2021-05-05, 13:14
Medlem
lillaflippens avatar
Jasså, är Adrian ute och promenerar med Madde nu när han inte kan bli immun?
2021-05-05, 13:17
Bannlyst
Dom jag vill ha ut om jag får önskar så ska dom åka i följande ordning.

Dom som får mig att 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Judith
Adrian
Pedram
Nardos
Emelie
Madde
Simon
Tanja
2021-05-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
I nattens live på insta med Mergim, Stephanie, Tess, och Ponne så skrev c,a 80% av dom som tittade att Simon lr Tanja ska vinna.
Om Nardos vinner så är det riggat.
Ja för dem som följer dem röstar självklart på simon o tanja? dem som hejjar på någon annan följer väl inte dem på insta o deras live? rätt enkel uträkning
2021-05-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är väl ändå självklart. Att öppna dörrar är ju trots allt lika jobbigt som att Dompa åkt, att vara tvingad att försöka vara positiv, att bli vald att vara den onda trollkarlen och riskera autonominering och att dessutom vara blockerad från immunitetstävlingen.

Tänk på Nardos, hon har det alltid värst yani.
2021-05-05, 13:18
Medlem
Alltså HELT jävla ärligt nu

Hur kan Emelie gång på gång på gång grina över att hon "blir nominerad för sin personlighet", "får höra att hon är bitter och negativ", "blir kritiserad för att hon är sur" osv och ÄNDÅ INTE reflektera över sitt eget beteende? Och ÄNDÅ INTE tänka till att det kanske ÄR någonting i ens beteende/personlighet som folk inte uppskattar?

Hon påstår att andra "sätter in henne i ett fack", när det är HON som FRÅN START har satt in sig själv i det jävla facket. Hon använder sin "ärlighet", "sarkasm" och "grova humor" som största USP, men klarar inte av när folk inte uppskattar det – eftersom det i grund och botten bara handlar om att försvara sin rätt att få vara elak.

Och hon påstår att hon "aldrig blivit kallad bitter eller sur utanför huset" och att hon "inte är sådan egentligen" medan hon FÖR I HELVETE SAGT _FLERA_GÅNGER_ ATT I YEESTA SER ALLA HENNE SOM EN BITCH?!?!

Alltså jag blir GALEN på den här jävla människan. Hur kan man så fatalt sakna både självinsikt, förmåga till självreflektion och vilja utvecklas som person?

Hon behöver inte anpassa sig efter andras åsikter om henne, MEN DÅ HAR HON INGEN JÄVLA RÄTT ATT GNÄLLA NÄR FOLK TAR AVSTÅND HELLER. Hon är 100% ansvarig över hur hon vill att folk ska uppfatta henne, precis som alla vi andra är.
2021-05-05, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Ja för dem som följer dem röstar självklart på simon o tanja? dem som hejjar på någon annan följer väl inte dem på insta o deras live? rätt enkel uträkning

Vad yrar du om???????
2021-05-05, 13:22
Medlem
Citat:
Vad yrar du om???????

De som följer Ponne, Steph och Tess känns givet att de stöttar Simon eller Tanja, dvs därför flera i deras live som svarade så
2021-05-05, 13:23
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså HELT jävla ärligt nu

Hur kan Emelie gång på gång på gång grina över att hon "blir nominerad för sin personlighet", "får höra att hon är bitter och negativ", "blir kritiserad för att hon är sur" osv och ÄNDÅ INTE reflektera över sitt eget beteende? Och ÄNDÅ INTE tänka till att det kanske ÄR någonting i ens beteende/personlighet som folk inte uppskattar?

Hon påstår att andra "sätter in henne i ett fack", när det är HON som FRÅN START har satt in sig själv i det jävla facket. Hon använder sin "ärlighet", "sarkasm" och "grova humor" som största USP, men klarar inte av när folk inte uppskattar det – eftersom det i grund och botten bara handlar om att försvara sin rätt att få vara elak.

Och hon påstår att hon "aldrig blivit kallad bitter eller sur utanför huset" och att hon "inte är sådan egentligen" medan hon FÖR I HELVETE SAGT _FLERA_GÅNGER_ ATT I YEESTA SER ALLA HENNE SOM EN BITCH?!?!

Alltså jag blir GALEN på den här jävla människan. Hur kan man så fatalt sakna både självinsikt, förmåga till självreflektion och vilja utvecklas som person?

Hon behöver inte anpassa sig efter andras åsikter om henne, MEN DÅ HAR HON INGEN JÄVLA RÄTT ATT GNÄLLA NÄR FOLK TAR AVSTÅND HELLER. Hon är 100% ansvarig över hur hon vill att folk ska uppfatta henne, precis som alla vi andra är.
100%. Bra sammanfattning av Ystad.
Började skriva ett liknande inlägg men orkade inte. Är så trött på henne på grund av det du skriver att jag inte ens pallar skriva det. Lättare att bara fortsätta hålla med dig.
2021-05-05, 13:23
Medlem
Ghandis avatar
s-s-s-s-s-sim-m-m-mon !
2021-05-05, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
De som följer Ponne, Steph och Tess känns givet att de stöttar Simon eller Tanja, dvs därför flera i deras live som svarade så

Nej, det var Mergim som delade liven och han pushar för nardos och Adrian 24/7
Det är BB-fans som tittar, spelar ingen roll vem som är live, blandad publik.
Om nu alla dom som följer ovan nämnda utslagna deltagare så måste ju nardos ha otroligt litet stöd.
2021-05-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
100%. Bra sammanfattning av Ystad.
Började skriva ett liknande inlägg men orkade inte. Är så trött på henne på grund av det du skriver att jag inte ens pallar skriva det. Lättare att bara fortsätta hålla med dig.
Jag orkar inte heller egentligen, knappt kollat och knappt skrivit här senaste dagarna för att jag specifikt är så fucking trött på hennes hypocritical jävla skitpersonlighet. MEN VAD ANNARS ska man lägga sin lunchrast på än att ranta på Flashback över en av de värsta realitykaraktärer nå-gon-sin.

Bra att veta att du kommit ur din psykos i alla fall! Känns stabilt, Pallen.
2021-05-05, 13:33
Medlem
Citat:
Dom jag vill ha ut om jag får önskar så ska dom åka i följande ordning.

Dom som får mig att 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Judith
Adrian
Pedram
Nardos
Emelie
Madde
Simon
Tanja

Byt plats på Pedram och Judith (och kanske på Simon och Madde) så har du en deal!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in