2021-05-04, 16:37
Medlem
lillaflippens avatar
På schemat stod det under FÖRMIDDAG:

"Tittarna bestämmer vad Black magic ska vara: Husgästerna ska lista ut vilken sak i huset tittarna har bestämt är Black magic."

Har sett röstningen men har dom listat ut vad det är? Skulle ju ha skett under förmiddagen? Har dom ens fått nån info om det?
2021-05-04, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Läs inlägget, det är förutsatt att Emelie är immun.

Ok men Nardos kmr ge 2p till Madde o inte simon
2021-05-04, 16:38
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tur för oss, att vi fick ett par veckor av kul innan han kom in och förstörde säsongen helt.

sant
2021-05-04, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det blir bara värre från Adrians familj https://imgur.com/uWgXAoL

Om diskningen är terapi, varför hatar han det? Varför är det roligt?

Och varför älskar de att han hatar det?

Så många frågor.
2021-05-04, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
TUUUR han har dem som älskar honom. Men jag är för demokrati och MAJORITETEN vinner. Fler som INTE accepterar beteenden som han utövar. Vore det min bror, son eller vän så skulle jag avsäga mig all kontakt om inte förändring sker, pronto!!! Och jag skulle skämmas och inte sitta medberoende och ta han till försvar. Den familjen behöver terapi. Seriöst.
2021-05-04, 16:40
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz

Vad spelar det för roll. På måndag är det två veckor kvar och de kommer ryka i rasande takt. En dag hit eller dit spelar knappast någon roll. Vilka som sitter i final är väl ganska glasklart. Njut av innehållet istället, snart är det över.
2021-05-04, 16:41
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ja det är andra gången du skriver det, vi får se. Inte alls omöjligt.
Medlem
julita55s avatar
Citat:

håller med..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Vad spelar det för roll. På måndag är det två veckor kvar och de kommer ryka i rasande takt. En dag hit eller dit spelar knappast någon roll. Vilka som sitter i final är väl ganska glasklart. Njut av innehållet istället, snart är det över.

Vem har påstått något annat?
2021-05-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Exempelvis.
¨
Vet att "någon" skrev förra veckan att den skulle börja sköta sig och skriva vettigt och moget. Hur många är ni i ert OG? 2-3 stycken? Ni är inte ens något OG!
2021-05-04, 16:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Brukar inte ge mig in i sådana här diskussioner men håller med dig till 100%. Det är verkligen inte roligt nånstans längre. Slår över till patetiskt och tragiskt bara.

Håller mig i det längsta men det brister när man skriver skit som inte stämmer, eller ens har hänt! Det är så jävla patetiskt och rent förtal och personen borde bara stängas av! En sak om det faktiskt hänt, som Simons pissande i handfatet eller likn.

On topic: BB måste steppa upp om de ska hålla intresset uppe den här veckan. Regelbrott måste bestraffas hårt.
2021-05-04, 16:43
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
TUUUR han har dem som älskar honom. Men jag är för demokrati och MAJORITETEN vinner. Fler som INTE accepterar beteenden som han utövar. Vore det min bror, son eller vän så skulle jag avsäga mig all kontakt om inte förändring sker, pronto!!! Och jag skulle skämmas och inte sitta medberoende och ta han till försvar. Den familjen behöver terapi. Seriöst.

Herregud vilken oförbätterlig idiot du är.
Vad har familjer eller vänner med detta att göra. Att du skulle slänga en bror under tåget är ren idioti.
BB är ett spel. En såpa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in