2021-05-03, 18:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
problemet är att dem på insta ser inte det, dem tycker att han är bra för nardos och tyvärr dem är många..

Ja jag fattar inte hur de tänker.. Jag tycker inte att han är bra alls för Nardos. Utpressar henne känslomässigt och utnyttjar faktumet att hon är dökär i honom genom att hon diskar, lagar mat och beskyddar allt han säger och gör inför andra hur illa han än beter sig.
2021-05-03, 18:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja grejen är ju att både Tanja och Madde verkar bry sig om Simon för de förstår att han är en känslomänniska och man har oerhört mycket av allt när man har ADHD. När det blossar upp är det tufft som ensam att orka möta, sortera och hantera känslor när man känner sig svag och därför är det bra att Simon har Madde och Tanja som faktiskt förstår att han är fin person som behöver känna sig förstådd.

Då tänker säkert en del, men det är inte andras ansvar att hålla Simon på mattan. Jo faktiskt är det en del av våra plikter som medmänniska att bära upp varandra när vi tappar orken. Vi skulle inte vara någonting utan våra relationer och vi skulle heller inte utvecklas utan detta. Det byggs hela tiden nya broar för människor att mötas och känslor att bearbetas. Att ta in andra i våra inre rädslor och att möta dessa är att utvecklas. Att kunna vara den medmänniskan i BB utan att ställa krav eller villkor, samtidigt som man försöker nå målet är för mig Vinnaren av BB 2021.

Sååå sant! Tunnsått med empater därinne.
2021-05-03, 18:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt riktigt.

Tror Judith har nominerat Dennis varje vecka. Man ser verkligen att hon inte gillar honom.

Definitivt...
Det absolut tydligaste exemplet var när Storebrorsorna hade fest i poolrummet och Dennis satt och lovordade Tanjas positiva energi och att han tyckte hon var så skön och älskade att hänga med henne.
Judith satt tyst bredvid, såg ut som hon sålt smöret och tappat pengarna medan hon tittade ner i golvet..Sedan tog det max fem minuter så satt hon och bölade hos Pedram vid grinden.
2021-05-03, 18:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Men hur fan ids du sitta och ljuga.
Simon vart nöjd peddi kom för att kolla om det gick att fixa.
Varför är Adrian en robot man vet ju allt om han. Bara för att han inte vill ha ful Madde som ser ut som en groda

Vad ljög jag om? Har jag missat något så är jag aldrig sen att be om ursäkt, jag har absolut ingen avsikt att ljuga om något. Har jag uppfattat situationen annorlunda än dig?
Har jag skrivit något om en robot? Jag vill inte ens att han ska vilja ha Madde. Hon får gärna lämna huset om jag fick bestämma. Dock tycker jag inte hon ser ut som en groda men det har ingen betydelse för mig hur hon ser ut.
2021-05-03, 19:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det är AD. Jag mådde så dåligt när han gjorde det för det var för mig uppenbart att han gjorde "fult" med flit. Han sa till och med något i stil med "ojdå, nu blev det inte som du brukar ha" och sen flinade han och vinkade till sig Pedram som kom och flinade bakom Simons rygg.

Simon sa ifrån och sa att han inte ville ha det på något annat sätt än han brukar och kände på sidan av huvudet och sa typ "du har ju tagit bort jättemycket här?!"

AD bara garvade och pedram flinade

Men fyfan! Ååh vad jag hoppas att åker åt helvete ikväll! Kommer inte ske men skulle vara såååå gött!
2021-05-03, 19:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Hahaha de har äntligen börjat gå upp i vikt igen nu när han varit i huset ett tag

Precis! Tänk att ha fått äta sig mätta i två veckor och ha en välfylld kyl flera dagar efter varandra.
2021-05-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad ljög jag om? Har jag missat något så är jag aldrig sen att be om ursäkt, jag har absolut ingen avsikt att ljuga om något. Har jag uppfattat situationen annorlunda än dig?
Har jag skrivit något om en robot? Jag vill inte ens att han ska vilja ha Madde. Hon får gärna lämna huset om jag fick bestämma. Dock tycker jag inte hon ser ut som en groda men det har ingen betydelse för mig hur hon ser ut.
DU är klokare. Släpp! 😍
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Men hur fan ids du sitta och ljuga.
Simon vart nöjd peddi kom för att kolla om det gick att fixa.
Varför är Adrian en robot man vet ju allt om han. Bara för att han inte vill ha ful Madde som ser ut som en groda

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är en riiiiiiiktigt ful fisk. Förundras varje dag över att Emelie är den enda som sett igenom honom. Joel sade ifrån också ibland men ingen annan verkar se honom för den skit han är. Dock verkar Dompa ha sett lite eftersom han har lagt en och annan negativ kommentar om honom på senare tid vilket är bra.
Adrian kan inte ens KLIPPA Simon schysst utan gör det alltså fult med flit.. Fin kille. Not.

Fick kommentar här att jag ljuger om händelsen så du kanske ska höra andras versioner om händelsen också.
Jag har verkligen inte ljugit men om någon annan uppfattat situationen annorlunda än mig så är det jag skrev min version av det så som jag upplevde det och det är ju alltid bra att höra om någon annan uppfattade det helt annorlunda. Jag vet att jag kände mig illa till mods när detta skedde men vilka känslor som uppstår hos mig behöver ju såklart inte spegla hur Simon upplevde det. Sen om Peddi kom dit för att fixa något med Simons hår låter jag vara osagt för jag har inget minne av att Peddi gjorde något med Simons hår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men fyfan! Ååh vad jag hoppas att åker åt helvete ikväll! Kommer inte ske men skulle vara såååå gött!
Ja. Punkt.
2021-05-03, 19:06
Medlem
Någon som sett Ponnes senaste post på ig ”hur är det att bo med en bb deltagare”
Haha så jävla klockrent😂
2021-05-03, 19:06
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
DU är klokare. Släpp! 😍

Haha ok, nu släpper jag det 😅
Det har inte kommit några odds än va? Konstigt...
2021-05-03, 19:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Du verkar vara en klok och fin människa!
Alla skulle behöva en sån som du i sitt liv.

Vet du, jag tar så ödmjukt emot dina fina ord och uppskattningen jag känner av att läsa ditt inlägg vill jag dela då jag anser att det är hur livets alla överraskningar på gott och ont tagit mig dit jag är idag. Alla människor jag mött, en del bra och en del mindre bra men alla har lärt mig så mycket får ta åt sig av detta också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in