Citat:
Ursprungligen postat av
GangBangTanja
Så skönt att ha tillbaka min Rudi. Valborg blev blöt för Grodan så det är fint att vara tillbaka.
Jag skriver under på din text. Den här veckan lär två ryka ur mässen. En blir med säkerhet Gamnacken. Men hur kommer de andra tänka. Adrian blir räddad först ännu en gång och de kanske inte fattar att det är utan inbördes ordning och darrar på manschetten i nästa nominering. Det är ju möjligt att Nardos kommer hamna där, och Tanja.
Önskar sååå mycket att man kunde få en mer detaljerad utformning kring din läckra valborg, men nöjer mig med dom små detaljerna i vardagen.
Nu är det upp till oss att tänka kalkylerande. Det är inte upp till den där jävla Bobby Fisher aka Officeren att komma här och tro han ska styra och ställa i spelet och ha dom andra som små marionetter och dessutom utöver det inmundiga den lilla mat som finns kvar, som kunde mättat en mindre indisk byhåla.
Vi måste tänkta taktiskt nu grodis min. Tänk, tänk så det knakar och jag kommer göra allt i min makt att du får närhet med MmmMadde när hon åker ut innan finaldagen.
Hon behöver en rejäl karl, inte en autistgojknullare, som använder henne till clout.