2021-05-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det finns ingen asylrätt som säger att flyktingar måste släppas in i Sverige.

Nja, asylrätten har urholkats och det är väldigt få med skyddsbehov som ens kommer till Sverige.

Meningen med det massiva utspädningen av den svenska befolkningen är något helt annat än vad asylrätten egentligen innebar.

Även om rätt många säkert önskade att det skulle gå åt just det hållet det gick..
Citera
2021-05-02, 21:55
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
Liberalerna kommer aldrig klara spärren nu. Herregud vilken värdelös insats. Jag misstänker att SVT ville dela ut nådastöten själva.

Det ligger i deras intresse att få bort Liberalerna, rimmar inte bra med deras politiska agenda att en rasifierad partiledare finns och ingår i allians med dom onda antidemokratiska högerpartierna.
Citera
2021-05-02, 21:56
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Allt för att göra dem osams. Om de vore smarta så kunde de istället presenterat vad de var överens om.

Steffe ser väl SD samarbete med L EtT hOt moT DeMoKRaTin som i vanlig ordning och mutade svt för att sabba Sverigedemokraternas chanser till att bilda regering korruption på högsta nivå.
Citera
2021-05-02, 21:57
Medlem
Minskat invandringen ???? Under Corona året i fjol beviljades 80.000 uppehållstillstånd!!! Hur fan kunde dom ens komma in under en pandemi
Citera
Medlem
Blir ju nästan pinsamt när Stefan säger att man ska hålla sig till sanningen
Citera
Avslutad
Kristersson säger att man "drabbas" av kriminalitet.
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Försöker SVT så split mellan L och SD när de väljer att sätta Sabuni mot Åkesson när de precis kommit överens om ett gemensamt förslag? Sätt Jimmie mot extrema Stenevi istället så att vi förstår vilken galenskap som styr.
Citera
2021-05-02, 21:58
Medlem
Cuckslayers avatar
Löfven står och blåljuger

Herregud vilken idiot han är.
Citera
2021-05-02, 21:59
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Bög-Steffe står och gråter om att sanningen måste vara det viktigaste! Jag spyr när jag hör detta komma från den spyfluga som ljugit mest genom historien i svensk politik. "90%-minskning" - vem försöker nollan lura???!!! "Hårdaste migrationspolitiken i Europa...". Vilket ök!
Citera
Medlem
Pasanedas avatar
90% minskning? Vart fick Löfvén det ifrån? S+MP har ju haft en katastrofal invandring sedan gymnasielagen som jag fortfarande är förbannad på eftersom det är en uselt genomförd lag.

Vem som helst kan ju förstå att vi kan inte ta emot hur många som helst samt sätta dem i ett område och sedan ta in mer. Det fungerar inte. Jag är för invandring, men vi har tagit in alldeles för mycket.
Citera
Bannlyst
haha noshi och V har verkligen inget att komma med i migrationsdebatten
Citera
2021-05-02, 22:00
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Stefan har piller i sig.

Bra av Buscherskan män, män, män och män väller in i landet.
Äldre,kvinnor och barn kommer inte hit.
Allt för att batikhäxorna ska få sitt.
Ta hit fler unga filippinskor! Mitt hem står öppet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in