2021-05-04, 23:20
Medlem
xrlpyts avatar
Men gud, har bara haft liven på i bakgrunden hela kvällen (till och från) och lyssnat på deltagarnas jidder, när jag röstade så ledde elefanten överlägset till att vara Black Magic. Har inte fattat ett skit av alla "ledtrådarna" om Italien och allt vad det har varit..

Det var tydligen jacuzzin som vann.
2021-05-04, 23:20
Medlem
wolfiess avatar
Kolla bbs insta senaste inlägg. Sådär hade Adrian ALDRIG sagt till Madde.
2021-05-04, 23:21
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies

Vad har han nu spottat ut.
2021-05-04, 23:22
Medlem
Anonym396s avatar
BB lägger sällan upp ''roliga'' memes som handlar om Tanja på Instagram.

70% av inläggen där är när TV4 myglar fram Nardos. 15% handlar om Emelie, 5% Simon, 5% Pedram och 5% Adrian.

TV4 skäms inte. Deras program Farmen och Robinsson fungerar likadant där de har en förutbestämd vinnare. Det är så jävla vidrigt, speciellt i Big Brother då vi har möjligheten att se LIVE och vi får se hur fult de jobbar. Det är en sådan äcklig kultur hos TV4.
2021-05-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Som jag sa 24/7 .... tror du bara vi ser live på måndagar som huset tror? 😂😂
Ja vad spelar det för roll om kameran är där 24/7 och du skriver att det inte finns bevis på att han har gjort det men man såg ju det i liven igår och andra har ju skrivit att det hänt andra ggr också?
2021-05-04, 23:24
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
BB lägger sällan upp ''roliga'' memes som handlar om Tanja på Instagram.

70% av inläggen där är när TV4 myglar fram Nardos. 15% handlar om Emelie, 5% Simon, 5% Pedram och 5% Adrian.

TV4 skäms inte. Deras program Farmen och Robinsson fungerar likadant där de har en förutbestämd vinnare. Det är så jävla vidrigt, speciellt i Big Brother då vi har möjligheten att se LIVE och vi får se hur fult de jobbar. Det är en sådan äcklig kultur hos TV4.

Alla dessa program är planerade i minsta detalj.
Medlem
Ok inte sett Liven idag.

Vad har hänt? Ser att Pedram, Adrian och Tanja ligger o snackar..

Stackars Madde, han väljer verkligen bort henne, han hade kunnat ligga o prata med henne..

Men folk skrev oxå igår, att Adrian kommer ty sig till henne om han behöver det för att inte bli nominerad etc.. Han har ju vart lite fjäskig för henne igår, innan han visste han skulle va kvar. Men hur har det sett ut idag? Hon ventilerade med Emelie igår o hade forf inte glömt Adrian.. trots snacket på gymet..
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Va, var vilken fotboll?

Champions league semi final PSG - man city

Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Som de andra skrev så är nalle puh kod för psykolog. Madde blev ju ledsen igår för något som Simon sa var mörkt men vet inte vad det var för något. Men eventuellt behövde hon prata ut om något?

vad var det mongot sa som fick madde att.....??

Cencur nu btw när dom ligger o typ sover...okej pratar då gamnacken o tanja o adrian
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jaha. Bor du verkligen på ett LSS boende?
Man skulle kunna tro det . Men nä jag jobbar på ett lss-boende . Och många av er som kommenterar är enligt mig beviljad lss
2021-05-04, 23:25
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Champions league semi final PSG - man city

vad var det mongot sa som fick madde att.....??

Cencur nu btw när dom ligger o typ sover...okej pratar då gamnacken o tanja o adrian

Naaaj. Missade fotbollen. Hur gick det.
2021-05-04, 23:26
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Man skulle kunna tro det . Men nä jag jobbar på ett lss-boende . Och många av er som kommenterar är enligt mig beviljad lss
Hahaha.
Har en bra polare som sitter i rullstol. Han bor med särskilt stöd men det är riktigt schysst.
2021-05-04, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nu har jag kollat. Vad är din poäng?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in