2021-05-04, 13:09
Medlem
Så var de det där med förmiddag igen produktionen, om nu inte Emelie fått sin uppgift som inte ens vi fått reda på. Så kalla in henne till bikten nu och ge henne de!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Klart papegojknullaren ska analysera sönder brevet för att försöka hitta kryphål för att slippa diska...fyfan så vidrig han är! 🤮

O nu frågar han Tanja vad det fanns för ”alternativ”...han förstår verkligen inte varför han fick den kraften...skulle inte bli förvånad om han nominerar Emelie o Tanja för att de gav honom disken! Äcklig människa...

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja han sa ju direkt att han inte skulle låta emelie och Tanja vara med på fest eftersom han är den som styr festerna med sina krafter.

Ja han ska hämnas direkt på Tanja och Emelie som gav detta till honom. Dom hade ju bara två krafter till två personer, så nån skulle ju få den.

Han tänker inte alls på att han strax innan detta försökte sätta dit Simon på straff medvetet när Simon öppnade bikt dörren själv.

Att Emelie och Tanja var tvungna att välja han eller Madde till detta tycker han är värt att hämnas på men han själv kunde bete sig illa mot Simon på helt egen vilja.
Medlem
1754s avatar
Så Narnia ligger och gör ljud istället för att fysiskt gå och öppna dörrar och kranar? Hoppas hon blir straffad.
Bannlyst
Produktionen låter dom alltid tämja på regler.
Nardos uppdrag blir ju bara bra om det är hon som ska öppna alla dörrar, och dom inte får ställa upp dörrar.
Nu kan hon bara sitta i soffan o gapa, hon skulle ju vara långsam, dom failar som vanligt.
2021-05-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hans syster kommer hem till honom och tvättar, lagar mat, diskar och sköter alla hushållssysslor dagligen. Sedan har han sex med henne på golvet som belöning. Innan hans syster kom med i bilden som sexkamrat och älskare så var det hans mamma som belönade sin lille gubbe med en avsugning till glassen efter maten hemma.
Glöm inte Lasse som pickade på den lilla pojksnoppen. Just nu är jag orimligt arg. Det kockar inom mig när jag hör dem sjunga på den där vidriga trolllåten. För min egna hälsas skull borde jag stänga ner och bara fokusera på mitt arbete.
2021-05-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Så Narnia ligger och gör ljud istället för att fysiskt gå och öppna dörrar och kranar? Hoppas hon blir straffad.
Kommer inte hända att hon blir straffad.
2021-05-04, 13:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Hon behövde inte fysiskt öppna men hon behövde säga en trollformel. Men jag uppfattade det som att hon måste göra det på plats där dörren är, inte ropa ut det långt bortifrån.
2021-05-04, 13:12
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon behövde inte fysiskt öppna men hon behövde säga en trollformel. Men jag uppfattade det som att hon måste göra det på plats där dörren är, inte ropa ut det långt bortifrån.

Fyfan vad värdelöst. Vad är det för kul med det....
2021-05-04, 13:13
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Produktionen låter dom alltid tämja på regler.
Nardos uppdrag blir ju bara bra om det är hon som ska öppna alla dörrar, och dom inte får ställa upp dörrar.
Nu kan hon bara sitta i soffan o gapa, hon skulle ju vara långsam, dom failar som vanligt.

Precis, hon måste ju gå till dörren som ska öppnas och där säga sin formel. Det var ju det som var poängen med att hon är långsam.
Medlem
Tanja kan inte gå ut och röka utan Judith springer efter .. ... .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Hahaha men fattar du seriöst inte att han inte är seriös. Adrian gillar inte Madde hur svårt kan det vara att förstå??

Så säger de om Adrians kassa vanor att smita ifrån allt hushållsarbete i mammagruppen nu också ni kan snacka om att han är oseriös men när det händer gång på gång börjar man se ett mönster. Det är inget skämt. Han vill inte ha henne men han kokkkkkar av tanken att någon annan skulle få hennes uppmärksamhet och att han skulle förlora henne som spelpjäs, riktigt ful
2021-05-04, 13:15
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Kommer inte hända att hon blir straffad.
i Sveriges BB blir man inte straffad i sina uppdrag bara skitsnack 👎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in