2021-05-03, 21:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Inget spel har varit öppet.

Det måste väl innebära att antingen åker ingen eller två?
Medlem
Zingo2s avatar
Vilket trams att Madde och AD sitter och ser så kära ut.🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag FÖRSTÅR INTE VAD FOLK SER HOS ADRIAN? Han är inte sympatisk, inte rolig, inte hjälpsam, ingen lagspelare.

Nä sån sjukt tråkig och egoistisk människa. Det sjukaste är vän fan ändå att Maddes kontoansvarig på instagram har bett folk rösta kvar Adrian. Är hela hennes vänskapskrets lika trögfattad som hon?

Nä fy fan vilken förlust om/när Dompa åker ikväll.

Nej jag förstår inte ens vad AD gör där då han har alldeles för stor självbevarelsedrift och självkontroll som resulterar i ett backande, bangande, rädslan och nekande i nästan allt. Förutom tävlingar då där han minsann ger allt då han bara släpper till när det är något han kan vinna.

Aldrig några spontana grejer och alltid i bakgrunden när tokerier utspelas. Jag pallar inte kolla på honom en vecka till och hade det inte varit för Dompa och andra så hade detta varit mer en enda stor öken där ingenting händer.
2021-05-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja så jävla sjukt!! Vafan va det där
Jävla konstigt. tv4 vill ha kvar mössan. eller så ligger adrian under mot dompan.
Medlem
VAD ÄR DET ALLA HAR SETT? Som jag missat...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Snyggt klipp när Pedram och Nardos åt surströmming.. Man kunde tro att de åt ungefär lika mycket, när Pedram åt minst tre hela filéer, Nardos åt kanske tre eller fyra små bitar..

.. och så klipper de förstås in Nardos när hon spyr upp allt medan Simon läser sitt brev.
Jag uppfattade klippet som att Pedram åt mycket mer, men såg ju Pedram slänga i sig en gigantisk filé stor som hans tunga. Nardos fick man inte se äta något annat än en liten bit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vilket trams att Madde och AD sitter och ser så kära ut.🤮🤮🤮🤮🤮

Adrian kämpar in i det sista med röstfisket
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pollina123
100% att det är Adrian som lämnar idag , finns inget annat

Hoppas det!
Medlem
Citat:
Snyggt klipp när Pedram och Nardos åt surströmming.. Man kunde tro att de åt ungefär lika mycket, när Pedram åt minst tre hela filéer, Nardos åt kanske tre eller fyra små bitar..

.. och så klipper de förstås in Nardos när hon spyr upp allt medan Simon läser sitt brev.
Minst tre hela filéer?? Han högg ju över tio stycken! (!!) Men tycker ändå de la upp det bättre än förväntat i klippet (obs, inte bra, bara bättre än förväntat).
Avslutad
Oj,vad Judith låtsas vara fin och trevlig...helt röd i ansiktet.. det börjar att dra ihop sig,nu har hon börjat tänka på miljonen
2021-05-03, 21:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Givetvis gör dom det!

Nardos den så kopiöst lojala vännen!
Fuck stackars Peddot, som åt upp 95 procent av surströmmingen.
2021-05-03, 21:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag förstår inte ens vad AD gör där då han har alldeles för stor självbevarelsedrift och självkontroll som resulterar i ett backande, bangande, rädslan och nekande i nästan allt. Förutom tävlingar då där han minsann ger allt då han bara släpper till när det är något han kan vinna.

Aldrig några spontana grejer och alltid i bakgrunden när tokerier utspelas. Jag pallar inte kolla på honom en vecka till och hade det inte varit för Dompa och andra så hade detta varit mer en enda stor öken där ingenting händer.

Samma här... det får bli livemåndagar för mig resterande veckor tills Mössfan åker ut och man kan titta igen. Klarar inte av honom längre. Det kommer dessutom bli ÄNNU tråkigare att titta på om Dompa lämnar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in