2021-05-05, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
En aktivist på Ekot röjd och rökt, men SR teg som muren tills scoopet avslöjades av Doku, då höll det inte längre att tiga. Nu står SR där med arslet bart inför hela svenska folket. En islamist aktivist som intervjuar andra islamist aktivister, vad kan gå fel?

Att SR teg så länge och sen skyller på att det är ett "personalärende" och därmed ska det tydligen inte ha nyhetsvärde är verkligen anmärkningsvärt. otroligt naivt och tro att detta skulle röra en enskild anställds förhållande och inte hela verksamheten är svindlande, är de så otroligt korkade på SR eller försökte de bara mörka skandalen?
Klas Wolf-Watz, chef och ansvarig utgivare för Ekot, namnet låter judiskt. Någon som vet om han är jude?

SR/Ekot är infiltrerat och styrt av förrädare, det behövs en ordentlig utrensning av ohyran på alla nivåer i Sverige

Kan inte instämma mer och i synnerhet med avslutet! Dessvärre är dagens genuspolitiker som dikterar villkoren i detta arma land stöpta i samma ljus. Vi är i en ond cirkel!

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Sverige gjorde män till beta-versioner som lät kvinnor ta plats och få makt. Det går stick i stäv mot kvinnans naturliga instinkter. Alltså letar kvinnor febrilt efter män som kan dominera och trycka ner dem, vilket vi ser resultatet av idag. Den vite mannen ska bytas ut och det görs smidigt via feminism.

Det vänsterpatrasket däremot inte inser är att allt agerande har en motreaktion. Historien har visat vad som händer när man bedriver aktiv kamp mot den vite mannen.

Bra och korrekt spaning! Det räcker med att tillsätta män med kunskap och sunt förnuft på några få nyckelpositioner i samhället för att hela feministpsykosen ska haverera för evigt.
Citera
2021-05-05, 10:56
Medlem
Topol-Ms avatar
https://mrkoll.se/person/raad-riyad-abdulkarim-al-duhan-henriksdalskajen-8-lgh-1201-stockholm/DYuqmUxapuhQbTAQmkyqRaQDYuqsqqkcYfrkyqRaQdYQapuhQu erA

Skriven hos flickvännens mamma med en C/O adress på den välkända Renstiernas Gata 23
c/o Box 345
Renstiernas Gata 23
11631 Stockholm

https://www.svd.se/sodermalms-dunkla-adresser--anvands-av-grovt-kriminella
Citera
2021-05-05, 10:57
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Kommer ihåg den här rapporteringen om terror-muslimerna som det var sååå synd om för att dom inte ens fick veta av SÄPO vad dom var anklagade för.

Sååå synd om dom som blir diskriminerade av Sverige bara för att dom vill utrota alla äckliga otrogna infidels. Var rätt bisarr rapportering även för SR.

Så fort jag fick reda på att redaktionens integritet kunde ifrågasättas agerade jag. Det resulterade i att hon slutade på egen begäran i början av oktober 2020, säger han till Doku.

Sveriges Radio har publicerat ett pressmeddelande med anledning av uppgifterna. Klas Wolf-Watz uppger där att han fick information om relationen i mitten på september, och vidtog direkt då åtgärder.

Det måste ni väl ändå fatta själva att det där är samma sak som att få sparken. Så fort SR fick reda på att hon knullar muslimen så fick hon gå. Det är över ett halvår sedan.

Det är inte som att hon slutat frivilligt. Mer en fråga om tekniska detaljer. SR slipper konflikt om avskedandet var juridiskt korrekt. Med eventuell lång process. Hon slipper ha på sitt CV att hon blev sparkad på dagen för att ha knullat en terrorkopplad muslim.
Citera
2021-05-05, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Lägg ner dina fredomarxistiska teorier och kom in i verkligheten.

"Terrormisstänkt" är inget brott eller immoralitet i sig.
Du påstår alltså följande:
* Mainstreammedia består av objektiva opolitiska journalister som sakenligt beskriver verkligheten objektivt.
* Det finns inget hot mot svensk kultur
* Islam har inte allierat sig med globalisterna i riksdagen

Vill du leva i en alternativ verklighet så är det upp till dig.
Citera
2021-05-05, 11:01
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Karin Melin (Karin Marie Melin)
19541103

Tomas Petti (Tomas Benjamin Petti)
19521221

Raad Al-Duhan (Raad Riyad Abdulkarim Al-Duhan)
19850325

Henriksdalskajen 8 lgh 1201
120 71 Stockholm

c/o Box 345
Renstiernas gata 23
116 31 Stockholm

Henriksdalskajen 8... finfin adress det där.

