Simon är en kronalkis som skulle sälja sin morsa för en öl har nästan större offerkofta än Bögrim patetisk människa som borde skaffa sig ett jobb och inte tro att BB ska fixa hans trasiga liv
Man kan nästan tro att du beskriver ditt eget liv men du är så bitter så istället för att bli arg och frustrerad på dig själv så lägger du din skit på Simon!
Simon är så alkoholsugen att han glömmer bort att tänka. Herregud alltså. Hoppas verkligen han tar tag i sina alkoholproblem när han kommer ut. Simon är min favorit tillsammans med Tanja. Men att han lyser upp så mycket så fort det vankas alkohol är oroväckande.
Sjyst räddning från BB där. Hade varit intressant att se om hon klarat att snacka bort dom från aidsfondyn annars.
Men Emelie är helt rätt person för de här uppdragen.
Har de alla fått en masspsykos eller? Det var ju flera som skulle sätta på jacuzzi, men när tredje ledtråden kom är det ingen som kopplar jacuzzi - bubbel utan tror att ledtråden plötsligt är svaret??? Och dessutom en flaska som inte ens stod i slussen förut?!
Slutar aldrig häpnas över deras hjärnkapacitet. Lätt uppdrag för Emelie när hon bor med idioter.
För att BB lurat alla att hennes mic är trasig, därför hon får gå till bikten för att fixa den. Sen fick hon stå utanför bikten utan mic eftersom bb skulle "ta den" och byta ut den/laga den.
japp jag vet. Men jag menar när dom kallar in henne i bikten för att hämta micken igen, då ska hon ju ta ut den snabbt o sätta på dig den ute i huset så hon inte är där inne så länge så dom andra undrar varför det tar sån tid att hämta en mick...