2021-05-03, 22:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Hur vet du det? Sa dom det i kvällen program?
Det står i omröstningen. Om den onde magikern lyckas med uppdraget (att sabotera för de andra på något sätt) så blir hen immun, annars är hen nominerad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Röstar självklart på Emelie. Hon är mycket smartare än Adrian så kommer vara bättre på att sabotera. Dessutom så är hon min favorit och hon kommer bli nominerad iaf så hon kan lika gärna få en chans till att bli immun.
Precis. Vad är det värsta att Adrian ska få glida på en räkmacka eller att Emelie faktiskt får försöka vinna något för oavsett om hon inte vinner hade hon blivit nominerad ändå. Hoppas hon lyckas bli immun för då kommer garanterat Adrian och Pedram sitta nästa måndag vilket hade varit en DRÖM
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag tål inte AD. Men Empa får inte min röst

synd att man inte kan rösta blankt. Bara för att markera.
Medlem
Dukanva85s avatar
Men Adrian...
2021-05-03, 22:16
Medlem
amiliasharborstes avatar
?????????
Häller Adrian seriöst ut sin cider i innan de ska svepa för att slippa dricka ”mycket”??
Medlem
Kom Igen Nu Tanja Du är Den Enda Som Kan Få Ut Häxan Eller Simon
Avslutad
Ät inte detta Alex låt?
2021-05-03, 22:17
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Antaraxa eller vad hon heter, hade blivit match made in heaven tillsammans med Dompa raka rör i röv. Satsa på henne Dompa, istället för tjurskallen Empa.

Nu är det SLUTKNULLAT i det där huset.

Nej då, sex ska det bli. Om Madde lyckas tjata liiiite till på våran tappra riddare som vi fick behålla så ska det allt bli snusk i halmet, för det är väl det vi väntar på? ELLER VAD FAN ÄR DET VI VÄNTAR PÅ??? Satans skit vad ledsen jag blir, han ger mig verkligen nöll. Mer spänning att kolla i ett tomt rum istället för glena på när han rättar till sin mysse med ena näven och putter burkaset med andra samtidigt som han kör ännu en jobbintervju med en spännande deltagare.

Jaja. ONE LÖV, ni är söta ❤ ❤
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Från dag 1 så var produktionen redan klar med att Nardos skulle vinna. Hon har fått mest kameratid, klipp och nästan alla hennes bikter visas. De tog till och med in Adrian till henne som skulle vinna och göra henne immun till final.

Nardos har belönats av produktionen med att glassa fram på en räkmacka tillsammans med sin sidekick Adrian hela vägen, medan Simon och Tanja ständigt straffats. Simons humör har droppat mer och mer samtidigt som alla som står honom nära har röstats ut eftersom rosa sovrummet knappt hängt löst alls.
Jag tror dessutom att både Steph och Tess-röstningen var riggade för att de ville ha ut dem. Tess var ett hot mot Peddots psyke. Han höll på att tappa det helt.

Pedram och Judith var också menade att gå långt och därför har produktionen översett deras sexuella ofredanden och överträdelser som andra inte hade klarat av att komma undan med.

Känner mig fan lurad. Varför har man ens kollat på skiten i 80 dagar när ALLT är övertydligt med vem som kommer vinna för att det redan är bestämt från start?

Exaakt!
De kunde lika gärna skickat miljonen till Nardos direkt och gett fan i att spela in det här pekoralet, det hade varit det bästa för alla, inte minst oss grundlurade tittare.
Aldrig mer att jag kollar på en fyranproduktion öht.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Ser ut som idiotmössan halsar surströmmings-spad, när han dricker sin fjoll-cider!
Medlem
Adrian KÄMPAR med kväljningar av en cider...😳
Avslutad
Oj,nu gör det unt i parrotfuckerns hals

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in