2021-05-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
japp. kände igen en av de manliga talarna, kommer dock inte på namnet just nu, har sett många av hans klipp på youtube, håller på med "personlig utveckling" "Wake up" tror jag han kallar sina program, är avstängd från tuben nu tror jag, som de flesta som har en åsikt..
Han med Wake up var med i programmet på gränsen för ett tag sedan. Han påstod att han bevakades genom helikoptrar som flög runt hans bostad i centrum av den stad han bor i, dök dessutom upp helikoptrar lite överallt där han höll föreläsningar.
Citera
2021-05-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han med Wake up var med i programmet på gränsen för ett tag sedan. Han påstod att han bevakades genom helikoptrar som flög runt hans bostad i centrum av den stad han bor i, dök dessutom upp helikoptrar lite överallt där han höll föreläsningar.
Kanske han lider av förföljelsemani? Tror sig vara superviktig? eller så är det sant? Jag tror jag tvivlar faktiskt. Ibland har han pratat jättemärkligt i de där "Wake Up" programmen så jag inte orkat kolla klart, stängt av, ibland kunde det dock dyka upp ett guldkorn som var intressant, men nu är han avstängd som sagt.
Citera
2021-05-02, 14:31
Medlem
Citat:

Han kan ha förföljelsemani. Eller så är det han påstår sant. DDR existerade ju... folk KAN bli förföljda på alldeles riktigt. Jag har ingen egentlig åsikt om vad som gäller i detta fallet.
Citera
2021-05-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Kanske han lider av förföljelsemani? Tror sig vara superviktig? eller så är det sant? Jag tror jag tvivlar faktiskt. Ibland har han pratat jättemärkligt i de där "Wake Up" programmen så jag inte orkat kolla klart, stängt av, ibland kunde det dock dyka upp ett guldkorn som var intressant, men nu är han avstängd som sagt.
Självklart hovrar helikoptrar över hans bostadsområde för att bevaka honom för att skrämma honom från att göra program från köket. Självklart bryter myndigheter sändning från konferenser där det talas om änglar eller fd poliser berättar om att de vid 4 års ålder upptäckt sanningen
Citera
2021-05-02, 15:19
Medlem
Coronamupparna namngivna

https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/fem-man-pekas-ut--far-150-000-i-vite/#:~:text=filip%20sjostrom%2C%20max%20winter%2C%20s amuel%20andreasson%2C%20martin%20wijkstrom%20och%2 0erik-stefan%20arsjok%20sagelind%20far%20nu%20totalt%201 50%20000%20kronor%20i%20vite%20av%20lansstyr elsen.
Senast redigerad av 2006 2021-05-02 kl. 15:22.
Citera
2021-05-02, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Coronamupparna namngivna

https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/fem-man-pekas-ut--far-150-000-i-vite/#:~:text=filip%20sjostrom%2C%20max%20winter%2C%20s amuel%20andreasson%2C%20martin%20wijkstrom%20och%2 0erik-stefan%20arsjok%20sagelind%20far%20nu%20totalt%201 50%20000%20kronor%20i%20vite%20av%20lansstyr elsen.
Lite märkligt att kvinnan som varje gång medverkar aldrig anses som arrangör
Citera
2021-05-02, 15:28
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Coronamupparna namngivna

Inför lördagens demonstration uttalade han sig i medier och påstod bland annat att covid-19 inte lett till en ökad belastning på sjukvården, inte leder till ökad dödlighet och inte är värre än influensa.

Hur kan han säga sådana saker, har han nån typ av hjärnskada?
Citera
2021-05-02, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Inför lördagens demonstration uttalade han sig i medier och påstod bland annat att covid-19 inte lett till en ökad belastning på sjukvården, inte leder till ökad dödlighet och inte är värre än influensa.

Ja någon form av personlighetsstörning verkar många av dessa lida av. Jag skulle inte bli förvånad om en del skribenter på detta forum har samma typ av personlighet.
De verkar ha vissa paranoida drag samtidigt som de har en extremt egocentrisk narcissistisk världsbild. De saknar helt empati och vill inte bidra på något sätt till samhället. Många är förmodligen rättshaverister eller småkriminella. Uppenbarligen struntar de i om de bryter mot lagen.
Citera
2021-05-02, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

De verkar inte begripa hur tungvårdade patienter med covid är och inte bara de som finns på iva utan även de som måste isoleras på infektion eller andra medicin avdelningar. De förstår inte skillnaden på vården av någon som ligger inne där personal inte kan gå in utan skyddsutrustning och där patienten inte får lämna rummet och vanliga patienter.
Har själv genomgått en behandling där jag inte fick lämna rummet på 4 dgr och all mat ställdes in i en sluss, nu var jag frisk och uppe men känslan att vara isolerad var ändå märklig och m väldigt svårt för någon som är isolerad sängliggande och svårt sjuk
Citera
2021-05-02, 15:45
Medlem
Citat:
Lite märkligt att kvinnan som varje gång medverkar aldrig anses som arrangör
För att hon är en agent provocateur
Citera
2021-05-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
För att hon är en agent provocateur
Hon behöver lite böter så att hon vaknar kanske tom återgår till arbetslivet nu när det går dåligt med att sälja vatten maskiner
Citera
2021-05-02, 16:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja någon form av personlighetsstörning verkar många av dessa lida av. Jag skulle inte bli förvånad om en del skribenter på detta forum har samma typ av personlighet.
De verkar ha vissa paranoida drag samtidigt som de har en extremt egocentrisk narcissistisk världsbild. De saknar helt empati och vill inte bidra på något sätt till samhället. Många är förmodligen rättshaverister eller småkriminella. Uppenbarligen struntar de i om de bryter mot lagen.
Det är ju som ett pyramidspel också - de i toppen drar ofta in ganska hyfsade summor (smådonationer och/eller stor peng från någon finansiär) - varför man kanske, med lätthet, fortsätter säga tokigheter (precis som alla politiker i dagens västvärld).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in