2021-05-04, 22:37
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför har Nardos och Emelie vänt på Nardos och Adrians säng?

När Nardos låg på högersidan tidigare klagade hon på att hon fick ont i nacke/rygg, så hon och Adrian bytte. Men för ett tag sen hade visst han och Dompa vänt på sängen så att hon fortfarande sov på samma sida ändå. Sen dess har hon inte klagat, men efter att hon fick reda på det igår har hon ont i nacken igen och fick idag hjälp av Emelie att vända tillbaka den.
2021-05-04, 22:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Har frågat en gång tidigare men då stavade jag fel på tjafs och tafs så fick aldrig svar på frågan utan bara skojsiga kommenterar om det. Men är det programmet på riktigt? det dom säger och gör i det programmet eller är det ett manus? Fick precis upp ett till klipp därifrån på nardos på insta

Ingen aning. De hade ett ämne varje avsnitt men manus? Har inte jag hört något om iaf.
2021-05-04, 22:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Har frågat en gång tidigare men då stavade jag fel på tjafs och tafs så fick aldrig svar på frågan utan bara skojsiga kommenterar om det. Men är det programmet på riktigt? det dom säger och gör i det programmet eller är det ett manus? Fick precis upp ett till klipp därifrån på nardos på insta

Jag tror det är på riktigt. Sen har dom väl bara med karaktärer som gärna argumenterar högt och ljudligt för att få till ett program med drama. Har hört att flera varit osams efter programmet. Jackie kusin hade ju varit med samtidigt som nardos om jag fattade det rätt och dom hade väl inte gått ihop så bra i det programmet?
2021-05-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
När Nardos låg på högersidan tidigare klagade hon på att hon fick ont i nacke/rygg, så hon och Adrian bytte. Men för ett tag sen hade visst han och Dompa vänt på sängen så att hon fortfarande sov på samma sida ändå. Sen dess har hon inte klagat, men efter att hon fick reda på det igår har hon ont i nacken igen och fick idag hjälp av Emelie att vända tillbaka den.

Prinsessan på ärten
2021-05-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Inte är det manus iaf! Vore väl ett helvete att memorera vad man ska skrika i mun på varann 😉
Nu har det här programmet några år på nacken. Efter det blev nardos så hatad, ja även förföljd av idioter. Därför sökte hon till bb för att visa en annan sida av sig . Visst hon skriker men hon har ett hjärta av guld. Jag följde serien. Hon är långtifrån den nardos som var i tjafs
2021-05-04, 22:44
Medlem
lillaflippens avatar
Trots att det kanske är ett tramsigt tema så har det väl ändå hänt ovanligt mycket idag i huset?

Sen kan man tycka att det blir onödigt med temat om dom ändå inte behöver följa det och reglerna som varje trollkarl har.
2021-05-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Han kommunicerade inte med dom ..han bara flinade och gjorde hjärta till kameran
Ja han gjorde hjärtan och pussar och slog sig på hjärtat med knytnäven. Det är väl att reagera på det som skriks utanför? Han blev inte tillsagd att han regerade på det och det är väl en kommunikation att svara på det med tecken?
2021-05-04, 22:45
Bannlyst
Om produktionen tvingade nardos att öppna dörrarna för hand som det var tänkt så vet dom att hon inte skulle palla.
Så därför låter dom alla deltagarna skita i reglerna.
Temat hade varit ok om alla följt reglerna och inte gått och lagt sig 22:00.
Produktionen får underkänt som vanligt 🧙👎🧙👎
2021-05-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ja han gjorde hjärtan och pussar och slog sig på hjärtat med knytnäven. Det är väl att reagera på det som skriks utanför? Han blev inte tillsagd att han regerade på det och det är väl en kommunikation att svara på det med tecken?
Det var i går under liven ..då var allt avgjort
2021-05-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Inte är det manus iaf! Vore väl ett helvete att memorera vad man ska skrika i mun på varann 😉
Men dom säger ju helt sjuka saker, vad får dom det ifrån? Eller är det deras riktigt åsikter och beteende? Eller är det ett komediprogram? Att nardos börjar slåss efter en min eller vad hon säger där är ju helt sjukt
2021-05-04, 22:48
Bannlyst
Så dom kommer sova tills kl 09:00 🤷🏻‍♂️
Önskar jag hade deras sömn, jag somnar 2-3 och vaknar 7-8 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
2021-05-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Om produktionen tvingade nardos att öppna dörrarna för hand som det var tänkt så vet dom att hon inte skulle palla.
Så därför låter dom alla deltagarna skita i reglerna.
Temat hade varit ok om alla följt reglerna och inte gått och lagt sig 22:00.
Produktionen får underkänt som vanligt 🧙👎🧙👎
Det skrev jag på deras sida ... finns inga konsekvenser på brutna regler..varför ha regler

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in