eller brjar knulla din tjej s kommer ni bli bortkrda fort som fan och frhoppningsvis polisanmlda.
Det dr r ju inte sant, beroende p vilka stllen du besker.. Har haft mnga trevliga upplevelser p nakenbad. I Stockholm. Undantaget r vl om du ker till gesta och lgger dig och knullar eller stller dig och runkar dr. Dr r det ju barnfamiljer som gillar att vara nakna och inte s lmpligt att utva sex. Finns gott om andra alternativ om det r just utvning som lockar...
Citera
2021-05-06, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Kanske ngot man borde starta

Nej, men kallbadhusen r vl ofta en sdan inrttning, dr du kan bada naken mot intrde s att du slipper gubbar som inte har rd med porr.

Det hade ju varit trevlig om ngon vill starta ett. Jag gissar flera n jag skulle kunna tnka sig betala ganska bra fr f tillgng till nudistbad. Fr medlemmar och utan in syn fr icke medlemmar. Samt att badplatsen underhlls.

Det finns ju liknade platser runt om i landet som r vlbeskta och skts av ngon frening eller privat person. Ofta en stor grsmatta och mjligheten till dopa sig frn klippa eller mindre strand. De plaster jag beskt s har de varit mycket trevligare stmning bland beskarna alla hlsar p varandra och sm pratar lite. Emot de offentliga dr ofta hller sig alla fr sig sjlva eller sitt sllskap. Det r i alla fall min bild av offentliga badplatser.
Citera
2021-05-06, 19:37
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAstar
Finns det ngot private nakenbad i Stockholms omrdet? Dvs som krver att man betala intrde eller rs avgift fr f tillgng till badet?

Finns kommunalt utomhusbad med nakendel fr kvinnor i Solvik. Sen finns isbjrnarnas bastuklubb, ven den i Bromma men d ska man helst ta p badklder vid bad.

Bda baden ligger nra Krsn fr den som vill bada knsblandat.
Citera
2021-05-06, 19:54
Medlem
Tullan utanfr sdertlje, klippor, inga faciliteter, men skyddat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här