2021-05-04, 09:47
Bannlyst
Har dom höjt ljudet på Judiths mic, hon är den enda som hörs överallt.
Ut med den feta äckliga flatan.
Hon blir mer o mer lik Frida Skoglund, spyr på hennes positivitet.
Ser hellre Adrian och Pedram hela tiden ut, bara Judith försvinner ASAP.
2021-05-04, 09:50
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Tack! Det är inte lätt att veta allt som sägs i huset om man inte följer med jättenoga och i den pratstund E & M hade om relationer i går blev det inte direkt lättare.

Jag har uppfattat det som att A inte klarar att vara supertydlig och rak med ett nej (rädd att såra?, konflikträdd?). Han säger att hon är en fin människa och att någon kommer bli glad i en relation med henne. Han själv verkar dock inte så intresserad av det och många av oss verkar ha uppfattat det så, men inte M, för (som jag uppfattade det) sa M till E att E&D hade en relation inne i huset som de kanske inte kommer fortsätta på utsidan medan hon och A kommer att ha en relation på utsidan men att A inte vill starta den i huset, vilket hon blir frustrerad över.
Hon lät så tvärsäker på det, därför undrade jag om jag missat något.

Efter det berättar E om sin strategi med att kolla upp en ev dejt.
Då blev det riktigt obehagligt.

Dennis och Emelie kommer aldrig ha en relation på utsidan. Han har redan fått vad han ville.
2021-05-04, 09:51
Medlem
Såg och hörde jag precis att Adrian tog bort kanterna på skinkan????? Är han fan 3 år eller
2021-05-04, 09:54
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såg och hörde jag precis att Adrian tog bort kanterna på skinkan????? Är han fan 3 år eller

Fan vad hemskt. Det finns folk som skalar sin banan.
2021-05-04, 09:56
Bannlyst
Den feta Judith har stressat upp alla som om det är nåt stort som ska hända snart.
Dom kommer få in lite trollkläder och sen blir dom sittandes i soffan 2 timmar som vanligt.
2021-05-04, 09:57
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Klarar inte av den här dubbelmoralen. Har sagt det flera gånger, men för att det är en tjej så är det gulligt och snarare uppmuntrat att fortsätta som hon gör. Hade det varit en kille så hade han blivit utfryst i huset som Alex blev, och fått konsekvenser i verkliga livet. På en mental nivå så är hon 12 år gammal, det är bara att kolla hur hon för sig med andra människor och speciellt killar. Nivån är 'killbaciller' och 'kiss och bajs'-åldern i vissa stunder. Hon har stannat av i växten mentalt av någon obegriplig anledning. Kanske har hon levt väldigt skyddat i hela sitt liv och bara haft 1-2 pojkvänner upp till 33 års ålder? Då utvecklas man inte mentalt. Madde kommer aldrig komma till insikt om sig själv och hennes sjuka beteende.

Exakt så. Det har jag också skrivit tidigare.
Dubbelmoral.

Attraktiva kvinnor och män kan ha ett beteende som går väldigt långt över gränsen jämfört med vad andra kommer undan med.
Sedan verkar de flesta tycka att om en kvinna vill ha en man så ska han automatiskt vilja ha henne eller i alla fall utnyttja hennes känslor och ligga med henne.

Adrian är lite för snäll men jag förstår honom.
Skulle han avvisa Madde lite mer bestämt så skulle hon lämna huset och han vill inte förstöra för henne, de tävlar ändå om en miljon.

Jo hon är barnslig för sin ålder och det komplicerar hennes relationer med andra.
Adrian är mycket mer mogen när det handlar om detta.

Minns du Adrians ansiktsuttryck när Madde sa att hon var svartsjuk på Viktoria?
Det syntes tydligt att han blev förvånad och obekväm för Madde och han hade ju inte ens pussat varandra eller någonting när hon sa det.

Många tror att Nardos är kär i Adrian men det tror jag absolut inte.
Hennes ogillade när hon kollar på Madde handlar om att hon ogillar det Madde gör.
Nardos står för starka kvinnor som ser sitt eget värde och inte behöver någon man för att må bra.

Nardos förstår att det kommer en tid och ett liv utanför huset och vill inte att Madde ska göra bort sig mer än vad hon redan har gjort.
2021-05-04, 10:02
Medlem
Paladins avatar
Nej Simon. Detta temat är inte enkom utarbetat för dig. Sorry to burst you're bubble.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja du ta bara bort 0an så stämmer det bra
Medlem
Ghandis avatar
Kommer BB att klara producera liven idag då när det ska ske så mycket med enskilda deltagare...
2021-05-04, 10:04
Medlem
Ghandis avatar
Ge simon ett extra nominerings poäng varje gång han tittar in i en kamera.... Kommer han upp i 8 ggr så får han lämna huset. Direkt.
2021-05-04, 10:04
Medlem
GangBangTanjas avatar
Kommer Tanja att trolla bort pisset i kylen
2021-05-04, 10:06
Medlem
Raskaoverisens avatar
Emelies första onda uppdrag.Hoppas det kan vara Typ
Hitta alla AD:s mössor bränn upp dem på utegården

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto