2021-05-03, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
En sån vän vill alla ha 😁
Som pratar skit om ALLA? 🤣🤣🤣
2021-05-03, 14:51
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Letade reda på vem hennes farsa är:

Robert Abraha i Solna, har iallafall tidigare bott på Storgatan 64 som Nardos även har gjort så det måste vara hennes farsa.

Han förekommer i Lexbase som jag misstänkte, säkert en riktig obehaglig typ. Han bor bara ett stenkast från Nardos och bevakar nog henne dygnet runt så att hon ska behålla sin oskuld. Bor tillsammans med en Tomas Zeweldi som även han är dömd för brott, är hennes farsa homosexuell kanske? Två bögar med ett kriminellt förflutet som förmodligen gör livet surt för stackars Nardos.

Kanske därför hon sällan nämner hennes far och mor där inne, utan mest kusiner, mm.
2021-05-03, 14:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har inte orkat titta idag mer än 10 minuter men varje gång jag går in på LIVEN så är DC på Nardos.
En sanning med modifikation tycker jag. Lill Vickan och Dennis visas lika mycket, när de ligger och kladdar på varandra. Då ser jag hellre Nardos.
2021-05-03, 14:52
Medlem
Update. Ni som kollat Liven under förmiddagen, vad har hänt?

När ska de som hänger löst få svara på tittarfrågor? Eller sitta den där stolen, Big Brother Honesty?

Känns tyvärr som Adrian har stort stöt därute, mer än Dompa Bir säkert han som ryker.
2021-05-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Som jag sagt i månader.... Nardos är förälskad i Adrian och svartsjuk på Madde. Det kan en blind se.
Av den heeeelt idiotiska anledningen så kan stor risk finnas att de som hejjar på Narcos röstar kvar idiotmössan... Kasta röster i sjön. Jag kan betta på att idiotmössa kom på för 6-8 månader sedan att han var bög. Och "vill inte komma ut" på BB. Miraquel spekulerar...
2021-05-03, 14:56
Medlem
Ridnes avatar
HAHA fräscht av Tanja... Hon hade slut på trosor så hon hade snott ett par kallingar hon gått runt med hela dan som hon hittat vid jacuzzin
"Dom ä säkert använda höhö"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bara å vänja sig! hon kommer vara i final det vet man
Med resultat att du får återhämta dig på psykakuten, för där gick din gräns! 😍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Letade reda på vem hennes farsa är:

Robert Abraha i Solna, har iallafall tidigare bott på Storgatan 64 som Nardos även har gjort så det måste vara hennes farsa.

Han förekommer i Lexbase som jag misstänkte, säkert en riktig obehaglig typ. Han bor bara ett stenkast från Nardos och bevakar nog henne dygnet runt så att hon ska behålla sin oskuld. Bor tillsammans med en Tomas Zeweldi som även han är dömd för brott, är hennes farsa homosexuell kanske? Två bögar med ett kriminellt förflutet som förmodligen gör livet surt för stackars Nardos.

Använder du vänster eller höger hand för att tillfredsställa dig samtidigt som du sitter och skriver ner dina erotiska fantasier? Seriöst, vad är det för fel på er?
Medlem
Zingo2s avatar
Om Dennis åker, vilket jag inte hoppas. Men om det blir så, blir Lill Vickan utan sitt enda stöd och AD lägger nomineringspoäng på henne.
2021-05-03, 14:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jäklar vad BB rensar bort kommentarer nu på insta
HAHa jag märkte det oxå! pinsamt
2021-05-03, 14:58
Avstängd
Ifall dompa ryker idag så blir det ingen mer kärlek i huset. är det det dom vill? intressant!
2021-05-03, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Med resultat att du får återhämta dig på psykakuten, för där gick din gräns! 😍👍
Hahahaha nejdu jag är inte ett dugg orolig, däremot om man sneglar på oddsen och hur mkt dom visar nardos i dc så är det väl uppenbart men att hon vinner det har jag svårt att tro!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in