2021-05-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hon har inte gjort det!! Jag har sett och lyssnat på liven hela tiden sedan andra ledtråden kom in. Hon har sagt jag tycker inte du ska ta den, men det är inte ett hemligt budskap att det handlar om hennes immunitet.

Såg inte heller, men vid ett ställe sa Madde typ "Du måste prata så jag förstår. Fattar inte vad du menar" eller liknande. Så något gjorde Emelie.
(Och det är ju OK så länge inte Madde fattar att hon har ett hemligt uppdrag.)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och idiotmössa som kan ordna fest. Nej. Får bli titta på film här. Tråkbb=big no!
ja tyvärr har det ju tappat konceptet helt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ut med Judith från köket, trött på att hon ska vara matexperten där inne. Har inte några större bragder.

Låt Tanja få en chans att lyckas/misslyckas själv, lär sig vad det än blir.

Ganska komiskt då judith själv röt ifrån till Simon igår när han sa något om hennes matlagning när hon stod och lagade. Hörde dock inte vad han sa men hon blev väldigt irriterad och sa nåt om att det värsta hon vet är när folk påpekar det hon gör för hon vet exakt vad hon sysslar med och började sedan irriterat förklara varför hon vänder pastan, osv..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa Tanja precis till Mössan, när han för en gång skull frågar hur många fiskpinnar han får ta, att han får äta till han blir mätt. Blir någon utan mat?
Ja, nu tar Narcos fiskpinnar från Mössans tallrik. Och det finns folk här i tråden som fortfarande inte tycker att han är en egoist?!
2021-05-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Hon viskade det är om min immunitet
Hur kunde jag missa det? Madde sa varför ska jag inte ta den då.. då sa hon inget utan log. Kanske jag som inte förstår skånska då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Hon viskade det är om min immunitet

Men sluta ljug!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ust är fullt av pruttein - va sjyykt asså wow
Haha, jävlar alltså...han låter verkligen så. Det var måååååånga veckor som passerade där jag trodde Adrian var supersmart.

Det har gått över nu.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Lyckades Adrian att få andra att tömma/fylla disken? Nu kunde de inte ta tallrikar för Nardos sover...

Såg att Madde tidigare bar massa ren disk till köksskåpen
2021-05-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dumt att Emelies uppdrag ska gå ut på om hon blir nominerad lr inte.
Med tanke på hur enkelt produktionen kommer göra det för hon ska misslyckas så var det ju ingen belöning att vinna omröstningen.
Inte schysst mot dom som röstat och Emelie.
Hade det drabbat nardos så hade det blivit ett jävla liv.

Fast Emelie hade ju nästan säkert blivit nominerad hur som helst (om det inte blir en immunitetstävling), så hon har ju inget att förlora med den här utmaningen.
2021-05-04, 18:51
Medlem
Citat:
Lyckades Adrian att få andra att tömma/fylla disken? Nu kunde de inte ta tallrikar för Nardos sover...
Precis, han trycker bara på knappen säger han för det stod bara i brevet att han ska diska inte plocka in och ur
2021-05-04, 18:52
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:

Tur att han inte pissar i kylen, eller hur
2021-05-04, 18:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis, han trycker bara på knappen säger han för det stod bara i brevet att han ska diska inte plocka in och ur

Mmm men då bör han diska för hand tycker jag. Annars är det diskmaskinen som diskar, inte han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in