Postbox24 och Renstiernas gata 23 däremot är känd för sina terroristkopplingar.

Troligtvis uppbringar Sanna Drysén någon form av bidrag, som skulle minska om muslimen var skriven hos henne. Det är vanligtvis därför man skenskriver någon.
Citera
2021-05-05, 11:08
Medlem
Fan va komiskt att det stod på hennes twitter att hon gillar mellanöstern.
Citera
2021-05-05, 11:09
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Hur har journalisten på Doku listat ut att extremisten Raad bor hos Sanna Dyrsén?

Gissningsvis på samma sätt som de flesta nyheter kommer till: genom tips. Kan till och med varit från nån av hennes SR-kollegor.
Citera
2021-05-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Nästa steg blir väl att kolla Elina Pahnke som försökte sänka Ranstorp nyligen.

Alice Petrén är ytterligare en person som inte öppnar käften om det inte handlar om utlänningar som ska till Sverige som bidragsresenärer. Jo jag vet hon kallas migrationsjournalist men hon är fruktansvärt partisk och bedriver en agenda. Hon borde granskas och synnerligen inte avlönas av oss skattebetalare!
Citera
2021-05-05, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Jadå, hon heter Kari* M (initialer) och bor vid Henriksdal (Hammarby sjöstad)

Även hennes make är insyltad i försöken att försvara islamisten Raad al-Duhan:

Citat:
I mitten av februari 2020, två månader efter journalistens intervju med Raad Al-Duhan i Ekot, skickades ett brev till justitieminister Morgan Johansson och inrikesminister Mikael Damberg. Skribenten framställde sig som en privatperson som hade lyssnat på journalistens reportage i Ekot. Hon var bekymrad över den rättsosäkerhet som präglade handläggningen och tillämpningen av lagen om särskild utlänningskontroll. Hon nämnde särskilt Raad Al-Duhans ärende i inledningen och menade att:

”När jag hör reportagen från Ekot om hur vi i Sverige i praktiken hanterar dessa personer så är det svårt att värja sig från tanken att vi faktiskt försöker göra deras liv så uselt och svårt vi bara kan och under så lång tid vi kan. För mig står det för en människosyn jag inte kan förlika mig med och som jag aldrig trodde mig behöva möta i det land där jag är född och uppvuxen, och för den delen inte heller i det parti som jag mer eller mindre föddes in i, genom mina föräldrars engagemang i ”rörelsen”.”

Brevskrivaren är journalistens mamma.

Mamman, som enligt uppgifter på nätet varit anställd vid polismyndigheten, uppträder numera dessutom som ombud för Raad Al-Duhan i en rättegång där han överklagat ett beslut om bidrag enligt socialtjänstlagen. Mamman har också lämnat in en anmälan till Justitieombudsmannen efter att hon blivit missnöjd med Säkerhetspolisens svar på en fråga om anmälningsplikt för utvisningshotade under tider med Coronaviruset.

Doku har fått besked från Justitiedepartementet om att även journalistens mammas man har skrivit motsvarande brev.

På makens twitterkonto framgår att han vill framstå som en god och fin antirasist. Han går igång på Arnstads artiklar, retweetar Expo osv. Han är fd VD för Trygghetsfonden.

https://twitter.com/tomaspetti
Citera
2021-05-05, 11:19
Medlem
Skräpo har naturligtvis känt till detta hela tiden och agerat på ett tidigt stadium. Kontaktat chefen på Ekot och påtalat alternativen. Antingen få sparken eller säga upp sig själv. Dessutom har Skräpo naturligtvis påtalat för chefen på Ekot att inget får komma ut.

Nu har Doku att förvänta sig ett besök av Skräpo för att klarlägga deras kopplingar till högerextremismen.

Obs! Ironi eller?
Citera
2021-05-05, 11:19
Medlem
HRTs avatar
Stora frågan man ska ställa hur kommer det sig att både ex reportern och hennes mamma tagit strid för islamisten? Vad är det som går fel i huvudet på en människa som söker sig till sånt kräk?
Vad har hon för jobb idag? Eller är det Saudi som försörjer dem båda?
Citera
2021-05-05, 11:21
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
De ser ut ha det mysigt i soffan tillsammans!

https://sverigesradio.se/artikel/7368437

Helvete vad hon ser kåt ut.

Kom ihåg att varenda svensk myndighet genomsyras av dessa kåta kvinnor och samhällets utveckling blir därefter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in