2021-05-04, 17:35
Medlem
DC har hakat upp sig på Niggeria igen.
2021-05-04, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Aldrig varit i Italien? 😀 Olivträd finns i stort sett i alla sydeuropeiska länder.
Världens äldsta och största finns i Portugal, tror jag.
Jag vet inte hur många olivodlingar jag sett när jag rest runt i Italien. Italiens olivolja är ju rätt så känt. Men det lär väl vara elefanten. Det här kan bli en lång historia. Kan de inte bara få in tio liter sprit så löser sig kvällen.
2021-05-04, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Detta är ett så typiskt beteende från curlade mansgrisar..

De "kan" inte diska och gör det så dåligt så att någon annan (kvinnorna i huset) får ta över.
Samma med tvättning.. de "råkar" blanda ihop mörk och vit tvätt och "råkar" tvätta det i 90 grader så det kommer ut små dockkläder istället för att de inte kaaaaaan. Smart och manipulativt. Funkar för det mesta för svinen.
med tanke hur hans syster resonerar så kan jag bara önska klapp-mongot lycka till i framtiden eller så får syrran sätta sig ner och ansöka om LSS till lill-fredo
2021-05-04, 17:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpstump666
Hanibal marscherade med elefanter över alperna när han anföll romarriket!

Precis, men det förutsätter ju allmänbildning/att de varit vakna i skolan vilket är en bristvara i huset.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det låter bra, det kör vi på. Frågan är bara om produktionen tänkt så långt

Det vet jag inte men elefanten är även catanias symbol på deras vapensköld.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
med tanke hur hans syster resonerar så kan jag bara önska klapp-mongot lycka till i framtiden eller så får syrran sätta sig ner och ansöka om LSS till lill-fredo
Han bor ju redan på ett LSS-boende men de behövde lite semester då Mössan är en extremt krävande brukare.?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hör Nardos säga ”DJUR..? Öron!!?”.

Vänta chilla vänta vänta! Lejon har stora öron väl? Eller är det håret som är stort? Vänta vänta chilla jag måste tänka. Okej jag ska förlora nu så jag lägger den på elefanten!
2021-05-04, 17:38
Medlem
Rätta svaret är tydligen jaccuzin. Emelie får uppdraget i bikten att förstöra så ingen gissar det.
2021-05-04, 17:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet inte hur många olivodlingar jag sett när jag rest runt i Italien. Italiens olivolja är ju rätt så känt. Men det lär väl vara elefanten. Det här kan bli en lång historia. Kan de inte bara få in tio liter sprit så löser sig kvällen.
👍
2021-05-04, 17:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu

Varför? Han har ju mamsen och syrran som städar, diskar och tvättar åt honom. Inte ens sin egen massmördar-vibe lägenhet hade han ju städat själv utan "fixat någon som storstädat åt honom".
2021-05-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det vet jag inte men elefanten är även catanias symbol på deras vapensköld.

Möjligt, ingen aning. Kan ju vara så att Jacuzzin han före i röstningen på något otroligt sätt också. Där hade jag satt mitt ansikte iaf.
2021-05-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Aldrig varit i Italien? 😀 Olivträd finns i stort sett i alla sydeuropeiska länder.
Världens äldsta och största finns i Portugal, tror jag.
Men visst kan jag likt dig och många andra här vara lika dumma som dom i huset.😀👍

Du är ju dum på riktigt! Påstod jag att olivträd inte finns i Italien eller? Läs om, läs rätt!
Olivträd som symbol har starkare anknytning till Grekland, betyder inte att de bara finns i Grekland.
Återigen, olivträd fanns inte ens som alternativ så tänk en gång extra innan du slänger ur dig nått helt irrelevant...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in