2021-05-05, 12:57
Medlem
Emelie surar, konstigt?!

Hon vet ju om att hon har en chans till till immunitet, o som hon antagligen klarar, trots fusk.
2021-05-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag vet. Smärtar mig fortfarande att jag brutit ditt förtroende men jag jobbar på det. Så gött att nån mer fortfarande tycker om Juddans röst förutom jag!
Min åsikt om Judith har inte förändrats speciellt mycket från i början. Hon är fortfarande en av de härligaste där inne, med störst personlighet och som skulle lämna störst tomrum efter sig, och jag står till 100% för åsikten att hatet mot henne här inne är fruktansvärt överdrivet. Och att anledningen till varför folk hatar henne så mycket är helt andra än att hon "är jobbig". Eller det bidrar i alla fall till det överdrivna hatet.

Edit: och du jobbar dig tillbaka upp på förtroendelistan! Sakta men säkert (var inte lika långsam som Nardos bara).
2021-05-05, 12:58
Medlem
Adrian till Nardos "Röstade du på mig?" Tönt
2021-05-05, 13:01
Medlem
codemeds avatar
Fyfan såg peddots bikt när han blivit trollkarl. Jävla Cringe-fest. Peddot måste ut!
2021-05-05, 13:02
Medlem
Ghandis avatar
Kanske dax att anmäla tv4 för fusk. Det är inget lotteri, så man kan inte anmäla till lotteriinspektionen om den ens finns kvar men https://www.spelinspektionen.se/ eller annan berörd myndighet.
Herregud dom tävlar om 1.000.000 kr och om det är uppgjorda tävlingar och manipuleringar och omröstningar som påverkar tävlingen som är uppgjorda och inte redovisas eller har någon form av officiell kontrollant som ser till att röstningsresultaten är korrekta och sker på rätt sätt.

Men det gäller ju alla program som lets fuck, idol, osv . Innan fanns det
2021-05-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian till Nardos "Röstade du på mig?" Tönt

Vadå? Han måste ju planera sin revansch o nominera henne om hon röstade på honom...riktigt omogen o obehaglig kille den där Papegojknullaren...
2021-05-05, 13:04
Medlem
Silverskors avatar
❤️ Tanja!❤️
Medlem
Har dom fått reda på vem som blev blockad ännu? Eller Emelie surar i förskott
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hon har fått varenda fördel på det som går även när hon inte vunnit omröstningen enligt deras egen statistik på Tv4 play. Redaktionens favorit inte tittarnas. Det är Tanja och Simon.
Redaktionens favorit som dem precis blockade från tävlingen? Simon är nog en av de minst omtyckta av folket, du har nog inte hängt med så mycket hörs det som. Du kanske bara är här inne o hänger? då förstår jag att inget går ihop i ditt huvud.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Har dom fått reda på vem som blev blockad ännu? Eller Emelie surar i förskott

Emelie o Adrian fick lika många röster o är båda blockade!
2021-05-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Kanske dax att anmäla tv4 för fusk. Det är inget lotteri, så man kan inte anmäla till lotteriinspektionen om den ens finns kvar men https://www.spelinspektionen.se/ eller annan berörd myndighet.
Herregud dom tävlar om 1.000.000 kr och om det är uppgjorda tävlingar och manipuleringar och omröstningar som påverkar tävlingen som är uppgjorda och inte redovisas eller har någon form av officiell kontrollant som ser till att röstningsresultaten är korrekta och sker på rätt sätt.

Men det gäller ju alla program som lets fuck, idol, osv . Innan fanns det
Spelinspektionen bryr sig inte detta, det är inkomst av tjänst. En av deltagarna kommer få en miljon kronor utbetalt i bruttolön.
2021-05-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Emelie surar, konstigt?!

Hon vet ju om att hon har en chans till till immunitet, o som hon antagligen klarar, trots fusk.

Hon har inte fått något nytt uppdrag då? Inte kollat på 30min nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in