2021-05-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan pratar skit om Madde nu med Nardos.
Inte länge sen hon pratade skit om Nardos med Madde.
En sån vän vill alla ha 😁
2021-05-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Noterat det med. Inget avsnitt där Big Brother hälsar på hemma hos henne heller. Har inte sett något sådant avsnitt hos Joel heller för den delen. Båda bor väl hemma hos föräldrarna och skäms väl haha! Nardos tippar jag bo någonstans kring Järvafältet, dvs rinkeby kista tensta husby däromkring. Skulle fan inte förvåna mig

Vänta bara. Det skulle fan inte förvåna mig om de smäller på ett stort jävla hemma hos-reportage om Nardos lagom innan finalen, där hon får visa och berätta om hennes liv. Kanske ett extra insatt program till och med för maxat med tid.
2021-05-03, 14:39
Medlem
Anonym396s avatar
Jag har inte orkat titta idag mer än 10 minuter men varje gång jag går in på LIVEN så är DC på Nardos.
2021-05-03, 14:39
Medlem
Aja, hittade på BB-sidan att Nardos är 23 och bor i Solna. Den enda som passar in i beskrivningen är en "Nardos Abraha" så det är antagligen hennes riktiga namn. Ingen aning varför hon fejkar sitt namn.

Edit: såg att någon var före mig redan
2021-05-03, 14:40
Medlem
1754s avatar
Kontaktade Cmore´s kundtjänst för att höra hur det blir med dragningen den 10´Maj, eftersom jag tog hela säsongen för halva priset, och rabattkoden gällde bara i 3 månader. + lite klagomål på den ständiga censuren.

Jag fick ett mail med en undersökning vad jag tyckte om deras svar, Men fick inget svar.

Kundtjänsten är lika stora amatörer som produktionen uppenbarligen.
2021-05-03, 14:41
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Noterat det med. Inget avsnitt där Big Brother hälsar på hemma hos henne heller. Har inte sett något sådant avsnitt hos Joel heller för den delen. Båda bor väl hemma hos föräldrarna och skäms väl haha! Nardos tippar jag bo någonstans kring Järvafältet, dvs rinkeby kista tensta husby däromkring. Skulle fan inte förvåna mig
Jag tror denna myglande produktion visar ett besök hemma hos Nardos avsnitt 99 precis innan finalen.
2021-05-03, 14:42
Medlem
Jäklar vad BB rensar bort kommentarer nu på insta
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
"Fd realitystjärna tog sitt liv"
Deltagarkompis säger - Han har däckat. för gott.

Nej. han bröt mot reglerna. Blev tillkallad till bikten tillsagd. Dom bröt 2 ggr med cencur o sa till honom ordentligt efter 8-10 upprepade regelbrott på nån minut/sekunder.
Hoppas tv4 fakturerar honom för allt. Idiot !

Jävligt osmakligt att skämta om att deltagare tar livet av sig... Skäms på dig!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jäklar vad BB rensar bort kommentarer nu på insta

Om vad?
2021-05-03, 14:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har inte orkat titta idag mer än 10 minuter men varje gång jag går in på LIVEN så är DC på Nardos.
Bara å vänja sig! hon kommer vara i final det vet man
2021-05-03, 14:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Oj där kom det fram att Nardos blev sotis igår när Adrian sprang iväg från henne till Madde istället för att få kli!

Som jag sagt i månader.... Nardos är förälskad i Adrian och svartsjuk på Madde. Det kan en blind se.
2021-05-03, 14:47
Medlem
Citat:
Aja, hittade på BB-sidan att Nardos är 23 och bor i Solna. Den enda som passar in i beskrivningen är en "Nardos Abraha" så det är antagligen hennes riktiga namn. Ingen aning varför hon fejkar sitt namn.

Edit: såg att någon var före mig redan
Hon har berättat vart hon bor (solna) för Tanja (om jag minns rätt) för typ 2-3 veckor sedan. Och Pedram berättade vid samma tillfälle att han också skulle vilja bo så man kan promenera hem. Om det nu var Tanja, så tror jag hon nämnde att hon bor i Kristineberg. KAN varit Juddan... BTW...🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in