2021-05-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Judith MÅSTE skaffa podd när hon kommer ut.

Skulle kunna lyssna på henne i timmar.
Haha fick upp det här nu, undra om du tkr samma sak om att lyssna på Judith i flera timmar?
2021-05-04, 23:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Älskade Simon hahaha. Sket ner mig.

Vad gjorde Simon? Har inte liven på eftersom jag möttes av censur sist jag satte på den.
2021-05-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Halleluja .... världen går under pga misstag
Du gjorde ett misstag när du skrev eller vadå?
2021-05-04, 23:48
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hatar City. Skit.
Imorgon är det definitivt fotboll, skit att jag missade idag.
Tack för uppdateringen!

np. nu e huset dött så lägger mig o kollar dagens bb o robinson. PH har dom ju lagt ner så... jävla skit.
2021-05-04, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Kolla bbs insta senaste inlägg. Sådär hade Adrian ALDRIG sagt till Madde.

Mmm, Adrian diggar Nardos och har gjort det sen han klev in i huset. Hon friendzonade han ganska direkt och sa att han känns som en bror.

Han är inte hennes typ mer än som en vän. Tänk vad ironiskt Madde vill ha Adrian , Adrian är mer sugen på Nardos och Nardos hon vill ha en fransman.🤣🤣🤣😉
2021-05-04, 23:57
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Mmm, Adrian diggar Nardos och har gjort det sen han klev in i huset. Hon friendzonade han ganska direkt och sa att han känns som en bror.

Han är inte hennes typ mer än som en vän. Tänk vad ironiskt Madde vill ha Adrian , Adrian är mer sugen på Nardos och Nardos hon vill ha en fransman.🤣🤣🤣😉

Hehe.
Nardos är hur sugen som helst på Adrian. Hon spricker när han är i närheten av Madde.
2021-05-05, 00:00
Medlem
Citat:
Hehe.
Nardos är hur sugen som helst på Adrian. Hon spricker när han är i närheten av Madde.

Nä skulle inte tro det.🙏
2021-05-05, 00:02
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nä skulle inte tro det.🙏
Du behöver inte tro något.
Det är tydligt. Men inget fel i det.
2021-05-05, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag skrev det igår, tom till dig, citerade ett av dina inlägg då. 😊

Idag har han inte varit med madde på alls samma sätt som han var tex igår hela dagen innan måndagsfinalen. Det är så genomskinligt för mig, hur han agerar och använder Madde som en pjäs i hans spel.
Blir han nominerad på torsdag kommer det bli förändring igen.

Du har helt rätt.

SER INTE Madde detta?! Hur det passar att sova bredvid henne natten innan måndag, gå ut på promenader med henne, lägga sig i hennes knä och all jävla skit han gör för att håva in röster. Hon kan inte vara så blind längre? Det har gått två(!!!) månader sen hon kom in.

Hon verkar ju liksom gullig och normal annars, utöver hela jävla Adrian situationen. Hon har max 19 dagar kvar där inne nu, ska allt för henne handla om Adrian tills dess? Obegripligt
2021-05-05, 00:08
Bannlyst
Stendött... dra åt helvete...
2021-05-05, 00:08
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Du har helt rätt.

SER INTE Madde detta?! Hur det passar att sova bredvid henne natten innan måndag, gå ut på promenader med henne, lägga sig i hennes knä och all jävla skit han gör för att håva in röster. Hon kan inte vara så blind längre? Det har gått två(!!!) månader sen hon kom in.

Hon verkar ju liksom gullig och normal annars, utöver hela jävla Adrian situationen. Hon har max 19 dagar kvar där inne nu, ska allt för henne handla om Adrian tills dess? Obegripligt

Det har redan diskuterats till leda.
Madde tar för sig, hon är alphan i situationen. Gött.
2021-05-05, 00:29
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Hehe.
Skulle nog säga det är Adrian som är sugen på Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in