2021-05-03, 22:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Mkt kring Adrian tror jag o efter deras prata i gymet häromnatten. Tror faktiskt hon hade velat han skulle åka.

Hon har nog börjat inse.. men han leker så mkt ändå med henne, håller på sträckbänk så hennes huvud är tvistat.. Som idag på badrummet gav han komplimanger för hennes frisyr, flätorna..när hon skulle byta om, Det är som han börjat nu " se henne nu".. känns enbart taktiskt från hans sida.. för att hålla sig kvar.

Nån mer som märker av? Han har sagt vad han sagt i gymet o där ute i soffan på natten o dissar henne igen att sova ihop.. Så Det rä lite som Filip Dikmen säger, hon borde bara lägga ner. för gott.

Madde kommer nog få mest jobbigt psykiskt efter programmet sluts, nr hon ser o hör allt de här. Där lider jag med henne, att just det varit i TV,

Han har varit på Madde nu när han varit nominerad. Ska bli intressant att se hur han kommer agera nu framöver tills dom vet vilka som blir nominerade eller om han skulle sitta säkert efter torsdag. Kommer han ta avstånd till henne igen när det inte gynnar honom att vara nära henne?
Bannlyst
Väldigt lite spännande utröstningar, över 90% har varit solklara.
Pedram och Adrian är svagast av dom som är kvar.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
d e inte mastiff....d e meter....
Åfan
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag slutade just . Kommer inte titta på en minut till av liven förutom Måndagsutröstningarna och läsa flashbacktråden.
Så gör jag. Orkar inte ens se larvet på TV en minut mer än på måndagar. Går in här ibland och kollar upp om det hänt något av intresse. Dessutom slipper man höra skriken.
Medlem
Vilka tror ni kommer har kontakt på riktigt sen på utsidan??

Tanja o Judit känns lite luriga tjejer ibland, om de ens bryr sig med Madde.
Madde skulle jag nog personligen känna mest genuin o trygg med (av vad man sett) Skulle ha svårt att lita helt 100 på nån. folk kan va på ett visst sätt, just därinne. de har inget annat.. Men de är väldigt kärleksfulla som familj, men hmm undrar ändå vilka som kommer va vänner for real...
Emelie o madde är rätt givet. Dompa passar bäst med simon, de nadra grabbarna grus är töntiga.. Dompa o simon är de ändå bra killar.
2021-05-03, 22:57
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Amen!
TV4 mycket illa ute om det stämmer att Jesper lämnade frivilligt men satt kvar till måndagens omröstning o åkte mot Pedram o ? Kommer inte ihåg vem 3 var. det fanns spel på detta o då är det mycket allvarligt men vet inte om det var så men det spekulerades om detta allvarliga brott av TV4 i tråden när detta hände ! Nån som vet eller tror om detta ?
2021-05-03, 22:57
Medlem
Dricker inte Adrian öl?
2021-05-03, 22:58
Medlem
Anonym396s avatar
''När du hängde löst för tre sekunder sedan så var det okej att dricka bubbel'' Judith till Adrian

Medlem
Någon som snappade upp vad det är de inte får prata om? Ngt som ropades in från utsidan eller?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det någon som skulle kunna lyckas med detta så är det väl Emelie och om det ingår att hålla masken eller något annat hemligt så är hon den som har pokerfejset!

Njaa, Nardos toppar nog ligan där men hon är inte valbar. Psykopaten kan nog också men jag vet inte. Emelie var ju en usel general med sina dramatiska suckar.
Medlem
Nu är det samma gamla stämning och samma gamla musik och nynnande på pissa i poolen. Godnatt, hoppas nästa veckofinal är mer spännande.

Kommer inte att ske något av värde ikväll eller natt likt alla andra måndagar, eller fester överhuvudtaget.
2021-05-03, 22:59
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Så skönt att ha tillbaka min Rudi. Valborg blev blöt för Grodan så det är fint att vara tillbaka.
Jag skriver under på din text. Den här veckan lär två ryka ur mässen. En blir med säkerhet Gamnacken. Men hur kommer de andra tänka. Adrian blir räddad först ännu en gång och de kanske inte fattar att det är utan inbördes ordning och darrar på manschetten i nästa nominering. Det är ju möjligt att Nardos kommer hamna där, och Tanja.

Önskar sååå mycket att man kunde få en mer detaljerad utformning kring din läckra valborg, men nöjer mig med dom små detaljerna i vardagen.
Nu är det upp till oss att tänka kalkylerande. Det är inte upp till den där jävla Bobby Fisher aka Officeren att komma här och tro han ska styra och ställa i spelet och ha dom andra som små marionetter och dessutom utöver det inmundiga den lilla mat som finns kvar, som kunde mättat en mindre indisk byhåla.
Vi måste tänkta taktiskt nu grodis min. Tänk, tänk så det knakar och jag kommer göra allt i min makt att du får närhet med MmmMadde när hon åker ut innan finaldagen.
Hon behöver en rejäl karl, inte en autistgojknullare, som använder henne till clout.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in