2021-05-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ni har ju för fan just röstat kvar honom. Bögen kommer vinna hela skiten för ni röstar ju som smygbögar allihop. Skäms!!

Jag har verkligen inte röstat kvar mössan.
La alla mina röster på Dompa
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad roligt att Adrian är kvar!

Nu blir det putta burk och UST !

Ja, verkligen! Aldrig sett en kille som bjuder på sig själv och på underhållning så mycket.

Hur många portioner kommer han ta på lunchen? Kommer han ta den vegetariska? Kommer han ta om innan andra börjat äta.

Han är som den tråkiga kollegan man stör sig bara för att hen är så tråkigt och intetsägande. Och det med maten - jag hade KÅÅÅÅÅKAT
Medlem
Emelie kommer sitta löst nästa vecka hon kommer inte lyckas med att vara magiker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bomb Rösta På Emelie

idiot
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Röstar Emelie av två anledningar: 1. Hon sitter ändå säkert 2. AD FÅR inte bli nominerad

Sitter hon mot två av Tanja, Nardos och Simon är hon favoriten att ryka.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Från dag 1 så var produktionen redan klar med att Nardos skulle vinna. Hon har fått mest kameratid, klipp och nästan alla hennes bikter visas. De tog till och med in Adrian till henne som skulle vinna och göra henne immun till final.

Nardos har belönats av produktionen med att glassa fram på en räkmacka tillsammans med sin sidekick Adrian hela vägen, medan Simon och Tanja ständigt straffats. Simons humör har droppat mer och mer samtidigt som alla som står honom nära har röstats ut eftersom rosa sovrummet knappt hängt löst alls.
Jag tror dessutom att både Steph och Tess-röstningen var riggade för att de ville ha ut dem. Tess var ett hot mot Peddots psyke. Han höll på att tappa det helt.

Pedram och Judith var också menade att gå långt och därför har produktionen översett deras sexuella ofredanden och överträdelser som andra inte hade klarat av att komma undan med.

Känner mig fan lurad. Varför har man ens kollat på skiten i 80 dagar när ALLT är övertydligt med vem som kommer vinna för att det redan är bestämt från start?

Amen to that!

Jag minns dock att hon som castade in Dompa sa att han skulle klicka bäst med Nardos, det visar ju vilken människokännare hon är...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag skrev det för några veckor sedan - alla måste sluta rösta ut personer man stör sig på som bjuder på TV.

Ponne förtjänade egentligen att vara kvar längre. Dompa likaså. Egentligen Mergim med. Och Tess.

Folk röstar på "snälla" personer. Snälla personer som inte har så mycket personlighet heller.

Håller HELT med..Ville ha kvar både Ponne och Tess just för dramafaktorn. Men så fort någon skapar drama och tv ska de ut tycker tittarna tydligen...
2021-05-03, 22:06
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Från dag 1 så var produktionen redan klar med att Nardos skulle vinna. Hon har fått mest kameratid, klipp och nästan alla hennes bikter visas. De tog till och med in Adrian till henne som skulle vinna och göra henne immun till final.

Nardos har belönats av produktionen med att glassa fram på en räkmacka tillsammans med sin sidekick Adrian hela vägen, medan Simon och Tanja ständigt straffats. Simons humör har droppat mer och mer samtidigt som alla som står honom nära har röstats ut eftersom rosa sovrummet knappt hängt löst alls.
Jag tror dessutom att både Steph och Tess-röstningen var riggade för att de ville ha ut dem. Tess var ett hot mot Peddots psyke. Han höll på att tappa det helt.

Pedram och Judith var också menade att gå långt och därför har produktionen översett deras sexuella ofredanden och överträdelser som andra inte hade klarat av att komma undan med.

Känner mig fan lurad. Varför har man ens kollat på skiten i 80 dagar när ALLT är övertydligt med vem som kommer vinna för att det redan är bestämt från start?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Jag röstade på Adrian för att jag ogillar Emelie mer, och vill se hennes närmsta lämna en efter en. Tål inte henne.

jävlar är det tess röv?
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Jag röstade på Adrian för att jag ogillar Emelie mer, och vill se hennes närmsta lämna en efter en. Tål inte henne.
Har du svårt för vackra tjejer och blir avundsjuk? Tror dom flesta fruntimmer ogillar henne av den anledningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie kommer sitta löst nästa vecka hon kommer inte lyckas med att vara magiker.
Jooo nu röstar vi på Emelie
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
jävlar är det tess röv?

Haha ja. Våga inte förminska den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto