2021-05-03, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Man blir mörkrädd när man hör V i energifrågan.

Har enbart tordats se delar av debatten, vet ju på förhand att man blir vansinnig. Vad sa hon?

Skall vi täcka vårt tredubbla framtida energibehov framöver med mer vindkraft i övre Norrland som vi inte ens får ner ledningsmässigt till Götaland där mycket kärnkraft lagts ner...

Sen skröt hon väl om Hybrit och kolfritt stål, det Löfven och hon ej berättar om är att Hybrit kommer 60 procent av den elen vi har nu. Sen är det ju minst 20 år bort.

Tur jag ej såg om jag ens var lite nära där.
Citera
2021-05-03, 00:32
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Varför måste tuffeUffe alltid betona varje stavelse som om han pratade med samhalls hjärntrupper?

Men, det gjorde han ju, dom stog till vänster i bild.
Citera
2021-05-03, 00:33
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
tror du det bara är sd:are som tittar?
om alla visste vilka som "stökade runt" borde det synas på väljarstödet..

Helt rätt. Är less på att flashbackare lever i sin bubbla. Majoriteten svenskar håller fortfarande med vänstern eller bryr sig inte. Titta bara på intervjun med folket om 150 miljarderna i EU
Citera
2021-05-03, 00:34
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
...vilket hans företrädare också gjorde...

Under finanskrisen klarade sig Sverige bäst i Europa ekonomiskt genom sin ekonomiska politik under borgarnas styre. Sveriges hästsvans-finansminister fick ju t.o.m. pris som bästa finansminister.
Citera
2021-05-03, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Hur fan kunde V-partiledare hamna som nr 2 i debatten enligt Demoskop de måste väl läst av på fel håll?
Ulf o Jimmie var bäst och Löfven mumlade på som vanligt
Lööf skrämmer mig på riktigt hon är inte helt hundra den kvinnan
MP som vanligt står i direktkontakt med planeten Sirius och dess pygme arme.
Sirius är ingen planet. Det är en sol/stjärna.
Your-Anus är en Planet.
Mvh.
Senast redigerad av Vikingaman 2021-05-03 kl. 00:38. Anledning: Tilägg
Citera
2021-05-03, 00:38
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja och Annie gjorde ju allt för att göra sig osams med Sabuni också, hon blir svår att ta tillbaka till sina gamla allianspartier.

Annie har strategiskt valt Sossarna. Hon har ingen lust att gå tillbaka.
Sabuni däremot är desperat o försöker rädda något som är dödsdömt. Hon bör förhandla med M eller KD om att få slås ihop med dem. Ty hon kommer inte kunna trumma upp de Moderata stödväljsre hon behöver.

Jag är rädd att vi kommer få se ytterligare en socialdemokratisk regering med MP o Centern uppbackad av V. Annie tror sig veta att så blir fallet.

Vi kommer möta den ohederligaste valkampanjen någonsin. Jag räknar med något som kommer tangera statskupp. Big tech ska leverera för sin skattefria el o etableringsmutor. Bonnier journalisterna rädda Sverige ifrån SD....
Citera
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingaman
Sirius är ingen planet. Det är en sol/stjärna.
Mvh.

jaja..tack, du fattade nog. Skulle dragit till med Plejaderna eller nått men hjärnan är utbränd efter Annie Lööf
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vänstern säger alltid att vi alltid haft hög brottslighet och kvinnovåld. Jag menar på att Sverige hade haft lägra brottslighet med en kontrollerad invandring.

Och om man tar deras ord på allvar så innebär det att 50 år av feministisk politik inte har någon effekt ens på marginalen i jämförelse med rent patriarkala länder som i arabvärlden. Då måste det ju då vara något som inte går att bota. Det är då ett lika hopplöst problem som spridda skurar på midsommarafton och alltså inget att driva politik på.
Citera
2021-05-03, 00:40
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Annie har strategiskt valt Sossarna. Hon har ingen lust att gå tillbaka.
Sabuni däremot är desperat o försöker rädda något som är dödsdömt. Hon bör förhandla med M eller KD om att få slås ihop med dem. Ty hon kommer inte kunna trumma upp de Moderata stödväljsre hon behöver.

Jag är rädd att vi kommer få se ytterligare en socialdemokratisk regering med MP o Centern uppbackad av V. Annie tror sig veta att så blir fallet.

Vi kommer möta den ohederligaste valkampanjen någonsin. Jag räknar med något som kommer tangera statskupp. Big tech ska leverera för sin skattefria el o etableringsmutor. Bonnier journalisterna rädda Sverige ifrån SD....

Annie Lööf som bistånd/migrations minister då utropar jag mitt hem som egen stat
Citera
2021-05-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
För jag röstar inte för min egen vinning. Ekonomiskt skulle M vara det bästa alternativet. Jag bor i en villa i sthlm och tjänar rätt bra. Men jag kommer fortfarande ihåg hur jag kom dit, vilket gör att jag alltid kommer rösta S. Trots Mona muslim flummen, finns det en hel del gråsossar som jag indentifierar mig med. Tråkigt? Kanske, men jag anser att det är den "sanna" socialdemokratin. Enkelt motto: Gör din plikt, kräv din rätt.
Där har vi varför det är mycket fel med Sverige idag. Dessa personer. Robotar.
Citera
2021-05-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hennes ögon och blick är som djävulen själv. Ser helt tokig ut.

Märta har den klassiska psykopatblicken de flesta i Mp har
Citera
2021-05-03, 00:46
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Annie Lööf som bistånd/migrations minister då utropar jag mitt hem som egen stat

Skräms inte så där för faaaan !
Eller menar du att det finns chans i så fall är Sverige helkört(vilket det redan iofs är ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in