2021-05-04, 19:35
Medlem
Adrian har ju läst information om jacuzzi i Pedrams bok och sa nyss att han kommer lägga den på jacuzzin.

Hon är rätt körd nu. Men varför ska hon fortsätta sen om hon misslyckas nu?
2021-05-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Ja, du har rätt. Inget schysst beteende om du frågar mig. Tror du hon gör det i verkligheten också?

Ja det tror jag, hon säger att hon aldrig varit kär eller haft pojkvän. Sedan vet jag inte om det är pga total brist på respekt för andras känslor eller för att hon inte fattar, men vad jag sett i liven, speciellt när hon är full så har hon varit på Simon en del

Och då har ändå de andra diskuterat att det är känslor mellan Simon och Steph
2021-05-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah, tack! Då är jag med. Inte kunnat hänga med ordentligt så blir lite snööörrigt.

Ingen orsak!
2021-05-04, 19:37
Medlem
Ghandis avatar
varför står hon i bikten o tar på sig micen?`?? Hur tänker hon där... ut så fort so dom inte undrar varför hon stannar där inne...
2021-05-04, 19:38
Medlem
Kan inte fröken Narnia få ett straff för att hon sover bort sitt uppdrag? Nej det går ju icke.
2021-05-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har ju läst information om jacuzzi i Pedrams bok och sa nyss att han kommer lägga den på jacuzzin.

Naj! De har intr läst om jacuzzi, utan om en italienare vars efternamn slutar på ”uzzi” så därför misstänker de att jacuzzi är rätt svar!

Hon ska fortsätta för att det är underhållande? O att det kanske inte är så att hon måste lyckas med alla..kommer sluta med att vi kommer få rösta tror jag om hon ska få immuniteten eller inte!🤔
2021-05-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Men om Madde hade haft kvar sin på jacuzzin, hon hänger väl ändå löst?
Ja den som gissar rätt vet dom inte vad det är för pris eller om det ens är ett pris. Så Emelie har inte gjort ngt dumt mot Madde
2021-05-04, 19:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Bb kanske ger en tredje ledtråd som får dom att tro att det är något helt annat? Som ändå är rätt men som får dom att tro att det tex är något med mat eller annat.

Dom gan vog henne info om kvällens uppdrag ifall hon lyckas med detta första så dom slipper kalla in henne igen. Då kommer dom andra börja misstänka.

Klarar hon inte detta uppdrag så blir det nog avslöjat i ett brev för alla deltagare direkt efter det. Men om hon blir auto, då måste dom andra ändå lägga poäng på dom andra och kan inte lägga sina röster på henne. Kan bli intressant iaf.
2021-05-04, 19:42
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
varför står hon i bikten o tar på sig micen?`?? Hur tänker hon där... ut så fort so dom inte undrar varför hon stannar där inne...

För att BB lurat alla att hennes mic är trasig, därför hon får gå till bikten för att fixa den. Sen fick hon stå utanför bikten utan mic eftersom bb skulle "ta den" och byta ut den/laga den.
2021-05-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Naj! De har intr läst om jacuzzi, utan om en italienare vars efternamn slutar på ”uzzi” så därför misstänker de att jacuzzi är rätt svar!

Hon ska fortsätta för att det är underhållande? O att det kanske inte är så att hon måste lyckas med alla..kommer sluta med att vi kommer få rösta tror jag om hon ska få immuniteten eller inte!🤔

Aa så tråkigt.
Jag tycker att man ska få priset om man har förtjänat det.

Dom lägger ju upp för att hon ska faila som fan. När produktionen inte lyckas med det, ska tittarna faila henne. Inte konstigt att deltagarna skiter i det mesta och är tråkiga
2021-05-04, 19:44
Medlem
Zingo2s avatar
Det är så tramsigt, så man skäms.🙈
2021-05-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker Simon spårar ibland men idag skötte han sig bra efter tävlingen. Jag tycker också att bete sig som en ögontjänare som AD gör är minst lika illa som att lacka över en tävling och gorma en stund över det. Försvarar inte Simons ordval men han har en diagnos som förstärker den frustration han känner i vissa situationer och svårt att kontrollera sina känslor just då och att inte tänka efter på vad man säger.

Istället för att fokusera på Simons svagheter som han själv är medveten om så kan vi väl se det positiva med honom. Han är social, kreativ, energisk, självironisk och oblyg. Det som händer när Simon blir arg som jag sett vid många tillfällen är att de andra skrattar och ger honom negativ uppmärksamhet istället för att ignorera eller försöka lugna honom i de situationer där han tappar kontroll och går på impulsivitet.

Jag säger inte att man ska skylla allt på ADHD men det ger svårigheter psykosocialt där man har svårt att bli förstådd, ytfryst just pga kontrollförlust då man inte tänker innan man agerar och det finns olika grader men egentligen ingen gräns hos de som har en diagnos eller de som anses vara "normala" utan det är en nedsättning på vissa kognitiva funktioner. Det betyder inte att man ska utesluta ADHD som en viktig orsak när de mest enkla saker blir komplicerade, både praktiskt och mentalt! Impulsiviteten som gör att han hamnar i okontrollerade känsloutbrott och samtidigt svårt att ta in att han inte är värdelös eller att det egentligen inte betyder något att komma sist är info som är svårt att greppa just då.

Jag skulle också vilja säga till Simons försvar att trots att han nu levt i den här ganska bökiga miljön med från början okända människor och samtidigt försöka vara eftertänksam och ändå kunnat hantera allt annat med MVG "förutom" tävlingar då men annars med tanke på tristess, rastlöshet och allt så tycker jag att han gjort detta bra.
Simon är en kronalkis som skulle sälja sin morsa för en öl har nästan större offerkofta än Bögrim patetisk människa som borde skaffa sig ett jobb och inte tro att BB ska fixa hans trasiga liv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in